onko muilla, onko P-miehiä täällä
ikävä P-miestä
82
688
Vastaukset
- ppoju
on
- pa___1
mistäpäin??
- huihai vaan.....
Minullakin on ikävä.......varmaankin sua:)
- pa___1
huihai vaan..... kirjoitti:
Minullakin on ikävä.......varmaankin sua:)
Ikäsi?
- hui hai vaan....
pa___1 kirjoitti:
Ikäsi?
En kerro, kerro itse.
- pa___1
hui hai vaan.... kirjoitti:
En kerro, kerro itse.
kerrotko edes hiustenvärin? omasi?
- hui hai vaan....
pa___1 kirjoitti:
kerrotko edes hiustenvärin? omasi?
EN kerro:)
- min kaipaan
erästä vaaleaa P-miestä ja itsekkin olen vaalea, mutta en niin vaalea, kuin hän on..
- hui hai vaan.....
Voi onnetonta, mä en kaipaa samaa kuin sä kaipaat....miten tästä eteenpäin? Kerro se.
- min kaipaan
hui hai vaan..... kirjoitti:
Voi onnetonta, mä en kaipaa samaa kuin sä kaipaat....miten tästä eteenpäin? Kerro se.
olen eri ihminen, jonka kansa äsken keskustelit,,,
- hui hai vaan......
min kaipaan kirjoitti:
olen eri ihminen, jonka kansa äsken keskustelit,,,
Tiedän sen kyllä. Hän taisi jo lähteä omille teilleen:)
- min kaipaan
hyvä, halusin vain kertoa, etten sotke teidä'n juttuja,
- hui hai vaan.....
Miten täällä voi kenenkään juttuja sotkea, kun ei kukaan edes tunne ketään oikeesti. Harmi, kun hän katosi, meillä "synkkasi" niin hyvin:) Tule takasin ja kerro jotain kivaa ittestäsi.
- p-mies
she's ghosting, let her go
- ei voi mittään
kuin myös ikävä P-miestä .sitä ainutlaatuista.
- tunnustus
Tunnustan kerrankin rehellisesti, tavoistani poiketen, minä kaipaan Pa..a.......mitkähän kirjaimet puuttuu, vaikea tehtävä arvata.Toivottavasti hänkin kaipaa minua. Hän on myös spesiaalimies, kaikilla tavoilla.
- taitaa,
olla nuo P-miehet kaikki ainut laatuisia, kaipaan minäkin häntä,,,
- ei anakaan tumpelo
JA MINÄ MYÖS! Herää epäilys onko ihan sama P mies, on kyllä aikamoinen pakkaus ja osaa käsitellä naisia ja paljon muutakin.
- ....................
ei anakaan tumpelo kirjoitti:
JA MINÄ MYÖS! Herää epäilys onko ihan sama P mies, on kyllä aikamoinen pakkaus ja osaa käsitellä naisia ja paljon muutakin.
Osaatsä tumpelo ksitellä naisia vai?
Häh, täh??? - kukkona tunkiolla
.................... kirjoitti:
Osaatsä tumpelo ksitellä naisia vai?
Häh, täh???Eihän tumpelot osaa, mutta P mies ilmeisesti osaa. Olin lukevinani rivien välistä.
- olennainen......
kukkona tunkiolla kirjoitti:
Eihän tumpelot osaa, mutta P mies ilmeisesti osaa. Olin lukevinani rivien välistä.
Miksei kukaan P mies vastaa, kun näin paljon on kaipaajia. Mistä näitä P miehiä oikein tulee.....
- hetken mielijohde
olennainen...... kirjoitti:
Miksei kukaan P mies vastaa, kun näin paljon on kaipaajia. Mistä näitä P miehiä oikein tulee.....
Minullakin on ikävä yhtä P miestä, ollut jo liiankin kauan, hänellä tuskin kuitenkaan on mua.
- minä1
ei anakaan tumpelo kirjoitti:
Minä myös kaipaan yks PP Mies aikamoinen pakkaus, hän myös osaa käsitellä naisia ja myös pyöriä......
