ikävä P-miestä

HUOMIO ,,,

onko muilla, onko P-miehiä täällä

82

688

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ppoju

on

• pa___1

mistäpäin??

• huihai vaan.....

Minullakin on ikävä.......varmaankin sua:)

• pa___1
        huihai vaan..... kirjoitti:

Minullakin on ikävä.......varmaankin sua:)

Ikäsi?

• hui hai vaan....
        pa___1 kirjoitti:

Ikäsi?

En kerro, kerro itse.

• pa___1
        hui hai vaan.... kirjoitti:

En kerro, kerro itse.

kerrotko edes hiustenvärin? omasi?

• hui hai vaan....
        pa___1 kirjoitti:

kerrotko edes hiustenvärin? omasi?

EN kerro:)

• min kaipaan

erästä vaaleaa P-miestä ja itsekkin olen vaalea, mutta en niin vaalea, kuin hän on..

• hui hai vaan.....

Voi onnetonta, mä en kaipaa samaa kuin sä kaipaat....miten tästä eteenpäin? Kerro se.

• min kaipaan
        hui hai vaan..... kirjoitti:

Voi onnetonta, mä en kaipaa samaa kuin sä kaipaat....miten tästä eteenpäin? Kerro se.

olen eri ihminen, jonka kansa äsken keskustelit,,,

• hui hai vaan......
        min kaipaan kirjoitti:

olen eri ihminen, jonka kansa äsken keskustelit,,,

Tiedän sen kyllä. Hän taisi jo lähteä omille teilleen:)

• min kaipaan

hyvä, halusin vain kertoa, etten sotke teidä'n juttuja,

• hui hai vaan.....

Miten täällä voi kenenkään juttuja sotkea, kun ei kukaan edes tunne ketään oikeesti. Harmi, kun hän katosi, meillä "synkkasi" niin hyvin:) Tule takasin ja kerro jotain kivaa ittestäsi.

• p-mies

she's ghosting, let her go

• ei voi mittään

kuin myös ikävä P-miestä .sitä ainutlaatuista.

• tunnustus

Tunnustan kerrankin rehellisesti, tavoistani poiketen, minä kaipaan Pa..a.......mitkähän kirjaimet puuttuu, vaikea tehtävä arvata.Toivottavasti hänkin kaipaa minua. Hän on myös spesiaalimies, kaikilla tavoilla.

• taitaa,

olla nuo P-miehet kaikki ainut laatuisia, kaipaan minäkin häntä,,,

• ei anakaan tumpelo

JA MINÄ MYÖS! Herää epäilys onko ihan sama P mies, on kyllä aikamoinen pakkaus ja osaa käsitellä naisia ja paljon muutakin.

• ....................
        ei anakaan tumpelo kirjoitti:

JA MINÄ MYÖS! Herää epäilys onko ihan sama P mies, on kyllä aikamoinen pakkaus ja osaa käsitellä naisia ja paljon muutakin.

Osaatsä tumpelo ksitellä naisia vai?

Häh, täh???

• kukkona tunkiolla
        .................... kirjoitti:

Osaatsä tumpelo ksitellä naisia vai?

Häh, täh???

Eihän tumpelot osaa, mutta P mies ilmeisesti osaa. Olin lukevinani rivien välistä.

• olennainen......
        kukkona tunkiolla kirjoitti:

Eihän tumpelot osaa, mutta P mies ilmeisesti osaa. Olin lukevinani rivien välistä.

Miksei kukaan P mies vastaa, kun näin paljon on kaipaajia. Mistä näitä P miehiä oikein tulee.....

• hetken mielijohde
        olennainen...... kirjoitti:

Miksei kukaan P mies vastaa, kun näin paljon on kaipaajia. Mistä näitä P miehiä oikein tulee.....

Minullakin on ikävä yhtä P miestä, ollut jo liiankin kauan, hänellä tuskin kuitenkaan on mua.

• minä1
        ei anakaan tumpelo kirjoitti:

Minä myös kaipaan yks PP Mies aikamoinen pakkaus, hän myös osaa käsitellä naisia ja myös pyöriä......

