Mikä on Lahen paras thaihieromo?

Menen kun tiedän

Kertokaa. Mitä palvelua on? Ja mitä maksanee ne? Onko hoitajat naisia?

177

30100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meen mieluusti

      Hollolassa Kan-Thai. Ovatten ammatti taitosia neitosia ja rouvija.

      • En mee toiste

        Siellähän on ihan kamalan näköinen vanha akka!


      • Mololiukuihyvin
        En mee toiste kirjoitti:

        Siellähän on ihan kamalan näköinen vanha akka!

        Mutta pillukka on hyvä ja rouva osaa ratsastaa!


      • yöäkyöäk
        En mee toiste kirjoitti:

        Siellähän on ihan kamalan näköinen vanha akka!

        Hirvee kotka!


      • Anonyymi

        paljon maksaa sexi.


    • Satakunnan vierasmie

      Kummasss? Ja vaik oliski, nii mitä sit?

    • Lounaan manne

      Lahen paras on Into. Se on LounaANKATULLA.

    • jokokatu 1B 150

      Jokothai-hieronta on mun mieleeestt parraass !

    • dwqdwqdqw
    • Ihmettelijämies 82v

      Ne on nyt luetteloitu.

    • Jalkahoitoa on

      Ja paras on www.intospa.org

      • Iitin mies Kausala

        Ei tuo aukee? Yritin ettii. Jos tulis.


    • Käyn kun saan eläkke

      Into ja dara lounaalla taikka nok ja phuukau karjalalla. On ny valitan remontisa nok.

      • Ohikulkijamies 34v

        Ilouutinen! OLi valoa ikkunassa ja ovi oli auki illalla 10.3.2014 siis Phuukau ja Nok on varmaan taas palvelemassa paikalla. On kiltti rouva ja tekee hyvän työn siis hieroo.


      • Vanha asiakas 64 v
        Ohikulkijamies 34v kirjoitti:

        Ilouutinen! OLi valoa ikkunassa ja ovi oli auki illalla 10.3.2014 siis Phuukau ja Nok on varmaan taas palvelemassa paikalla. On kiltti rouva ja tekee hyvän työn siis hieroo.

        Joo, ilimoitti jo Etlarissa. Kiva että kaunis ja verevä rouva on taas töissä. Oli ollut remontti talossa. Ensi viikolla pääsen taas käymään hyvässä jalkahoidossa.


      • Kynnetön
        Vanha asiakas 64 v kirjoitti:

        Joo, ilimoitti jo Etlarissa. Kiva että kaunis ja verevä rouva on taas töissä. Oli ollut remontti talossa. Ensi viikolla pääsen taas käymään hyvässä jalkahoidossa.

        Hoidatitko myös pikkujalan?


    • Näkijä-kävijä

      Näin on, Intospa on paras. Hyvää jalkahoitoa tarjolla.

    • Kerran nähnyt

      Mon on hyvä ja kaunis nainen.

    • Sinne!

      Oli molempien ilmoitukset tämän päivän 14.3.2014 Etlarin Työ-osaston Kympin riveillä. Siis Phuukau Karjalankatu 37 ja Intospa Lounaankatu 7. Ovat johtavia ja siistejä hyvinvointiyrityksiä. Suositeltavaa.

    • Vanahempi rouvas hlö

      Mitä palaveluita noissa on? Suapiko jalaka hoitoo? Entäpäs mitä hierontoo? Ja mitä maksanee? Onko miehii töissä niissä?

    • Ylittäja

      Tule Bangkok telvetuloo on huva.Kanis tutto.

    • Lunkkaa huvin

      Nancy Veskun alaku piässä.

    • ..tuttu..

      Kysykää Arvo Ilmavirta alta, entinen toimitusjohtaja kyllä pieni munaisena jätkänä tietää!