- joo o
enpä arvannut, kun aloituksen tein, että tämä ketju näin nousee ja että meitä ikävöiviä on näin paljon, toivottavasti emme kaikkki kaipaa samaa ihanaa, niin ihkua miestä,,
- kiista tulee:)
Toivottavasti ei kaikki kaipaa ilmeisesti Pasia, kuten toi yksi jo ilmoitti ja myös mä.
- Sfgdhhrg
kiista tulee:) kirjoitti:
Toivottavasti ei kaikki kaipaa ilmeisesti Pasia, kuten toi yksi jo ilmoitti ja myös mä.
No sitäpä juuri;)
- Flaafio
Tuasko se alakaa : )
- elämä on ihmeellinen
Just ajattelin ihan samaa, kun luin näitä juttuja. Älä ole milläsikään. Kyllä nää on niin hauskoja.
- yhteen tullaan
elämä on ihmeellinen kirjoitti:
Just ajattelin ihan samaa, kun luin näitä juttuja. Älä ole milläsikään. Kyllä nää on niin hauskoja.
Tää on varmaan unta, tai painajaista pikemminkin.
- Flaavio
elämä on ihmeellinen kirjoitti:
No en ookkaa. Onneks ei nuo tunto merkitkkää täsmmee, ylleesä. Haaskoja han nää, ylleesä ovattii : )
- hulluus huipussaan
Flaavio kirjoitti:
No en ookkaa. Onneks ei nuo tunto merkitkkää täsmmee, ylleesä. Haaskoja han nää, ylleesä ovattii : )
Elä luule liikoja ittestäs, et sä nyt ainoa mies maailmassa ole, jota naiset voisi kaivata. on niitä kuule paljon, paljon muitakin. Mene vuan viäntämään sitä savon murrettas muuanne.
- Flaavio
hulluus huipussaan kirjoitti:
Elä luule liikoja ittestäs, et sä nyt ainoa mies maailmassa ole, jota naiset voisi kaivata. on niitä kuule paljon, paljon muitakin. Mene vuan viäntämään sitä savon murrettas muuanne.
Onni onnii, ettei tiäll kukkaa minnuu kaippailekkaa. Luulottii o karisseet kaua kauan sitte poies. Mutt pittäähä miu vähä huastattoo teit, muute työ synkistyttä. Tuoho kirjakiellee liikkoo.
- murtaja
Flaavio kirjoitti:
Onni onnii, ettei tiäll kukkaa minnuu kaippailekkaa. Luulottii o karisseet kaua kauan sitte poies. Mutt pittäähä miu vähä huastattoo teit, muute työ synkistyttä. Tuoho kirjakiellee liikkoo.
Eläpä kuitenkaan mene, olis hauska kuulla lisää sun juttuja.ne kuulostaa vähintäänkin mukavalle:)
- ..............
Flaavio kirjoitti:
jospa kokkeilisit laittoo P-mies luukin ni jos sit kaippailis?
- stailausta vailla
.............. kirjoitti:
jospa kokkeilisit laittoo P-mies luukin ni jos sit kaippailis?
kertoisko joku mikä on P-mies luukki? Mäkin voisin sonnustautua sellaseen, jos sitten alkais vihdoin asiat menee niinkuin pitää vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ei taida muuten tulla mitään.
- toinenki moukka
stailausta vailla kirjoitti:
kertoisko joku mikä on P-mies luukki? Mäkin voisin sonnustautua sellaseen, jos sitten alkais vihdoin asiat menee niinkuin pitää vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ei taida muuten tulla mitään.
sen ku tietäs, mäkin haluun tietää.
- sainjonaarasta
toinenki moukka kirjoitti:
sen ku tietäs, mäkin haluun tietää.
no se on helppo..junttimainen! anna kasvaa tukkas,laita jotain typerännäköstä päälle ja käyt suoraan asiaan baarissa....käyt ku sika limppuun ja puhut hävyttömiä ...siinäpä se! sen jälkeen naisia pörrää liiaks asti
- iyh
Pasi on ainakin ruma ja sisältäkin täyttä p*skaa
- en..
minä mitään Pasia kaipaa, vaan yhtä ihanaa Peteä, joka minun sydämmeni särki,,
- vähän ihmettelen
en.. kirjoitti:
minä mitään Pasia kaipaa, vaan yhtä ihanaa Peteä, joka minun sydämmeni särki,,
Särki sun sydämes, ja silti ihana ??
