Koska Juvan kunta tukee muutamaa koiraharrastajaa tekemällä koirakentän niin tukisikohan se myös muutamaa kelkkailijaa tekemällä kelkkaradan? Sellainen jääkouru... Mukava olisi lasketella kelkalla yksin, kaksin tai vaikka nelisteen.
Kelkkarata
stiga3
3
253
Vastaukset
- mikkelin gay
Osta putkilo vaseliinia ja tehkää kavereiden kanssa juna,tulee paljon halvemmaksi ja on hauskempaa,ai niin junaa et kyllä voi tehdä yksin mutta kyllä juvalta varmasti leikkimielisiä kavereita löytyy.
- Juvan Straight
Mikkelissä Se juna taitaa yltää graanista-emolaan.
on meinaan niin homo-city. - mikkelin gay
Juvan Straight kirjoitti:
Mikkelissä Se juna taitaa yltää graanista-emolaan.
on meinaan niin homo-city.Tuu vaan sieltä kaapista ulos ja tänne mikkeliin meiä kaa leikkimään.Kyllä myö sinusta iha oikee gay tehhään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741264- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 61873
- 48824
- 47752
- 40731
- 39698