    • -peku-

      Intospassa on ollut asiallisia tyttöjä, kävin siellä viime viikolla ja vastassa oli tosi hirveen näköinen Lady, poistuin paikalta! Kovasti on paikan taso laskenut!!
      Eipä tarvii enää mennä!

      • kpp2

        Dara on jo vanha ja liian kauan ollut samassa paikassa Sitä on jo joka poika nasiinnut edestä ja takaa. Ihme että poliisi tai verottaja ei ole vielä paikkaa kiinni laittannut. Nyt on turha kenenkään puhua laillisesta ja asioista huolehtivasta paikasta. Voihan se olla että Dara ei saa enää kun rupsahtaneita tyttöjä on aikansa käyttänyt kaikkia hyväkseen.


      • Uskollinen aviomies
        kpp2 kirjoitti:

        Dara on jo vanha ja liian kauan ollut samassa paikassa Sitä on jo joka poika nasiinnut edestä ja takaa. Ihme että poliisi tai verottaja ei ole vielä paikkaa kiinni laittannut. Nyt on turha kenenkään puhua laillisesta ja asioista huolehtivasta paikasta. Voihan se olla että Dara ei saa enää kun rupsahtaneita tyttöjä on aikansa käyttänyt kaikkia hyväkseen.

        Mutta on yli nelikymppiseksi edelleen timmissä kunnossa, on tietty paljon nussittu mutta ei ole torttu siitä kärsinyt, parantunut vain. Nainen on vieläkin nätti ja ennen muuta siisti, huolehtii hyvin hygieniastaan. Apulaisten tasoon en ota kantaa, koska rn tunne kuin muutaman ohimennen vuosien varrelta, en nykyisin. Dara suosikkini.


      • Vil lähteen jäbä
        kpp2 kirjoitti:

        Dara on jo vanha ja liian kauan ollut samassa paikassa Sitä on jo joka poika nasiinnut edestä ja takaa. Ihme että poliisi tai verottaja ei ole vielä paikkaa kiinni laittannut. Nyt on turha kenenkään puhua laillisesta ja asioista huolehtivasta paikasta. Voihan se olla että Dara ei saa enää kun rupsahtaneita tyttöjä on aikansa käyttänyt kaikkia hyväkseen.

        Antaakoos se Tara panna? Jos antaa, niin mitä maksanee varvi edestä? Entä takaa? Mie käyn nusimas yhtä tairouvaa päiväpanol sen koton ku on äijä poissa ja se imuttaa ja antaatten nuola ja panna viis kytä euroo.


      • Karvanen vai ei?
        Uskollinen aviomies kirjoitti:

        Mutta on yli nelikymppiseksi edelleen timmissä kunnossa, on tietty paljon nussittu mutta ei ole torttu siitä kärsinyt, parantunut vain. Nainen on vieläkin nätti ja ennen muuta siisti, huolehtii hyvin hygieniastaan. Apulaisten tasoon en ota kantaa, koska rn tunne kuin muutaman ohimennen vuosien varrelta, en nykyisin. Dara suosikkini.

        Mikä on sen torttu, ja jos se on mitä mie eppäillen, niin minkä lainen se on Taran?


      • Koklannut tietää
        Karvanen vai ei? kirjoitti:

        Mikä on sen torttu, ja jos se on mitä mie eppäillen, niin minkä lainen se on Taran?

        Ajeltu, siisti, kaunis, kireä.


      • kkp2
        Uskollinen aviomies kirjoitti:

        Mutta on yli nelikymppiseksi edelleen timmissä kunnossa, on tietty paljon nussittu mutta ei ole torttu siitä kärsinyt, parantunut vain. Nainen on vieläkin nätti ja ennen muuta siisti, huolehtii hyvin hygieniastaan. Apulaisten tasoon en ota kantaa, koska rn tunne kuin muutaman ohimennen vuosien varrelta, en nykyisin. Dara suosikkini.