- minulla.
taas yksi Petri mielessä
- palomies.
Petri on kuulemma saanut tippurin Venäjältä. Kannattaa vältellä sitä miestä.
- älä
palomies. kirjoitti:
viitsi panetella, jos yksi P-mies on sen saannut.ei se tarkoita, että välttämättä hän tai ne joita täällä kaipaillaan, on sen saannut,enkä usko jos näin kaipaillaan, että tarvi venäjälle mennä, ja saada tippuri, kun varmaan saa suomestakin, ilman tippuria,,
- kuinruttoa
palomies. kirjoitti:
Petrillä ja Pasilla on molemmilla tippuri, ovathan he maailmanmatkaajia. Kierrä kaukaa.
- joo,o
kuinruttoa kirjoitti:
Petrillä ja Pasilla on molemmilla tippuri, ovathan he maailmanmatkaajia. Kierrä kaukaa.
minun Petrilläni ei kyllä mitiän tippuria ole, Pasista en tiedä, itse rakastan Petri miestä ihan täydellä sydämmelläni,,
- yksP
Yks P esittää taas idean. Viesti suoraan tälle kohteelle vaikka FB:n kautta. Ei tarvi olla kaveri nyt, eikä sen viestin jälkeen.... Saat vastauksen tai et saa.... Myy itsesi ideallasi...
- yks hellu
miten niin myy... kuulostaa suorittamiselta...
jos mies pitää vakuuttaa niin minun puolesta saa olla,
jos kiinnostaa niin molemmat tulee vastaan,
ei tässä mitään sirkusapinaa olla ostamassa vaan rakastamisesta kyse - yksP
Myy!
No siis kun saat kontaktit suoraan ihmiselle ja kerrot kuka olet, niin juttelet sille sitten asiat ja koetat saada hänetkin sitten juttelemaan takaisin. Saatat saada hänet ensin vaikka FB kaveriksi.... ja sitten pidät vaan kaverin aktiivisesti elossa itseesi päin.
Varsinainen keskustelu sitten vaikka puhelimella, tekstarilla tai sähköpostilla.... tai kaikella tuolla.. Ehkä sitä kautta sitten kaivattu tulee sitten se konkreettinenkin tuttavuus.
Siis oikeesti joskus joillekin tuo luottamisen oppimien toiseen voi olla vaikea. Elämä on voinut antaa pataan ja uusien tai tässätapauksessa vanhojenkin juttujen uudelleen herättäminen edes kaveritasolle voi olla heviä! - mitäs
kun toinen on varattu, voisin ihan muuten soitellakkin, nyt vain kaipaan ihan yksin, toinen ei tiedä, tiedän kyllä, että välitti ja välittää minusta varmasti, mutta välittikö niin paljon, että on valmis eroamaan, itse olisin valmis si20ihenkin,,
- yksP
Kyllä varattu ihminen saa olla ystävä toiselle. Asiasta voi laatia myös säännöt
- ollutta ja mennyttä
yksP kirjoitti:
Kyllä varattu ihminen saa olla ystävä toiselle. Asiasta voi laatia myös säännöt
Säännöthän on tehty rikottaviksi, meillä se meni kait niin:(
- kyllä
sen ymmärrän, että ystäviä voidaan olla, vaikka varattuja olemmekin,mutta kun niitä tunteita on paljon enemmän, kuin ystäksi,haluaisin paljon enempi,luulen myös että hänelläkin samanlaisia tunteita minua kohtaan,siksi parempi pysyä erossa, vaikka kuinka on ikävä
- yksP
Kukaan ei kuitenkaan kiellä toista ottamasta yhteyttä edes yhtä lausetta kysyäkseen. Hei, Mitä kuuluu! Ja jos pidättäytyy sitten FB, Tekstiviesti ja sattuinaisessa puhelussa, niin sitten ei tule sitä pahinta!
Aikanaan kun eillut nettiä, kännykkää yms. niin oli pakko kohdata livessä. Nykyää ei ole pakko! Ei ole pakko antaa kotiosoitetta ja näin välttää kohtaamisen. Ihan kaverina vaan!
