Minkälaisia huonoja kokemuksia Huittisten autokorjaamoista??
huonoin autokorjaamo
34
7441
Vastaukset
- suikka3
Varo ainaki A.Oivasen korjaamoo, oman varman tiedon lisäksi kuullut että muitakin autoja jääny tielle sen korjausten jäljiltä. Ammatitaidotonta nulikkaa töisä ja kaikki osat tilataan virosta huonompana. Kun vie sen jäljiltä toiseen paikkaan korjattavaks niin saa melkeenpä todistuksen kansa mennä pyytään korvauksia vit******* menneestä fiksauksesta.
- melkein kaikki kel
Tahtoo olla oikeat asentajat vähissä,tietokonetta liitetään ja katsellaan netistä
mitä on muista vastaavista pettänyt jos jotakin vikaa on.Aletaan vaihteleen osia'
ja kokeilemaan korjaantuisiko tämäkin kun joku toinen on tullut kuntoon.
Määräaikaishuollossa on Huittisisa jäänyt öljyt vaihtamatta,polltoainesuodatin
vaihtamatta ja vaihdelaatikosta öljyt pois.kaikki eri paikoissa ja kalliiksi on
huollot tulleet. - spo
Ohoh !
Jopa on törkeä varmaankin kateellisen kilpailijan esittämä
väite.
Itse olen saanut parhaan palvelun ja ammattitaidolla tehdyt
remontit juuri sieltä !
"Nulikat" kyllä osaavat hommansa ja pomo neuvoo tarvittaessa. - källi
spo kirjoitti:
Ohoh !
väite.
remontit juuri sieltä !
"Nulikat" kyllä osaavat hommansa ja pomo neuvoo tarvittaessa.onks, suikka jossain näistä kyseisistä korjaamoista hommissa jos on ni kyl sit asennukset luonaa varmasti.
- pärnäsenkorjaamo.fi
spo kirjoitti:
Ohoh !
väite.
remontit juuri sieltä !
"Nulikat" kyllä osaavat hommansa ja pomo neuvoo tarvittaessa.Yksi näistä nulikoista on Oivasen oma poika joka on isänsä veroinen. Vähättelemättä mitenkään muita työntekijöitä :)
- melkein kaikki kel
melkein kaikki kel kirjoitti:
Tahtoo olla oikeat asentajat vähissä,tietokonetta liitetään ja katsellaan netistä
mitä on muista vastaavista pettänyt jos jotakin vikaa on.Aletaan vaihteleen osia'
ja kokeilemaan korjaantuisiko tämäkin kun joku toinen on tullut kuntoon.
Määräaikaishuollossa on Huittisisa jäänyt öljyt vaihtamatta,polltoainesuodatin
vaihtamatta ja vaihdelaatikosta öljyt pois.kaikki eri paikoissa ja kalliiksi on
huollot tulleet.Nuot on tulleet merkkikorjaamoissa n 10v aikana Chrysler merkkihuollettu ja
Öljyt vaihtamatta.Fiat 4xhuollettu ja tehtaan polttoainesuodatin jätti tielle.WV meni
vaihteisto jossa huollon jälkeen ei ollut öljy(oli laskutettu) - Kojootti 149
Otahan ja työnnä se suikka nyt johonkin ja syvälle. Autokorjaamo A.Oivanen on parasta A-ryhmää ja palvelu pelaa....
- korjattu on monesti
Kojootti 149 kirjoitti:
Otahan ja työnnä se suikka nyt johonkin ja syvälle. Autokorjaamo A.Oivanen on parasta A-ryhmää ja palvelu pelaa....
Juurikin näin! :)
- Suikka3
Ei ole suikka missään autojen korjaamossa töissä, siks juur on joutunut autoa viemään korjaamoihin, kun itse en ole korjaajia.
No toivottavasti ei oo sitten omaa poikaa säälistä otettu niin kun sukulaisilla on tapana. Kai on ees tasosensa koulutus! En käy haukkuun yksittäisiä korjaajia, kun en tunne. Omalla kokemuksella on kaikki 6 kertaa menny päin hevon vit**ja ja sitten kuulee vielä samaa muualta niin kyllä sielä ainakin yks on oltava täys susi tekijä. Ja aika paskan tuuria on jos aina osuu sille huonolle tekijälle?
Missäs ite käytte korjauttaan sitten vai käyttekö vähän väliä samassa paikassa XD- tarre1
KUUS kertaa samassa paikassa ja aina päin v.....????? Miks ihmeessä viet KUUS kertaa peräkkäin sellaseen pajaan missä aina menee päin v....??? Oiskohan syytä katsoa peiliin, jotain vikaa on, jos KUUS kertaa peräkkäin viet autos "rikottavaks.
- justjoo
Huittislainen on perustyhmä juuri sen takia hakkaa päätä seinään.
- korjaamo
Korjaamo joka on tässä kylässä toiminut yli 30 vuotta, ei voi susityöllä niin kauan toimia, elikkäs mahtaako tämä Suikka3 -nimimerkki keksiä koko jutun..
- Anonyymi
korjaamo kirjoitti:
Korjaamo joka on tässä kylässä toiminut yli 30 vuotta, ei voi susityöllä niin kauan toimia, elikkäs mahtaako tämä Suikka3 -nimimerkki keksiä koko jutun..
Visa auton autot huolsi ja korjasi aikoinaan Oivanen,ja hyvin hoiti sovitut työt
- ölkölsgg
Kyllä moni paska toimii pitkäänkin. Mut hei eiks oo aika lopun alkua jos on asiakkaista pulaa, ei maksettu pekkasia IKINÄ työntekijöille vaikka kuuluu, tilataan osat virosta asti että tulee halvemmaks, palkat on paskemmat kun mitä lain mukaa kuuluu olla. ..