        Laitappa silmälasit päähäsi. Aina haisee zilille ja kaikille taih paskoille ja koko porukka on hyvin ahneita rahalle. Kyllä hymyllää kauniisti mutta huomakaa koko ajan on toinen käsi rahapussilla, En tarkoita että mitään saa ilmaiseksi mutta ahneus vaan kasvaa.


      • Kaikki koklannu
        kkp2 kirjoitti:

        Laitappa silmälasit päähäsi. Aina haisee zilille ja kaikille taih paskoille ja koko porukka on hyvin ahneita rahalle. Kyllä hymyllää kauniisti mutta huomakaa koko ajan on toinen käsi rahapussilla, En tarkoita että mitään saa ilmaiseksi mutta ahneus vaan kasvaa.

        Oon tsiikannu laseilla ja ilman, läheltä ja kaukaa, on siisti ja kaunis nainen hyvin ikäisekseen. Palvelut maksavat. Tunnelma ja kohtelu ovat hyvät. Ja tavat ja tavarat. Kahvi piristää.


      • kpp2

        Olen kanssasi samaa mieltä,vanhoja horoja kaikki . Darakin on mennyt alespäin on jopa rupsahtannut. Ikä ja kaikki kusetus alkaa näkyä


      • jjjjj
        Vil lähteen jäbä kirjoitti:

        Antaakoos se Tara panna? Jos antaa, niin mitä maksanee varvi edestä? Entä takaa? Mie käyn nusimas yhtä tairouvaa päiväpanol sen koton ku on äijä poissa ja se imuttaa ja antaatten nuola ja panna viis kytä euroo.

        Antaa panna miten päin vaan rahan ahne paska. Kusetaa muita tyttöjä koko ajan . paikka on kohta kiinni. luulee vähän liikaa itsestään. käykää kun vielä ehditte tämä tarina on kohta ohi taran hinta 25€. kysykää kuittia ei ole


      • Mullekanssa
        Vil lähteen jäbä kirjoitti:

        Antaakoos se Tara panna? Jos antaa, niin mitä maksanee varvi edestä? Entä takaa? Mie käyn nusimas yhtä tairouvaa päiväpanol sen koton ku on äijä poissa ja se imuttaa ja antaatten nuola ja panna viis kytä euroo.

        Mistä löytyy? mulle kanssa. t. toinen villähteen sälli


      • Anonyymi
        Uskollinen aviomies kirjoitti:

        Mutta on yli nelikymppiseksi edelleen timmissä kunnossa, on tietty paljon nussittu mutta ei ole torttu siitä kärsinyt, parantunut vain. Nainen on vieläkin nätti ja ennen muuta siisti, huolehtii hyvin hygieniastaan. Apulaisten tasoon en ota kantaa, koska rn tunne kuin muutaman ohimennen vuosien varrelta, en nykyisin. Dara suosikkini.

        Vielläkö Dara toimii hyvänä hartia hierojana?


      • Anonyymi
        Vil lähteen jäbä kirjoitti:

        Antaakoos se Tara panna? Jos antaa, niin mitä maksanee varvi edestä? Entä takaa? Mie käyn nusimas yhtä tairouvaa päiväpanol sen koton ku on äijä poissa ja se imuttaa ja antaatten nuola ja panna viis kytä euroo.

        Mikäs tämän thai-rouvan yhteystiedot on joka antaa naida 50€:lla???
        Varmasti meen kun vain kerrot nimen ja puhelinnumeron!!


      • Anonyymi
        Vil lähteen jäbä kirjoitti:

        Antaakoos se Tara panna? Jos antaa, niin mitä maksanee varvi edestä? Entä takaa? Mie käyn nusimas yhtä tairouvaa päiväpanol sen koton ku on äijä poissa ja se imuttaa ja antaatten nuola ja panna viis kytä euroo.

        Missä oot käynyt naimassa kotona sitä thai rouvaa jonka mies on ollut silloin töissä??? Kerro heti niin käyn minäkin!!


