Mikä on ns. varma merkki toiselta, että voi tehdä aloitteen tai pyytää ulos?
Mitöä tehdä?
29
822
Vastaukset
- Nämä merkit:
-sydämensä lyö
-pulssi olemassa- HmMmM
Heh..
- Hmmmm...:)
HmMmM kirjoitti:
Heh..
Mitä jos ei ole pulssia, vaikka onkin hyvin kiinnostunut ;)
- Meteoriitti-sade?
Hmmmm...:) kirjoitti:
Mitä jos ei ole pulssia, vaikka onkin hyvin kiinnostunut ;)
Se, että se on vapaa.
- hmmm...:)
Meteoriitti-sade? kirjoitti:
Se, että se on vapaa.
Siksi en voi itse pyytää :) Katselen vain ja kärsin!
- mmmmmmmm
hmmm...:) kirjoitti:
Siksi en voi itse pyytää :) Katselen vain ja kärsin!
Koskaan ei voi tietää miten toisten suhteessa menee....aina ei kannata vain katsella...
- hmmm....:)
mmmmmmmm kirjoitti:
Koskaan ei voi tietää miten toisten suhteessa menee....aina ei kannata vain katsella...
Ei voikkaan. Hän on ihminen myös ja voi halutessaan pyytää minua minne vaan! Suostuisin salamana :)
- mmmmmmmm
hmmm....:) kirjoitti:
Ei voikkaan. Hän on ihminen myös ja voi halutessaan pyytää minua minne vaan! Suostuisin salamana :)
Vaikka itsellä "tilanne" olisi päällä, haluaisin silti että mies tekisi aloitteen. Kyllä sen naisesta huomaa jos kiinnostusta on. Se katsoo silmiin ja hymyilee sulle :)
- mmmmmmmm
mmmmmmmm kirjoitti:
Vaikka itsellä "tilanne" olisi päällä, haluaisin silti että mies tekisi aloitteen. Kyllä sen naisesta huomaa jos kiinnostusta on. Se katsoo silmiin ja hymyilee sulle :)
Jos siis olet mies...
- hmmm...:)
mmmmmmmm kirjoitti:
Jos siis olet mies...
Aloittajasta en tiedä, mutta minä olen nainen :)
- 14+11
mmmmmmmm kirjoitti:
Miehet ei ymmärrä silmiin katsomisista ja hymyistä mitään! ne voi miettiä vain että onpas ystävällinen nainen..
Tai niinkuin minä mietin kun nainen jatkuvasti hymyili leveästi että eikö tuo väsytä jo? - kyl se siitä. .
14+11 kirjoitti:
Miehet ei ymmärrä silmiin katsomisista ja hymyistä mitään! ne voi miettiä vain että onpas ystävällinen nainen..
Tai niinkuin minä mietin kun nainen jatkuvasti hymyili leveästi että eikö tuo väsytä jo?Se siitä sitte.. Pikkareitako tuollaiselle miehelle pitäis näyttää. ..? Tai jättää väliin kokonaan..
Mitä ? Et tajua jos nainen hymyilee ja katsoo silmiin tai hymyilee leveästi...no joo..
Suora puhe vissiin tehoaa parhaiten.. - 567k68l
kyl se siitä. . kirjoitti:
Se siitä sitte.. Pikkareitako tuollaiselle miehelle pitäis näyttää. ..? Tai jättää väliin kokonaan..
Mitä ? Et tajua jos nainen hymyilee ja katsoo silmiin tai hymyilee leveästi...no joo..
Suora puhe vissiin tehoaa parhaiten..Pöljä...
Hymyily ja katse ei ole mitään merkkejä yhtään mistään.
Avaat suusi ja sanot mitä haluat.
Pikkareiden näyttäminenkö on helpompaa kuin yhden lauseen sanominen? Ehkä kannattaa antaa hänen löytää joku parempi :) - 14+11
kyl se siitä. . kirjoitti:
Se siitä sitte.. Pikkareitako tuollaiselle miehelle pitäis näyttää. ..? Tai jättää väliin kokonaan..
Suora puhe vissiin tehoaa parhaiten..Ujo mies kun olen niin voin sanoa omasta puolestani että tulkaa puhumaan ja tekemään tikusta asiaa useasti niin kyllä minä siitä ymmärrän. Pelkkä hymy ei johda mihinkään.
Esimerkki suorasta naisen aloitteesta oli se kun yksi nainen keskustellessa tokaisi että hänellä ei ole poikaystävää. Kyllä tajusin siitäkin :) - HmMmM (Oikea)
hmmm...:) kirjoitti:
Aloittajasta en tiedä, mutta minä olen nainen :)
HmMmM
Olen mies joo.
Kiitos paljon noista neuvoista.
Pitää kattoo! :D
Vituttaa vaan nää trollit, ota nyt selvää onko nää vittuiluja
vai neuvoja.. :)
-Alkuperäinen kirjoittaja. - Alkuperäinen kirj.