• joo o

enpä arvannut, kun aloituksen tein, että tämä ketju näin nousee ja että meitä ikävöiviä on näin paljon, toivottavasti emme kaikkki kaipaa samaa ihanaa, niin ihkua miestä,,

• kiista tulee:)

Toivottavasti ei kaikki kaipaa ilmeisesti Pasia, kuten toi yksi jo ilmoitti ja myös mä.

• Sfgdhhrg
        kiista tulee:) kirjoitti:

Toivottavasti ei kaikki kaipaa ilmeisesti Pasia, kuten toi yksi jo ilmoitti ja myös mä.

No sitäpä juuri;)

• Flaafio

Tuasko se alakaa : )

• elämä on ihmeellinen

Just ajattelin ihan samaa, kun luin näitä juttuja. Älä ole milläsikään. Kyllä nää on niin hauskoja.

• yhteen tullaan
        elämä on ihmeellinen kirjoitti:

Just ajattelin ihan samaa, kun luin näitä juttuja. Älä ole milläsikään. Kyllä nää on niin hauskoja.

Tää on varmaan unta, tai painajaista pikemminkin.

• Flaavio
        elämä on ihmeellinen kirjoitti:

No en ookkaa. Onneks ei nuo tunto merkitkkää täsmmee, ylleesä. Haaskoja han nää, ylleesä ovattii : )

• hulluus huipussaan
        Flaavio kirjoitti:

No en ookkaa. Onneks ei nuo tunto merkitkkää täsmmee, ylleesä. Haaskoja han nää, ylleesä ovattii : )

Elä luule liikoja ittestäs, et sä nyt ainoa mies maailmassa ole, jota naiset voisi kaivata. on niitä kuule paljon, paljon muitakin. Mene vuan viäntämään sitä savon murrettas muuanne.

• Flaavio
        hulluus huipussaan kirjoitti:

Elä luule liikoja ittestäs, et sä nyt ainoa mies maailmassa ole, jota naiset voisi kaivata. on niitä kuule paljon, paljon muitakin. Mene vuan viäntämään sitä savon murrettas muuanne.

Onni onnii, ettei tiäll kukkaa minnuu kaippailekkaa. Luulottii o karisseet kaua kauan sitte poies. Mutt pittäähä miu vähä huastattoo teit, muute työ synkistyttä. Tuoho kirjakiellee liikkoo.

• murtaja
        Flaavio kirjoitti:

Onni onnii, ettei tiäll kukkaa minnuu kaippailekkaa. Luulottii o karisseet kaua kauan sitte poies. Mutt pittäähä miu vähä huastattoo teit, muute työ synkistyttä. Tuoho kirjakiellee liikkoo.

Eläpä kuitenkaan mene, olis hauska kuulla lisää sun juttuja.ne kuulostaa vähintäänkin mukavalle:)

• ..............
        Flaavio kirjoitti:

jospa kokkeilisit laittoo P-mies luukin ni jos sit kaippailis?

• stailausta vailla
        .............. kirjoitti:

jospa kokkeilisit laittoo P-mies luukin ni jos sit kaippailis?

kertoisko joku mikä on P-mies luukki? Mäkin voisin sonnustautua sellaseen, jos sitten alkais vihdoin asiat menee niinkuin pitää vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ei taida muuten tulla mitään.

• toinenki moukka
        stailausta vailla kirjoitti:

kertoisko joku mikä on P-mies luukki? Mäkin voisin sonnustautua sellaseen, jos sitten alkais vihdoin asiat menee niinkuin pitää vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ei taida muuten tulla mitään.

sen ku tietäs, mäkin haluun tietää.

• sainjonaarasta
        toinenki moukka kirjoitti:

sen ku tietäs, mäkin haluun tietää.

no se on helppo..junttimainen! anna kasvaa tukkas,laita jotain typerännäköstä päälle ja käyt suoraan asiaan baarissa....käyt ku sika limppuun ja puhut hävyttömiä ...siinäpä se! sen jälkeen naisia pörrää liiaks asti

• iyh

Pasi on ainakin ruma ja sisältäkin täyttä p*skaa

• en..

minä mitään Pasia kaipaa, vaan yhtä ihanaa Peteä, joka minun sydämmeni särki,,

• vähän ihmettelen
        en.. kirjoitti:

minä mitään Pasia kaipaa, vaan yhtä ihanaa Peteä, joka minun sydämmeni särki,,

Särki sun sydämes, ja silti ihana ??

