Heippa!
Luin jostain että näillä leveysasteilla oinas nousevana merkkinä olisi melko harvinaista.
No, tässä ilmoittautuu kuitenkin yksi nousu oinas.
Aurinkomerkki skorpioni ja kuumerkki neitsyt.
Onko muista nousevia oinaita ja miten elämä pyyhkii?
Nouseva Oinas. Harvinaisuus?
perhoinen
2
2728
Vastaukset
- punakuu
Moi!
Olen myös kuullut nousevien Oinaiden olevan harvassa. Olen itse yksi ja aurinkomerkiltäni myös Skorpioni. Kuu on kuitenkin minulla Härän kohdalla.
Miten se elämä pyyhkii... Hankala ehkä tällaisessa anonyymikeskustelussa ruveta purkamaan sydäntä. Hyvin kuitenkin pyyhkii! - härkänen0530
Totta kai "keskimmäisiä "merkkejä, kuten vaakoja ja neitsyitä on eniten nousivina merkkeinä Suomen leveysasteilla syntyneissä. Ja vastaavasti kaloja ja oinaita vähiten. Siis huom nousevina merkkeinä.
Kannattaa selvittää mitä nouseva merkki tarkoittaa niin ymmärtää, miksi näin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3211230- 568923
- 1375435
- 1443724
- 693628
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353594- 403318
- 592665
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak702373- 321887