Kyllä nuo ruotsalaiset on hyurjia

Saabbisti

Eikä pelkästään autot vaan myös urheilijat ovat parasta premium luokkaa. Ja Kallahan on melkein suomalainen, että pakko kai täs on ostaa uus Saab, on ne niin hyviä nuo ruotsalaiset.

16

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis kiinalaiset

      Saab on nykyään täysin kiinalainen auto.

      • uteliaana..

        Tuotanto tapahtuu tälläkin hetkellä Trollhättan-nimisellä paikkakunnalla. Missähän päin Kiinaa se on?


      • 9696969696
        uteliaana.. kirjoitti:

        Tuotanto tapahtuu tälläkin hetkellä Trollhättan-nimisellä paikkakunnalla. Missähän päin Kiinaa se on?

        Onko BMW sitten Usa:lainen kun sitä sielläkin valmistetaan?


      • kemppalainen
        9696969696 kirjoitti:

        Onko BMW sitten Usa:lainen kun sitä sielläkin valmistetaan?

        En tiedä BMW:stä, mutta NEVSin tiedotteiden mukaan Saabissa on nyt enemmän ruotsalaisia alihankintaosia kuin GM:n loppuvuosina.


    • Saab Scandinavia
    • Saab China

      Saab on Kiinan ylpeys, aasialainen ikoni ja brändi.

      http://www.autoblog.com/2013/01/17/saab-9-3-production-to-start-in-china-in-2013/

      • Saab World Wide

        Siinä tehdään sähkösaabbia Trollhättanissa, akut näyttää olevan osin keskellä ja takahuslarissa.

        Täältähän eSaabit leviävät pääasiassa Eurooppaan ja muita varten uusia tehtaita perustetaan mm. Kiinaan, Jenkkeihin, Australiaan, Kaukoitään, Saudi-Arabiaan ja Etelä Amerikkaan sekä Afrikkaan. Ynnä Uuteenkaupunkiin.


      • Saab China
        Saab World Wide kirjoitti:

        Siinä tehdään sähkösaabbia Trollhättanissa, akut näyttää olevan osin keskellä ja takahuslarissa.

        Täältähän eSaabit leviävät pääasiassa Eurooppaan ja muita varten uusia tehtaita perustetaan mm. Kiinaan, Jenkkeihin, Australiaan, Kaukoitään, Saudi-Arabiaan ja Etelä Amerikkaan sekä Afrikkaan. Ynnä Uuteenkaupunkiin.

        Kun myynti on parhaimmillaan yksi auto päivässä, ei siihen kovin montaa tehdasta tarvita, eikä itse asiassa yhtäkään tehdasta montaa kuukautta.


      • faktaa...
        Saab China kirjoitti:

        Kun myynti on parhaimmillaan yksi auto päivässä, ei siihen kovin montaa tehdasta tarvita, eikä itse asiassa yhtäkään tehdasta montaa kuukautta.

        Aikaansa edellä. Meilläkään ei ole kummallakaan varaa ostaa e-autoa. Ei Sinulla eikä minulla.


    • Saab China

      Minulla kyllä on, mutta en osta, enkä ainakaan Saabia, jos sellainen joskus tehdään.

      • Tuleva eSaabbisti

        Minä taasen ostan Ruotsissa tehdyn sähköSaabin. Ruotsalaiset tekee laatuautoja.


      • kyllä ne
        Tuleva eSaabbisti kirjoitti:

        Minä taasen ostan Ruotsissa tehdyn sähköSaabin. Ruotsalaiset tekee laatuautoja.

        Kyllä ne kiinalaiset osaa, harmi kun kukaan ei halua ostaa Saabia.


      • Made in Sweden
        kyllä ne kirjoitti:

        Kyllä ne kiinalaiset osaa, harmi kun kukaan ei halua ostaa Saabia.

        Kyllä minä haluan ostaa Saabin. Premium Saabit tehdään Ruotsissa. Ruotsi sijaitsee Suomen länsipuolella. Ostan sieltä.


    • gs birotor
    • eSaabbisti

      Norjassa ja Virossa myydään paljon sähköautoja, Ruotsi ja Suomi tulee perässä.

      • gs birotor

        Kuten sanoin nekin myydään vain sen takia, että valtio tukee ostoa.
        Esim norjassa sähköauto on autoverosta ja alvista vapaa, jolloin Tesla on halvempi kuin mikään 5-sarjan bemari, vertaa noiden hintoja suomessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2078
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1602
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1598
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1227
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1194
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    Aihe