    • Tällä viikolla

      Omistaja Dara on arkipäivisin paikalla itse. On ammattitaitoinen hieroja ja seurallinen nainen ja nätti ikäisekseen. Ketähän olet pelästynyt?

      • jjjjj

        poliisia kun asiat ei ole kunnossa


      • Anonyymi

        No, jos on huora niin hakee ko joku jotain iki meitä yhtä ja mitä luulee itse olevansa sängyssä? Alle 10 tuuppausta, vedä kuivat ja puhukaa sitten. Suomi on ihan out sexpalveluissa. Käy Madridin kaduilla mutta ryöstää saa varoa. Pumpata on yli Suomen mutta omalla vastuulla.


    • Laatu/hellyys kunnia

      Tänään ESS:ssa 21.03.2014 Lounaankadun 7 Intospa:n ja Karjalankdun 37 Phuukaun ilmoitukset. Ovat parhaita ja reiluja paikkoja hierontaan ja jalkahoitoon.

    • Bangok

      Bangok.

    • Kerran käyny ja meen

      Minusta Phukau Karjalankatu 37 ja sen yrittäjärouva Nok on paras. On siisti paikka ja rouva nuori, kaunis ja hyvä hieroja ja jalkahoitaja, eikä liian tyyris, ihan normi-hinnat.

      • Hän on mun...

        Hän on Mon. On kaunis ja kestävä. Hinnasto kohtuullinen, kun rouva on nuori vielä.


    • Kierrän kaukaa M34v

      Hyvä kun Lahessa riittämiin noita hieromoita, niin pääsevät nussimmaaan nekin jokka ei muuten saa, rumat, ikääntyneet, estyneet, vammaiset, hurjastelijat joille ei mikään riitä, ja kaikki saavat mitä haluavat suunnasta tai toisesta sekä imutusta, nuolua ja lunkkaustakin ja hierontaa.

      • Anonyymi

        Paras kommentti neet. Nainen on aina kaunis kukin tavallaan.


    • -peku-

      Ajelin yx päivä Mestarinkadulla. näytti aika hirveen näköiseltä paikalta ulkoa päin, mut eihän sitä tiedä millainen helmi sieltä löytyis.. Siispä, onko siellä joku käyny paikalla? Haluisin infoa paikasta?

      • Jäseniä kolottaa

        Mestarink. 10? Onko Photong? Pitäisi olla aovan ammattitaitoinen hieromalaitos. Täytyy mennä tutustumaan, sittenhän selviää. Olen avoimin mieli että on hyvää.


    • Vähä vaja 19 vuot

      Puhuuvat siel vaan enklantii, en osaa. Näytin ilmeillä ja käsin et hiero ja et etu sormel ja reikää et etes takasta liikettä, nin puisti kaunis naine päätä, enkä tie mitä. Yriti mä sitä enklantiiki etä veri priti kööl, mut ei mimmi silti suostunu. Oli seinäl lapu et kol kyt euroo puol time. En tietä mitä on. Oon vähä vaja.

      • Täyspäinen nainen

        Niin oot...., vähän vajaa....


    • Keskikoululainen, ex

      Siltä näyttää... Eikö sen peruskoulun pitänyt tehdä kaikista luku- ja kirjoitustaitoisia?

    • Kiertävä tutkija

      Kilpailu: kertokaa minkä laisia tatsoja Lahen thai naisilta löytyy ala vatsoilta ja häpy kummuilta. Eniten kerännyt voittaa. Kuvailkaa ja mainitkaa kohde ja lempi nimi.

      • Hollolan miäs 54 v

        Olen nähnyt monen laista tatskaa, mut en voi mainita etes lempi nimii saati omia. On ollu linutja, perhosii, kukkii, skorpioni, salamanteri, norsu kärsineen, jopa mulukun kuva ja nuoli vakoon päin. Moni puolista taitetta. Harrastan katselua ja
        kokkeiluu.


