Asperger-testi

69+96

31

156

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs trotskilainen

153/159.

Kyllä, mie tiihän, että miulla on as. Ihte asiassa mie olen tiennyt siitä lähtien, kun mie kahdeksanvuotiaana eksyin Wikipedian syndroomat-sivulle. Mie lueskelin niitä jonkin aikaa, kunnes mie pääsin aspergerin kohdalle, ja aloin miettimään, että hetkinen...

Nämä piirteet eivät kuitenkaan ole olleet niin selviä, että kukaan olisi huomannut laittaa minua tutkimuksiin ennen kuin aloin itse sitä vaatimaan. Mie pystyn piilottamaan ns. autistiset käyttäytymismallit ihmisten ilmoilla liikkuessani niin hyvin, että edes miun vanhempani eivät ole huomanneet niitä kaikkia. Toisaalta sosiaalisten kykyjen ja motivaation ongelmat liikkuvat testien mukaan jopa syvemmän autismin rajoilla.

Mutta kyllä mie selviän :)

• Eräs vittupää

Joo ja assburgerpöllyissäsi fantasioit idioottimaisuus-maailmanvallankumous-internationalismi-kommunismista, kostut varmasti pelkästä ajatuksesta. Ja tätä vallankumousta sinä ajat istumalla tietokoneen takana :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD AAAAAAAAAAAAASBURGEEEEEEEEEEEEEEEEER

• Eräs trotskilainen
        Eräs vittupää kirjoitti:

Joo ja assburgerpöllyissäsi fantasioit idioottimaisuus-maailmanvallankumous-internationalismi-kommunismista, kostut varmasti pelkästä ajatuksesta. Ja tätä vallankumousta sinä ajat istumalla tietokoneen takana :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD AAAAAAAAAAAAASBURGEEEEEEEEEEEEEEEEER

Tuliko sinulle nyt hyvä mieli?

• Eräs vittupää
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

Tuliko sinulle nyt hyvä mieli?

Tuli. Muistahan katsoa perääsi, ettei sieltä löydy hampurilaista :DDDDDDDD ROUVA PROLETRAATTI ASSBURGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

• Eräs trotskilainen
        Eräs vittupää kirjoitti:

Tuli. Muistahan katsoa perääsi, ettei sieltä löydy hampurilaista :DDDDDDDD ROUVA PROLETRAATTI ASSBURGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Haluaisin vain huomauttaa, että en käytä sanoja 'herra' tai 'rouva', sillä yhteiskunnan rakentamiseen ei tarvita herroja tai orjia.

Lisäksi se on 'proletariaatti', mutta sen ymmärtäminen lienee liian vaikeaa sinulle. Proletariaatin edustaja, mikäli tarkoititkin sitä, on proletaari, tai venäjäksi работник.

• HeKeee

84 eli ei ole aspergeria.

• HeKeee

Jännää, mä olen aina luullut olevani joku autisti... itsellä kun on outoja pakkoliikkeitä ja tapoja. Suurin ero taitaa olla mun sosiaaliset taidot jotka on oikeestaan ihan hyvät.

• 119 eli minussa on piirteitä, jotka (Miten se meni?) ovat tavanomaisia aspergerille. Jotain tommosta siellä sanottiin, mutta jotenkin unohdin jo.

• Neloth

Minulla oli 104 eli ei aspergeria.

• perunaa

86, usein ajattelen että minulla voisi olla asperger kun isoveljelläkin on ja minussa on samoja piirteitä

• 82, eli se mikä minua mahdollisesti vaivaisi, on edelleen pimennossa...

• Hhjhhj

Tuskinpa. Ite sain 94 ja sanoi että ei ole aspergia.
        Osa noista kysymyksistä on kyllä sellaisia että ne pätevät lähes jokaiseen tavikseen

• Tulos: "Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 32 sekuntia ja testipistemääräsi on 135 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma."

• "86, usein ajattelen että minulla voisi olla asperger kun isoveljelläkin on ja minussa on samoja piirteitä "

Mä oon saanut semmosen käsityksen, ettei kaksi sisarusta voi olla kummatkin AS-potilaita.

