Suomessa, kuten Kuopiossakin on paljon naisia, jotka ovat parisuhteessa ja ovat kuitenkin tyytymättömiä omiin miehiinsä syystä tai toisesta. Eli elävät niin sanotusti puutteessa. Missä baareissa näitä kehrääviä kissoja oikein liikkuu? Näin ystävänpäivänä voisin auttaa jotakuta saamaan elämänsä orgasmin.
Puutteessa olevat varatut naiset?
33
7913
Vastaukset
- Joulumuori24
Miksi pitää olla varattu?
- nussi pulua, paska
Eiköhän se kuule olisi kaikille parempi, että sinä ihan kaikessa hiljaisuudessa vaan hakkaisit hanskaan siellä äiteen peräkamarissa ja jättäisit naisasiat Miehille.
- pistetään paskaks
Jutta ainakin viihtyy henkassa.
- ??????
ai se mielenterveyshoitsu?
- varnai
Minä meinaan mennä maaliskuun alussa ilonaan ainakin. Mies on silloin reissussa.
- Puutos ja mieliala
Mene vaikkapa hoitoon miettimään elämääs kun näin vaikeita juttuja yrität tuoda tänne "idiots" palstalle... monimutkainen kysymys kuule...tai hae tietoa jostain kuitenkin...
- hävääsaa aina
mä meen apteekkariin kun mies on lasten kanssa lomalla lapissa,aptteekkarissa on kuulemma hyvöroppasia miehiä..
- varnai
Niin meiläkin mies ja lapset lapissa sillon. Pitäisköhän minunkin käydä siellä apteekkarissa myös.
- BB Aslak
varnai kirjoitti:
Niin meiläkin mies ja lapset lapissa sillon. Pitäisköhän minunkin käydä siellä apteekkarissa myös.
Tervethuloa vaan lappiin kummatkin miehet!
- Bigbigbig
Miltäs se sinun miehes tuntuu? Miltä oma kroppas näyttää kun peiliin katsot?
- Huulihölkkä
Ja minä lähen raketilla kuuhun runkkaamaan...!!!
BUAHAHAA!!!! - kotäet
Yes yes... voisis aloittaa rauhalandennaisten tanzuista kunsaan itse valita mieleisen miehen,eikä tarvii katella niitä örveltäjiä.Kolomen lapsen äitinä sitä jo tietää millaista miestä haluaa, omalla miehellä on jo lerppu kun on sohvaperuna ja röökiä vetää.
Kahtelen miestä joka on timmissä kunnosssa iällä ei niin väliä.... ja perjantaina meen apteekkiin ja kummisetään viekoittelemaan uroksia- Kaarina 54
Minäkin käyn kummisedässä kun mieheni on yövuorossa eli aina nappaa on meinaa hyvä mesta
- Madonna kyllä
Kaarina 54 kirjoitti:
Minäkin käyn kummisedässä kun mieheni on yövuorossa eli aina nappaa on meinaa hyvä mesta
Nappaako vielä 54-vuotiaana? Mainostatko tässä siis että vanhempikin nainen saa seuraa rockbaarissa, jos haluaa...ja näyttää nuoremmaltako???
- Vaalea 48
Kaarina 54 kirjoitti:
Olet oikeassa Kaarina 54!
Käyn työ matkalla usein Kuopiossa ja varattuna naisena saan aina hyvää seksiä.
Miehet uskaltakaa ehdottaa siirtymistä hotelliin kun tiedätte että nainen on työ keikalla.
Uskon että meitä on aika monia jotka kaipaa hyvää seksiä ja hellyyttä.
- Tanssittaa
Käykö Iso-Valkeisessa porukkaa perjantai-iltaisin?
- H******ritsy
Ei ole varattu.....mutta mustatukkainen nuorehko Katja....Yksi Varmimmista Kuopion nartuista...Rock'n Roll. Naurattaa vieläkin miten helppo saalis!
- Popeye'sDen
Useinkin toimihenkilönaiset reissaavat virkitystilaisuuksissa esim. Tyky tai seminaareissa yms. koulutustilaisuuksissa ja näiden tiimoilta voit kaipaamaasi naistyyppiä tavata. Kuopiossa enemmän muualta tulleita ja Helsingissä/laivaristeilyillä ympäri Suomen. Kuopio ei ole kovin suosittu messu/konferenssi/kokouskaupunki; Jyväskylä on edellä ja Tampereella paljonkin.
Kyllähän ne matkoilla olevat toimihenkilönaiset tahtovat loppuillasta enemmän tanssiravintoloihin keskittyä ja alkuillasta myös keskitason pub/baari/ruokaravintolatyyppisiin eli niihin sitten ja saanti on enemmän ei-kuopiolaista (pikkukaupungissa leimaantuu jos pörrää liikaa ravintoloissa). - varnai
Kylläpä tapasinkin mielenkiintoisia miehiä...
- Rich bitch
Naiset varoitus! Nyky-tyrkyt joita tapaa tanssiravintoloissa ja baareissa alkavat vaatia rahaa palveluksistaan. Koettu on.
On tainnut EU-suomi kadottaa miehisen kiiman kokonaan, tilalla on vaan eriasteisia maksullisia miehiä. - Per bää Gyrseeseen
Paljonko veloitat?
- Anonyymi
Olen valmis melkein kaikkeen mutta Etsin todellista elämänkumppania, sillä kaikki on mennyt päin persettä .
- Anonyymi
Tämä täti on kysillä töissä. Ei mikään lääkäri/hoitaja. Mutta "hoitaa" hommansa
- Anonyymi
Onko tämä sellaista kupsuttamista?
- Anonyymi
Aloittajalla on hyvä mielikuvitus.
- Anonyymi
Kansallisen liigan jalkapallo joukkue on täynnä emäntiä SS lehden mukaan.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu yhdeksän viestiä, koittakaa nyt ryhdistäytyä.
- Anonyymi
Minäpä tein piätöksen että ruppeen pihtariks, en anna naesille hyvvee. Omalle käelle vuan annan.
- Anonyymi
Kerrankin hyvä aihe. On se hyvä, että jotkut miettii jopa täällä S24-foorumillakin tärkeitä asioita.
- Anonyymi
Ei järvi soutamalla kulu ja eipä juuri venekään.
- Anonyymi
Mutta hankaimet kuluu jos kuivana soutaa.
- Anonyymi
Me puutteessa olevat osataan käyttää leluja.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374946- 823516
- 302963
- 612935
- 82767
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584