    • Mansen miäs 37 v

      Alakuperräiseen kysymykseen otsikossa: kylä se on Phuukau Karjalankatu 37. Testatkaa Nok vaikka itse. Tulen Tampereelta sinne kerran kuukautessa käymään on nin hyvä hieronta.

      • Heinolan miesraukka

        Ei kun www.intospa.org ja Dara ja muut tytöt siellä. On hyvää palvelua.


    • Eli hieromot

      Telve tulo kaiki meile. Huva palvelut. Kaiki. Massage. Foot.

    • Huva hironta.

      Photong huva paika.

    • Telve tuloa

      Bankog parempi Puistokadulla

    • Neuvokaa!

      Ku hierottaa ja panettaa nii mihis pitäs mennä?

    • Käyny

      Karjalan- tai Lounaankdulle taikka Rautsialle ja Veskulle.

    • Rapussa on M vilinää

      Se toimii muuannan yritteliään naisen kotona Liipolassa. Osoite vain luotetuilla. Kyydit hyvät arkisin klo 9.00 -15.00 kun rouvan lapset koulussa ja hoidoissa sekä mies töissä. Subjektiivinen päivähoito toimii.

    • Pidän hyvänä

      Nok on hyvä Karjalankadulla. Hyvää hierontaa ja tekee mitä pyytää. Reilu, kaunis.

    • Tamperelainen

      Kylä Dara on aina paras. Lounaankatu 7 Lahti www.intospa.org

      • Mooses Jordan

        Jees box! Hän on ikäisekseen kaunis nainen ja tekee hommansa hyvin. On siisti. Ei syrji tällaista vanhempaa vähmemmistöläistäkään. Olen ympärileikattu mies.


      • Tamperelainen

        Hän on vasemmanpuolisten kuvien keskimmäinen nainen, ja paras. Kaikki on käyty läpi.


    • Hygieenikko

      Laajalla kokemuksella voin kertoa että thainaiset yleensä pitävät hyvän siisteyden alapäässään.

    • Kävin toisen kerran

      Nok Karjalankadulla on siisti, kaunis, kiltti ja hygieninen nainen ja kunnollinen aviovaimo sekä hieroo hyvin. Suosittelen.

    • Luin ja koukkuunuin

      Täällä pyöritään verhotusti sen kalleimman asian ympärillä. Otsikon pitäisi olla että kenellä ja missä on paras tavara? Onko se Karjalan- vaiko Lounaankadulla, onko se Nokilla, Daralla, Umilla vai Lillillä? Siitä on kyse ja sen hyötykäytöstä. EU-vaalien yhteydessä ehdotan sen äänestystä Lahden Möysän vaalipiirissä.

    • Haluun Daraa

      Daralla!

    • Joskus virkistäydyn

      Kan Thaissa Hollolan puolella on ilmoituksen mukaan uusi työntekijä, samoin uudessa Photongissa Lahden Sopenkorvessa Mestarinkatu 10 on uusi hieroja. Minkälaiset on torttunsa, en tiedä, kun en ole käynyt, mutta varmaan hieronta on hyvää.

    • Mie nautin kovast

      Pää asia on et kaiki saa eri laista hierontaa ja oheis palaveluit nin ku runkkaust ja imutust ja kuus ysii ja panemist etest ja takkaa ja sil lail nii et naine on pääll ja ratsastaa.

    • Louna on jautaa!

      Parhaat pillunsa ovat vanhemmilla ja kaikkeen tottuneilla hierojattarilla, panen vain niitä.

      • Onko Dara ikuinen?

        Minua on alkanut säälittää, kun Daran nuoret tytöt eivät kelpaa asiakkaille. Kaikki kyselevät vain Daran perää. Jos hän ei ole vapaana, asiakas livahtaa ulos ja kokeilee taas onneaan seuraavana päivänä. Jo tyttöjen kehityksenkin kannalta olisi hyvä, jos he saisivat harjoitella tämän täydellisen seksisymbolin ohjauksessa.
        Eihän Darakaan ole ikuinen, joskus on sukupolven vaihduttava tälläkin palvelualalla.