• Eräs trotskilainen

Voivat hyvinkin, sillä asperger on periytyvää, joskin yleensä toisella sisaruksella as-ominaisuudet ovat lievempiä kuin toisella. Miun suvussa on näitä piirteitä, vaikka kellään muulla ei ole diagnoosia, ja siispä ylläri ylläri, mie sain pääpalkinnon.

Niin se genetiikka toimii, lapset, mutta eihän se yhteiskunta sillä pyöri, että me kaikki vain oltaisiin aspergereja ja keinuttaisiin paikallamme toistellen piin likiarvoa. :D

• HeKeee
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

Voivat hyvinkin, sillä asperger on periytyvää, joskin yleensä toisella sisaruksella as-ominaisuudet ovat lievempiä kuin toisella. Miun suvussa on näitä piirteitä, vaikka kellään muulla ei ole diagnoosia, ja siispä ylläri ylläri, mie sain pääpalkinnon.

Niin se genetiikka toimii, lapset, mutta eihän se yhteiskunta sillä pyöri, että me kaikki vain oltaisiin aspergereja ja keinuttaisiin paikallamme toistellen piin likiarvoa. :D

Mun suvussa on aika vahvasti aspergeria :D tai ei ehkä suvussa, mutta meidän perhe on vähän sellainen. Mua taitaa vaivata vain yleinen hulluus. Miksköhän mä jotenkin petyin siihen että mulla ei ole aspergeria? :DD

• AsKo?

117. Jaaha, en koskaan kuvitellut tällaista, mutta eihän sitä tiedä jos vaikka olisikin. Kysymyksien perusteella olen aina kuvitellut Asperger-henkilöt erilaisiksi. Monesti kysyttiin sosiaalisista suhteista. Itselläni se on aika ongelmallinen.

• Eipä oo :)

"Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 59 sekuntia ja testipistemääräsi on 68 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa"

• 5+7

Käytit testin tekemiseen 7 minuuttia 18 sekuntia ja testipistemääräsi on 127 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma.

Itteasiassa mä sain vuosi takaperin varmituksen just sille, että mulla EI ole aspergeria :p

• 1+12

"Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 10 sekuntia ja testipistemääräsi on 78 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa. "

• niskaparta ponirunkkari

Oon poni assburgeri

• Thlr

Käytin testin tekemiseen kuusi minuuttia ja kaksi sekuntia. Testipistemääräni oli 83 eli minulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

• huuuu

108

• 3433

3 minuuttia, tulos 59, eli ei assburgeria.

• Testaamaton
    • Sinetti

"Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 38 sekuntia ja testipistemääräsi on 120 eli sinussa on piirteitä, jotka ovat tyypillisiä Asperger-henkilöille"
      Pahus. No, friikiksikin on sanottu, ettei tää niin yllättävää oo..

• knlknjknjk

tulos oli 88 ja meni jotain 6 min

• Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 20 sekuntia ja testipistemääräsi on 80 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

Noinkin korkea pistemäärä selittynee sillä, että olen vahvasti introvertti. Moni kysymys johtaa korkeisiin pisteisiin pelkän luonneprofiilin takia. Ja sitten kun sattuu olemaan matetaattisesti lahjakas :D Okei koulukypsyystesteissä olivat sitä mieltä, että olen matikassa jotenkin jälkeenjäänyt ja siitä huolimatta oon matikassa aina ollut parhaita. Älkää luottako koulukypsyystesteihin sataprosenttisesti...

• Selväpää

Mutta nyt löysin uuden mielenkiintoisen testin eliaaso blogi blogista:
      Nörtti, nero vai normali. En vain osannut tulkita tuloksia. Osaako joku muu?

• Testiajossa
    • Eräs norjalainen

Olen assburgerseuraa vailla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4463
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      60
      3321
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2551
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      123
      2426
    5. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      101
      2385
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      42
      2065
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2007
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1763
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1657
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1628
    Aihe