- kyllä
hänellä on kotiosoitteeni ja puhelinnumeroni, mutta tiedän minun kuuluisi ottaa se yhteys, sitä hän varmasti odottaa, mutta minä kyllä odotan, että hän itse ottaisi sen yhteyden, ihan eri asian takia, minkä minä joudun tekemään, tiedän, että hän varmaan voisi tehdäkkin sen, jos ei olisi tällaista toista asiaa,,
- edesvastuuton
Vieläkin vaan on ikävä sinua......P
- toivoton tapaus
Niin on minullakin ja jostain syystä, se ikävä on pahin näin illalla, juuri näihin aikoihin....miksiköhän? On kait aikaa ajatella liikaa kaikkia asioita.
- yksP
Kaikki kaipaajat. Viestiä kehiin sinne minne se kaipuu menee, ei me muuten tiedetä kuka kaipaa!
Mua ei kaipaa kukaan! tiedän sen - yksi kaipaaja
mistäs sinä tiedät, kuinka monta kaipaajaa nytkin sinua tässä ketjussa kaipaa, jos itse kaipaat jotain, niin tee asian eteen jotain, eli laita sille kaipaamallesi itse se viesti,,
- m....
Taisi
tänään
eräs
Petri
ajella
vastaan..
Tuli
vain
kummallinen
kaipuu..Vaikka
aikaa
vuosia
kulunut..ehkäpä
meissä
oli
kuitenkin,jotain
samaa...sittenkin.
http://www.youtube.com/watch?v=rH1UnDQV1pY&list=PLfNPUoqpYD5dntA5QPxYKQo0H9UnkVZxx- -P-
Olipa niin ihana nähdä pitkästä aikaan.Olet yhtä suloinen kun olen muistellutkin.
Sävähdytät edellen ,uudelleen ja uudelleen aina .
Ehkäpä joskus vielä voisimme toistaa ne yhden illan tapahtumat ;-)
- eräs onnellinen...
Ei onneksi tarvitse enää kaipailla ketään P:tä, sain omani jo!
- tunnistettu on
Sut on tunnistettu
- oijoioijoi
Taidat olla sekaisin, ei täältä ketään voi tunnistaa! Jos et ole sattunut näkeen livenä.
- tunnistettu on
oijoioijoi kirjoitti:
Taidat olla sekaisin, ei täältä ketään voi tunnistaa! Jos et ole sattunut näkeen livenä.
Sinut on tunnistettu
Älä ole harhainen. En ole sekaisin.
- P ;) ?
Olenko vai enkö?
- puupää
Et ole, mäne matkoihisi.
- edelleen,
P-miestä ikävä, kaipaan,kaipaan,,
- kuutamolla.....
Ei kuule kannata hukata aikaa siihen, jos sulla on yhtään järkee päässäsi. Ilmeisesti ei ole.
- 9+19
Aivan provoa koko ketju...
- lopettaakaa.....
Kai tota jotain P:tä joku vaan herkeemättä kaipaa. Eikä osaa käyttää omia aivojaan.
- Anonyymi
Niinpä, yllätyyys…
- yksP-m
Parempi lopettaa tää ketju.
Jos jollain on oikeesti asiaa jollekkin, niin mitä se tällästä ketjua pitäs. Tästä tietää, että joku kaipaa jotain P-alkusta miestä.... Ja nimiähän on 1001 erilaista ja sukunimiä 20000.
Eli nyt kaikki kaipaajat. Viesti suoraan sinne minne se kuuluu, Ja tuskin kukaan kaipaa jotain 1990 luvun juttua, eli tehdään pikkusen helpommaksi- riitapukari
Mäkin kaipaan yhtä P miestä, eikä tää ole mitään feikkiä:)
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
Kuka tämä jaa jaa mies on? Aikas söpöö 😝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tämä jaa jaa mies on? Aikas söpöö 😝
Varmaan äärimmäisen katkera, kun kaivoi necrofiilistelyyn tämänkin ketjun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan äärimmäisen katkera, kun kaivoi necrofiilistelyyn tämänkin ketjun.
Ha ha, niinpä
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
Spesial filter ?
- Anonyymi
Pekoni
- Anonyymi
on ikävä p : tä
- Anonyymi
Ei oo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403087- 812944
- 1902489
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362195- 211504
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411416Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251