Hei nainen!

marcus1

Oletko raskaana n.8kk?Ota yhteys tutkijaan joka tekee tutkimusta raskaudesta.Sovituista tapaamisista tutkittavan luona saa korvauksen.Lisätietoja numerosta 0466686600/Marcus Randell

19

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

Kerroppa vähän lisää mitä tutkit, ja mitä varten tutkimusta tehdään, en minä puhelinlaskua kasvata sillä että soitan jollekin ääliölle jolla ei ole mitään tärkeää sanottavaa.

• marcus1

huhuu

• marcus1

Teen opisto tasoista tutkimusta haastattelua ym ,kesto n.1-2h.

• jgkvkv

Erikoinen ilmoitus? Mikael kahvilassa julkisella paikalla?

• marcus1

siis mitä?

• Marcus1
        marcus1 kirjoitti:

siis mitä?

kahvila/ja tai asunto miten nyt sovimme?

• bkfkvlb
        Marcus1 kirjoitti:

kahvila/ja tai asunto miten nyt sovimme?

Yleensä tutkimuksen tekijä mainitsee oppilaitoksen ja tutkimuksen aiheen. Kuulostaa ihan todella hämärältä. Itse en ketään tuntematonta päästäisi kotiini.

• Marcus1
        bkfkvlb kirjoitti:

Yleensä tutkimuksen tekijä mainitsee oppilaitoksen ja tutkimuksen aiheen. Kuulostaa ihan todella hämärältä. Itse en ketään tuntematonta päästäisi kotiini.

Siis kerron sen kun löytyy halukas,

• pelkkää sontaa

Joo kyllä munkin mielestä kuulostaa oudolle, että kotona tehdään haastattelua. En kyllä itse uskaltais mennä kenekään kotia tosta vaan, varsinkaan viimeisilläni raskaana olevana!
      Ja sit toi herättää epäilyksiä, ""Siis kerron sen kun löytyy halukas""!! Kyllä nämä pitää kertoa jo siinä vaiheessa kun ilmon laittaa ja eteenkin silloin, jos ihmiset alkaa kyselemään. Sitten vielä tämä, että hän tekee opisto tason tutkimusta eikä osaa edes kirjoittaa tietokoneella. Kyllä nyt tuon tasonen pitäisi hallita edes alkeet....Hmmmm, en lähtis tapamaan tämän tason tyyppiä en!

Hei Marcus, ilmosi ei oikein tunnu aidolta/rehdiltä.

• Marcus1

Mones vko sulla nyt on?olen rehellinen tietysti.

• Odottaja

Tutkija ja opistotaso eli ammattikoulu?! Nyt ei täsmää!

• pelkkää sontaa
        Marcus1 kirjoitti:

Mones vko sulla nyt on?olen rehellinen tietysti.

No mulla nyt on viikkoja takana 39, eli olen ylittänyt reilusti sun raskausviikkohaarukan. Mutta kanssasisariani ajatellen tässä vaan avauduin.

• Marcus1
        Odottaja kirjoitti:

Tutkija ja opistotaso eli ammattikoulu?! Nyt ei täsmää!

tutkija kuhan nyt teen tutkimusta...

• Marcus1
        pelkkää sontaa kirjoitti:

No mulla nyt on viikkoja takana 39, eli olen ylittänyt reilusti sun raskausviikkohaarukan. Mutta kanssasisariani ajatellen tässä vaan avauduin.

Sopisiko tapaaminen niin kerron tarkemmin?

• vjkgjkkufig

Miksi haluat tehdä tutkimusta raskaana olevasta ja samalla etsit naisia vauvakuume palstalla? Onko pääkopassa nyt joku ruuvi vähän löysällä?

• Marcus1

ruuvi on löysällä tietysti!

• hlfjvnb

Onko tämä se sama 12/32 tyyppi joka häiriköi vauvakuumepalstalla. Mitäköhän olisi tapahtunut jos hän olisi päässyt jonkun naisen kotiin...? Raskaana oleva kun ei pysty puolustautumaan. Onpa vaarallista.

• mamma-14

Mulla kohta 8kk täynnä, tervetuloa vaan mun kotiin, täällä on mun lisäksi vastassa 2 koulutettua 50 kilosta koiraa joten miettisin kahdesti tulenko millasella asialla sisään ;)

• ota yhteyttä muhun saat nannaa...;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      26
      19325
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      75
      6312
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      28
      5946
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      93
      5790
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      43
      5639
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      99
      5524
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4963
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4637
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      57
      3976
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3615
    Aihe