• minulla.

taas yksi Petri mielessä

• palomies.

Petri on kuulemma saanut tippurin Venäjältä. Kannattaa vältellä sitä miestä.

• älä
        palomies. kirjoitti:

viitsi panetella, jos yksi P-mies on sen saannut.ei se tarkoita, että välttämättä hän tai ne joita täällä kaipaillaan, on sen saannut,enkä usko jos näin kaipaillaan, että tarvi venäjälle mennä, ja saada tippuri, kun varmaan saa suomestakin, ilman tippuria,,

• kuinruttoa
        palomies. kirjoitti:

Petrillä ja Pasilla on molemmilla tippuri, ovathan he maailmanmatkaajia. Kierrä kaukaa.

• joo,o
        kuinruttoa kirjoitti:

Petrillä ja Pasilla on molemmilla tippuri, ovathan he maailmanmatkaajia. Kierrä kaukaa.

minun Petrilläni ei kyllä mitiän tippuria ole, Pasista en tiedä, itse rakastan Petri miestä ihan täydellä sydämmelläni,,

• yksP

Yks P esittää taas idean. Viesti suoraan tälle kohteelle vaikka FB:n kautta. Ei tarvi olla kaveri nyt, eikä sen viestin jälkeen.... Saat vastauksen tai et saa.... Myy itsesi ideallasi...

• yks hellu

miten niin myy... kuulostaa suorittamiselta...

jos mies pitää vakuuttaa niin minun puolesta saa olla,

jos kiinnostaa niin molemmat tulee vastaan,

ei tässä mitään sirkusapinaa olla ostamassa vaan rakastamisesta kyse

• yksP

Myy!

No siis kun saat kontaktit suoraan ihmiselle ja kerrot kuka olet, niin juttelet sille sitten asiat ja koetat saada hänetkin sitten juttelemaan takaisin. Saatat saada hänet ensin vaikka FB kaveriksi.... ja sitten pidät vaan kaverin aktiivisesti elossa itseesi päin.

Varsinainen keskustelu sitten vaikka puhelimella, tekstarilla tai sähköpostilla.... tai kaikella tuolla.. Ehkä sitä kautta sitten kaivattu tulee sitten se konkreettinenkin tuttavuus.

Siis oikeesti joskus joillekin tuo luottamisen oppimien toiseen voi olla vaikea. Elämä on voinut antaa pataan ja uusien tai tässätapauksessa vanhojenkin juttujen uudelleen herättäminen edes kaveritasolle voi olla heviä!

• mitäs

kun toinen on varattu, voisin ihan muuten soitellakkin, nyt vain kaipaan ihan yksin, toinen ei tiedä, tiedän kyllä, että välitti ja välittää minusta varmasti, mutta välittikö niin paljon, että on valmis eroamaan, itse olisin valmis si20ihenkin,,

• yksP

Kyllä varattu ihminen saa olla ystävä toiselle. Asiasta voi laatia myös säännöt

• ollutta ja mennyttä
        yksP kirjoitti:

Kyllä varattu ihminen saa olla ystävä toiselle. Asiasta voi laatia myös säännöt

Säännöthän on tehty rikottaviksi, meillä se meni kait niin:(

• kyllä

sen ymmärrän, että ystäviä voidaan olla, vaikka varattuja olemmekin,mutta kun niitä tunteita on paljon enemmän, kuin ystäksi,haluaisin paljon enempi,luulen myös että hänelläkin samanlaisia tunteita minua kohtaan,siksi parempi pysyä erossa, vaikka kuinka on ikävä

• yksP

Kukaan ei kuitenkaan kiellä toista ottamasta yhteyttä edes yhtä lausetta kysyäkseen. Hei, Mitä kuuluu! Ja jos pidättäytyy sitten FB, Tekstiviesti ja sattuinaisessa puhelussa, niin sitten ei tule sitä pahinta!