14+11 kirjoitti:
Tai niinkuin minä mietin kun nainen jatkuvasti hymyili leveästi että eikö tuo väsytä jo?Olen tajunnut merkit kauan sitten. Mutta kun ei viitsi
kysyä, tai muuten hän ahdistuu ja luulee että lähentelen :/ - HmMmM aLKUPERÄINEN.
567k68l kirjoitti:
Pöljä...
Pikkareiden näyttäminenkö on helpompaa kuin yhden lauseen sanominen? Ehkä kannattaa antaa hänen löytää joku parempi :)Onko nää tarkoitettu alkuperäiselle kirjoittajalle.. Vai kenelle?
- Alkuperäinen kirj. - siitä se lähtee
567k68l kirjoitti:
Pöljä...
Pikkareiden näyttäminenkö on helpompaa kuin yhden lauseen sanominen? Ehkä kannattaa antaa hänen löytää joku parempi :)Ihmisiä voi katsoa ja kiinnostuksen kohdetta katsoa intensiivisesti.
Kyllä naiset käyttävät usein tuollaista katselua kiinnostuksen kohteeseen. Kyllä ne vaan on sellaisia merkkejä. Nainen voi myös hymyillä viehkosti.
Tällaisia katse-hymyjä jos usein saa, voi jo tehdä jotain johtopäätöksiä..
Pikkareiden näyttö oli lähinnä vitsi.
Harvoin kukaan ensimmäisenä kehtaa suutaan avata. Ensin täytyy katsella ja kuulostella.:)
- mmmmmmmm
Olen tosin joskus ollut vain ystävällinen ja hymyillyt, mutta mies on tulkinnut sen niin että olen kiinnostunut....
- AlKuperäinen kirj.
Niin se menee. Suoraankaan kun ei viitti kysyä vaan: " Alax?" :D
Nolaa vaan itsensä.. - 11+1
AlKuperäinen kirj. kirjoitti:
Niin se menee. Suoraankaan kun ei viitti kysyä vaan: " Alax?" :D
Nolaa vaan itsensä..Ei tarvii kysyä alax vaan kysy että lähtisitkö kahville tai johonkin vapaa-ajan aktiviteettiin, kyllä mies tajuaa siitä kiinnostuksen.
- ujoN
Eikö riitä jos katson joka kerta silmiin kun näemmä, hymyilen ja sanon moi ujosti.. Pitääkö minun kirjoittaa otsaani viesti jotta se menisi perille että odotan aloitetta.
- ujoM
Joo tai kirjoitat sen lapulle ja lähtiessä ojennat sen toiselle.. "Etkö sä hölmö tajua että... " toivottavasti ei ole sokea, muuten joudut kuiskaamaan sen hänelle.
- 4+1
Ei jeesus näitä naisia, mitä enemmän luen niin sitä enemmän menetän toivoa koko sukupuolen suhteen!
Ei tarvitse näyttää pikkareita eikä kirjottaa viestejä otsaan vaan puhua oma-aloitteisesti. - Sinulle S
4+1 kirjoitti:
Ei jeesus näitä naisia, mitä enemmän luen niin sitä enemmän menetän toivoa koko sukupuolen suhteen!
Ei tarvitse näyttää pikkareita eikä kirjottaa viestejä otsaan vaan puhua oma-aloitteisesti.Ja miten? Mulla ainakin suurin ongelma on kun hitto vie en keksi millä aiheella alan keskustelua herättelemään käytävällä lennosta niin etten vaikuta aivan idiootilta..
- 6+14
Sinulle S kirjoitti:
Ja miten? Mulla ainakin suurin ongelma on kun hitto vie en keksi millä aiheella alan keskustelua herättelemään käytävällä lennosta niin etten vaikuta aivan idiootilta..
Missä näet miestä? Voi puhua paikasta riippuen töistä, koulusta, harrastuksista, ihan mistä vaan että saa murrettua jään.
- fdsasdhgf
Sinulle S kirjoitti:
Ja miten? Mulla ainakin suurin ongelma on kun hitto vie en keksi millä aiheella alan keskustelua herättelemään käytävällä lennosta niin etten vaikuta aivan idiootilta..
Kamppaa mut.... voit sitten kysyä sattuiko ja auttaa ylös taluttaa penkille jne
- A.p.k.
6+14 kirjoitti:
Missä näet miestä? Voi puhua paikasta riippuen töistä, koulusta, harrastuksista, ihan mistä vaan että saa murrettua jään.
Tämä selvä ! En ole nainen xD
-Alkuperäinen kirj.
- miesvaan2
Juttelemaan voi mennä lähes aiheesta kuin aiheesta. Ei me miehet olla mitään Idols tuomareita, jotka arvio valitsitko oikeat sanat ja pääsetkö jatkoon.
Pelkkä hymyily voi olla vaikka vain merkki kohteliaisuudesta. Se ei ole vielä mikään aloite. Rohkeasti juttelemaan jos tyyppi oikeasti kiinnostaa..ei siihen kuole :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341962Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651900Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3851797Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921123
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698- 32684
Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47675