Ihan mahdollist et Suikalla käyny paska tuuri korjaamon kans, kun ei olis ensimmäinen eikä varppina viimenenkään kenen autoja ei osata korjata. - kokemusta
Oivasen "korjaamolle" en enään koskaan autoa vie,enkä edes kerro mistä syystä(suikka kertoi jo)
- ....
tässä sullekkin joka julkisesti täällä herjaat...
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/24355-nettipalstalla-herjanneille-rapsahti-isot-sakot - Tinja Tähtinen
.... kirjoitti:
tässä sullekkin joka julkisesti täällä herjaat...
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/24355-nettipalstalla-herjanneille-rapsahti-isot-sakotMinun autojani on Huittisissa huollettu ja korjattu A.Oivasen korjaamolla, Laatuautossa ja Special Motorsilla.
Jokaisessa paikassa palvelu on ollut hyvää, huollot ja korjaukset tehty kuten sovittu.
Kyllä minun kokemukseni ovat olleet kaikista käyttämistäni paikoista Huittisissa vain hyviä.
P.s. Auto on laite, joka voi asiallisesta huollosta huolimatta hajota ja vaikka ihan jättää tielle, harmi. - pajavasara
Tinja Tähtinen kirjoitti:
Minun autojani on Huittisissa huollettu ja korjattu A.Oivasen korjaamolla, Laatuautossa ja Special Motorsilla.
Jokaisessa paikassa palvelu on ollut hyvää, huollot ja korjaukset tehty kuten sovittu.
Kyllä minun kokemukseni ovat olleet kaikista käyttämistäni paikoista Huittisissa vain hyviä.
P.s. Auto on laite, joka voi asiallisesta huollosta huolimatta hajota ja vaikka ihan jättää tielle, harmi.Sulla on käynyt sitten hyvä tuuri,onneksi olkoon. Toisaalta vanhemman vuosimallin autoja on helpompi korjata melkein pajalla kuin pajalla. Toista se on näissä uusissa malleissa, niissä vaaditaankin jo vähän enemmän taitoa, kun on niin paljon tekniikkaa.
- Mersumies117
Mitä olette mieltä. Jos auton vie ehjänä huoltoon saa rikkinäinen ulos..eikä edes saa ulospäin vaan kun ei ole jarruja enää lainkaa ja mittaristo valot kuin kuusen koristeet....öljyistä vaihto ja jarrupalat. ...sitte tällainen. ..auto toimi moitteettomasti. ..ensin joo oli jarrut ihan jumissa lahas ja kävin katsastamassa siellä heti sanottiin vie takasi ei ole pojat hoitaneet tehtäviään. ..mitä tehdä jos tuntuu että vastuu kaikest siitä jää omistajalle. ..
- työtilauskinvaikuttaa
Muistitko sanoa että laittakaa kuntoon,vai tinkitkö vain halvan katsomisen laitteelle?
- mulkku-korjaamo
Ainakaan erääseen Vampulalaiseen autokorjaamoon en koskaan autoani vie. Autoni merkki on Wolksvagen, ja korjaamon omistaja haukkui autoni lyttyyn. Aivan käsittämätöntä palvelua.
Puskaradio on paras radio, ja olen kaikille tutuille sanonut, että kyseiseen firmaan ei KOSKAAN kannata viedä autoaan. Nyt moni muukin on huomannut saman asian, ja kiertää tämän nyrkkipajan todellaa kaukaa.- Naapurikuntalainen
Luulisin tietäväni autokorjaamon ja olen itse ainakin saanut autoni korjautettua kyseisessä korjaamossa sekä myös asiallista palvelua!
- mulkku-korjaamo
Siitä korjaamosta ei saa muuta kuin helvetin ISON laskun. Päälle haukutaan vielä auto jos se on Wolksvagen. Eli et tiedä mitään tuon autokorjaamon tavoista.
- aatunhärvilä
Voiko uutisoinnin valossa ja moottoririkkojen valossa Wolkkarille tehdä
muuta kun haukkua jos on rehellinen korjaaja??Toisaalta työtähän tuo
kelvoton laite varmaan tuo ja paljon.
- Pashaamyy
Ei oo yhtään oivaa palvelu tiedätte kyl missä. Kierrän kaukaa, enkä suosittele kenellekään.
- aikaperuutettu
Hyvä tietää.. En sitten viekään autoani kyseiselle korjaamolle..€ € €
- kirreesee
alpilla kiiru ei kerkee kaikkia ruvveja.
- xyxyxy
kannattais lukea: http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/24355-nettipalstalla-herjanneille-rapsahti-isot-sakot
- Opelmiess
Mites Monipinta? Onko kokemuksia?
- Moopil
Se on yksi parhaista ja takuu on!
- kokemustaon
maalaushommissa ainakin on takuu...takuulla meinaan menee v*tuiks!
- Anonyymi
Oivasen korjaamolla en tiedä miten korjaamo toimii mutta huollot on tehty mitä on tilattu ja kaikki on maksettu. jatkossakin vien sinne ihmisten huono fiilis ei välttämättä saa kaverin talliin autoa korjattavaksi.
Turha mollata kyllä niitä selkään puukottajia on kun rahattomalla sonnin ostajalla.
Kyllä sen huomaa missä valohoitoa annetaan oivasella on korjaamon ovet auki ja asiakas voi katsoa mitä ja miten touhutaan. Siis avoimin kortein.!- Anonyymi
Oho,mistä moinen vuodatus
- Anonyymi
Vieläkö Penttilän korjaamo on toiminnassa? Edullinen tuntiveloitus ainakin, vanha Volvo kolisee ja jurnuttaa peräpäästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!892032- 821810
- 541459
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481415- 1461358
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481304Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441244Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261096Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251005- 39975