Aikanaan kun eillut nettiä, kännykkää yms. niin oli pakko kohdata livessä. Nykyää ei ole pakko! Ei ole pakko antaa kotiosoitetta ja näin välttää kohtaamisen. Ihan kaverina vaan!

• kyllä

hänellä on kotiosoitteeni ja puhelinnumeroni, mutta tiedän minun kuuluisi ottaa se yhteys, sitä hän varmasti odottaa, mutta minä kyllä odotan, että hän itse ottaisi sen yhteyden, ihan eri asian takia, minkä minä joudun tekemään, tiedän, että hän varmaan voisi tehdäkkin sen, jos ei olisi tällaista toista asiaa,,

• edesvastuuton

Vieläkin vaan on ikävä sinua......P

• toivoton tapaus

Niin on minullakin ja jostain syystä, se ikävä on pahin näin illalla, juuri näihin aikoihin....miksiköhän? On kait aikaa ajatella liikaa kaikkia asioita.

• yksP

Kaikki kaipaajat. Viestiä kehiin sinne minne se kaipuu menee, ei me muuten tiedetä kuka kaipaa!

Mua ei kaipaa kukaan! tiedän sen

• yksi kaipaaja

mistäs sinä tiedät, kuinka monta kaipaajaa nytkin sinua tässä ketjussa kaipaa, jos itse kaipaat jotain, niin tee asian eteen jotain, eli laita sille kaipaamallesi itse se viesti,,

• m....
      • -P-

Olipa niin ihana nähdä pitkästä aikaan.Olet yhtä suloinen kun olen muistellutkin.
        Sävähdytät edellen ,uudelleen ja uudelleen aina .
        Ehkäpä joskus vielä voisimme toistaa ne yhden illan tapahtumat ;-)

• eräs onnellinen...

Ei onneksi tarvitse enää kaipailla ketään P:tä, sain omani jo!

• tunnistettu on

Sut on tunnistettu

• oijoioijoi

Taidat olla sekaisin, ei täältä ketään voi tunnistaa! Jos et ole sattunut näkeen livenä.

• tunnistettu on
        oijoioijoi kirjoitti:

Taidat olla sekaisin, ei täältä ketään voi tunnistaa! Jos et ole sattunut näkeen livenä.

Sinut on tunnistettu

Älä ole harhainen. En ole sekaisin.

• P ;) ?

Olenko vai enkö?

• puupää

Et ole, mäne matkoihisi.

• edelleen,

P-miestä ikävä, kaipaan,kaipaan,,

• kuutamolla.....

Ei kuule kannata hukata aikaa siihen, jos sulla on yhtään järkee päässäsi. Ilmeisesti ei ole.

• 9+19

Aivan provoa koko ketju...

• lopettaakaa.....

Kai tota jotain P:tä joku vaan herkeemättä kaipaa. Eikä osaa käyttää omia aivojaan.

• Anonyymi

Niinpä, yllätyyys…

• yksP-m

Parempi lopettaa tää ketju.

Jos jollain on oikeesti asiaa jollekkin, niin mitä se tällästä ketjua pitäs. Tästä tietää, että joku kaipaa jotain P-alkusta miestä.... Ja nimiähän on 1001 erilaista ja sukunimiä 20000.

Eli nyt kaikki kaipaajat. Viesti suoraan sinne minne se kuuluu, Ja tuskin kukaan kaipaa jotain 1990 luvun juttua, eli tehdään pikkusen helpommaksi

• riitapukari

Mäkin kaipaan yhtä P miestä, eikä tää ole mitään feikkiä:)

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi

Kuka tämä jaa jaa mies on? Aikas söpöö 😝

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tämä jaa jaa mies on? Aikas söpöö 😝

Varmaan äärimmäisen katkera, kun kaivoi necrofiilistelyyn tämänkin ketjun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan äärimmäisen katkera, kun kaivoi necrofiilistelyyn tämänkin ketjun.

Ha ha, niinpä

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi

Spesial filter ?

• Anonyymi

Pekoni

• Anonyymi

on ikävä p : tä

• Anonyymi

Ei oo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3087
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      81
      2944
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      190
      2489
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2195
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      21
      1504
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1416
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1284
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13