Seuraatko trendejä vai oletko omalaatuinen pukeutuja - joka pukeutuu juuri niin kuin haluaa? Minun tyylini oli yläasteella aika emo.. Pukeuduin mustaan, ns. erikoisiin vaatteisiin ("valtavirrasta poikkeaviin kuteisiin").
Nyt tyylini on hyvin sekalainen, minua inspiroi niin grunge,gootti, 80-punkrokkarityyli kuin katumuotikin. Onhan nuo vähän väliä muodissa, mutta juu..
Kertokaa muutamin lausein tai vähän pidemmilläkin viesteillä, millaisia ovat tyylinne! :D
Millainen on tyylisi?
19
250
Vastaukset
- Joku vaan
No oon aika omalaatunen, mut en hirveen :D Käytän löysiä farkkuja ja jotain tiukkaa hupparii yleensä XD
- maruland
Mun tyyli on jotain ihan omaa, vähän joka päivä erilainen :D Yhtenä aamuna kuljeskelen miesten kauluspaidoissa ja maihareissa, toisena vedän sukkikset jalkaan ja jonkun nätin hameen päälle.
Kai ne lähtökohdat on sit just grungessa ja kasarityylissä P:- maruland
*ttu, ysärityylissä, korjaan :D
- yyber muodikas
Mun tyyli riippuu aivan päivästä, kun herään niin otan ne housut jotka lojuu lattialla lähimpänä ja sitte potkin koiran pois paitani päältä makaamasta, välillä on flanellipaitaa ja työhousuja ja välissä jotain aivan muuta.
- hevari97
Iha perus hevari, bändipaita, tennarit, ketjut, heviletti :D
- :ddD
sma
- minäemo
emo
- ............
Hmm no mun tyyli varmaan on omanlainen, yleensä mustat farkut, niittivyö, bändipaita/joku muu t-paita joka on kiva, paljon koruja käsissä, vahva silmämeikki ja hiukset tupeerattu. Sit välil on hupparii ja ruutupaitaa yms:D
Alotin täs vähän aika sitten kirjottaan blogia enkuks, täs on linkki: http://kawaiimonster-ida.blogspot.fi Joo mä oon kans tosi sillee niiqu emo.
- mää
Eräjorma
- mieee
mää kirjoitti:
Eräjorma
tää eräjorma tyyli on hyvä, jalkaan vaan vanhat fjällravenit/erätukun halvimmat housut ja sitte joku paita mikä ny vaan sattuu löytymään.
- mää
mieee kirjoitti:
tää eräjorma tyyli on hyvä, jalkaan vaan vanhat fjällravenit/erätukun halvimmat housut ja sitte joku paita mikä ny vaan sattuu löytymään.
Nimen omaan. Tosi käytännöllistä ku on taskutkin joilla oikeasti tekee jotain. Ja voi pukeutua oikeasti käytännöllisesti ja mukavasti. Ja kun on tarpeeksi eräjorma kukaan ei ihmettele asuvalintaa.
- sekasikiö 3:
Oon kai joku hevarin, emon, scenen, ernun sekotus:D
en seuraa trendejä. En tajuu mitä hienoo niis on.
kuljen omia polkujani tyylin suhteen.
joskus minulla on remmihousut ja kauluspaita, toisena päivänä mustat pillit ja huppari. Käytän niittivyötä ja nahkavyötä, vaihtelee melkein päivittäin. Pari nahkaranneketta ja ketjua ranteissa, kulmakoru, 5korvista, kaulassa pari ketjua.
meikin käyttö ja hiusten laitto vaihtelee myös: välillä meikkiä on paljon todella tummasti, joskus sitä ei ole melkein yhtään. Tupeeraan hiukseni joskus tuuheiksi ja välillä annan niiden vain olla, riippuu fiiliksestä ja siitä mitä aamulla jaksaa tehdä.
siinä oli nyt vähän jotain c: - -99 girly
No mä ainaki pukeudun just sillee miten ite tykkään enkä sen takia et joku kaveri tai "cool-tyyppi" pukeutuis niin :) Ja oikeestaan mun kaverit pukeutuu kyl eri tavalla :D Saattaa olla että mun tyyli kuullostaa vähän massalta tai jotain, mut tykkään oikeesti tästä ite.
-Collegepuserot (kaikenlaisia värejä, pastellisävyjä, neonvärejä, printtitekstejä)
-Hupparit (aina vetoketju, kivan värisiä ja jtn kuvioita ja tekstejäkin voi olla)
-Huppareiden kanssa tietty t-paita (printtitekstit, eri värejä..)
-Mustat pillifarkut
-Liikunnassa jotkut perus collegehousut
-Lyhytvartiset siniset Converset, koska niitä on monia eri sävyjä niin laitanpa tähän kuvan minkä sävyn siniset mulla on :D http://blog.trashness.com/wp-content/uploads/2012/07/converse-all-star-blue-1.jpeg
-ruskeat hieman laineikkaat aika pitkät (puoleenselkään) hiukset tykkää olla erilaisilla kampauksilla esim: letit, poninhäntä, letitetty poninhäntä (suosikkini :3) tai auki
-Meikkinä on ripsiväriä, joskus huulikiiltoa, kulmakynää käytän vähän - Poika/mies
Lähinnä joku rock-tyyli, kai? Kuuntelen ainakin paljon erilaista rockia. Noh, jalasta löytyy tavalliset melko pillit farkut tai sitten farkut mustina tai harmaina. Päällä yleensä tumma neule, huppari, pitkähihainen t-paita tai kauluspaita. Flanellipaitoja myös jonkun verran. Jalassa tennarit. Hiukset tällä hetkellä jotkut puolipitkät, ajattelin vähän kasvattaa vielä.
- percules
maastohousut, maiharit, bändipaita (paidat vaihtelee kuitenki aiak usein :D), huppari, badass takki (talvisin),
- rantsi
yleensä pukeudun tummiin sävyihin, gollegehousuihin ja huppariin, mut frendit sanoo, et ois parempi, jos käyttäisin farkkuja ja jotain fiksumpaa, mut tämmönen on mun tyyli.
- Roskapostirobot
Oon sellainen scene tyylinen ja Yleensä mustaa mut sit sen kans jotai värikästä.
En seuraa muotia paitsi itseäni miellyttävää. - Eräs norjalainen
Olen panoseuraa vailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702372Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921558Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641335Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711329- 1281217
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1401072Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901031- 701018
- 120978
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur73969