    • Hyvään tyytyvä mies

      Siksi kun Dara on hyvä ja Daralla on hyvä.

    • Mansen miäs

      Kyllä! Pitää paikkansa. Kävin koklaamassa viime viikolla. On elävän antoisa peli.

      • Nuorissa tulevaisuus

        Työ vaa hoette että taralla on hyvä, tara on paras, vaikkette ole niitä nuoria kokeilleet.Tehkåä joskus vertailuja voitte yllättyvä


    • Pasi Kuikka

      Um on hyvä, Umilla on hyvä.

    • Heinolan mies

      Mut mis on Lilli? On eksoottinen nainen ja nuoren oloinen ja torttu hyvä.

    • Hyvä,hyvempi,hyvin

      Avuiorouva Mon on kiltti ja hyvä ja sillä on hyvät tavat ja otteet ja hieronta on hyvää ja monipuolista ja saa sitä mitä haluaa ja sekin onn hyvää.

    • Maalaispojan kyssäri

      Saapikos niittä tosijaan nussija? Runkkaakos ne? Imee? Saapiko niitteen vittuja nuola? Ja mitä maksanee ne palavelut?

    • Menisin jos ei estei

      Karjalan katulla numero 37 etessä on isoa rakennus remonottia ja kaiteet ja yli käynnit thai runkkaamojen etessdä. Miten niihi pääsee?

    • kuusysikundi

      Misä niis saa kunon kuus ysii?

    • Innossa

      www.intospa.org

    • Antakaa pisteitä

      Kenellä heistä paras? Tara, Um, Lilli, Mon, Nok, Sweety, Rosa, Kannika, Yaba?

      • Anonyymi

        Kannika paras!


    • Taralla paras tavara

      Taralla on paras.

      • Jo kovenee

        Miten se eroaa esim. Monin vastaavasta herkusta?


      • Mainostako?
        Jo kovenee kirjoitti:

        Miten se eroaa esim. Monin vastaavasta herkusta?

        Oliko liian vaikea kysymys tuo, kun minä eikä kukaan muukaan osaa/halua vastata. Vai olivatko kirjoittajat vain mielikuvituksessaan käyneet muka kokemassa Taraa tai Monnia? Alkaa vähän haiskahtaa mainokselta.


      • Dara forever
        Mainostako? kirjoitti:

        Oliko liian vaikea kysymys tuo, kun minä eikä kukaan muukaan osaa/halua vastata. Vai olivatko kirjoittajat vain mielikuvituksessaan käyneet muka kokemassa Taraa tai Monnia? Alkaa vähän haiskahtaa mainokselta.

        aluatteko nähdä Daran alastomana, minulla on sata kuvaa, jotka kiihottavat minua joka päivä loppuelämäni. En voi sille mitään...


      • Ikävää pukkaa
        Dara forever kirjoitti:

        aluatteko nähdä Daran alastomana, minulla on sata kuvaa, jotka kiihottavat minua joka päivä loppuelämäni. En voi sille mitään...

        Minä teijän kuvianne taho, tahtoo daran, missä se on kun ei ole töissä. Tietääkö joku


      • loveyoulongtime
        Ikävää pukkaa kirjoitti:

        Minä teijän kuvianne taho, tahtoo daran, missä se on kun ei ole töissä. Tietääkö joku

        Varmaan kotona ukkonsa patjana. Idiootti!


      • deepak
        Ikävää pukkaa kirjoitti:

        Minä teijän kuvianne taho, tahtoo daran, missä se on kun ei ole töissä. Tietääkö joku

        Nyt siellä päivystää oikea kunnon sotanorsu.


      • ppp2
        Ikävää pukkaa kirjoitti:

        Minä teijän kuvianne taho, tahtoo daran, missä se on kun ei ole töissä. Tietääkö joku

        Onkohan jo verottaja ottannut omansa? Tarahan on parittaja likat ei saa mitään kun Tara vie hieronta rahat ja tytön on sitten myytävä itseään jollain tapaa. Näin se vaan menee. Ei ihme jos hukkuu.


      • hiero hyvin
        deepak kirjoitti:

        Nyt siellä päivystää oikea kunnon sotanorsu.

        Olikohan sama norsu, jolta puuttui sormia ja jalat olivat tukevaa tekoa


      • Dara forever
        ppp2 kirjoitti:

        Onkohan jo verottaja ottannut omansa? Tarahan on parittaja likat ei saa mitään kun Tara vie hieronta rahat ja tytön on sitten myytävä itseään jollain tapaa. Näin se vaan menee. Ei ihme jos hukkuu.

        Eikö sinua kiinnosta lainkaan, onko Dara tullut takaisin Suomeen tuoksuvan ja sykkivän pimppinsä kanssa


      • Mitä väliä
        ppp2 kirjoitti:

        Onkohan jo verottaja ottannut omansa? Tarahan on parittaja likat ei saa mitään kun Tara vie hieronta rahat ja tytön on sitten myytävä itseään jollain tapaa. Näin se vaan menee. Ei ihme jos hukkuu.

        Ei varmaankaan


      • Onneton2
        Mitä väliä kirjoitti:

        Ei varmaankaan

        Miksi loppui kiinnostus daran herkku tarjontaan?


      • kuvatänne
        Dara forever kirjoitti:

        aluatteko nähdä Daran alastomana, minulla on sata kuvaa, jotka kiihottavat minua joka päivä loppuelämäni. En voi sille mitään...

        haluan nähä se kuva


      • Anonyymi
        ppp2 kirjoitti:

        Onkohan jo verottaja ottannut omansa? Tarahan on parittaja likat ei saa mitään kun Tara vie hieronta rahat ja tytön on sitten myytävä itseään jollain tapaa. Näin se vaan menee. Ei ihme jos hukkuu.

        Paritusta nuo paikat on.. Niin maaherrankatu 9 kuin sekä kaikki thai hieronta liikkeet. päävuokraaja madam parittaa noissa osoitteessa. Älkää ihmeessä käyttäkö näitä palveluita. Kyllä ne madamit parittaa.. Sekä muuallakin suomea sama käytäntö. Liikkeen vuokraaja on vanhempi madam joka on päivänsä nähnyt ja sitten ottaa siltä nuoremmalta hierojalta sen asiakkaan ajasta sen 30 tai 50 välistä. Otit hierontaa tai pelkän lisäpalvelun. Siksi pyytää niin korkeaa hintaa. Nähnyt ihan vierestä miten homma toimii ja kiertävät verojaki nii perkeleesti..siksi käteinen vain käy.. Joka liikkeessä ja yksityisesti kuopiossa omistaja vanhempi joka kynittää nuoremmalta..olen tehnyt rikosilmoituksen ja verottajalle veronkierrosta ilmoituksen thai hierontojen toiminnasta. Monessakin ilmoituksessa yhdellä nettisivustolla kirjoitetaan hyvää suomea mutta thai hierojat ei juurikaan puhu hyvin suomea taikka kirjoita. Lähinnä englantia pitää puhua.Olen ollut turvaamassa selustaa ympäri suomea kymmenissä kaupungeissa ja ollut paikalla thai liikkeessä ympäri suomea niin tiedän mitä tämä toiminta on. En ummista silmiäni tälläiselta toiminnalta.

        sitten ne madamit jotka ovat jo vanhoja känttyjä joiden nimissä liike vuokrattu parittaa niitä naisia ottamalla rahaa välistä.. Otit pelkällä hieronnalla jota eivät vain mielellään vain tee, silloin asiakas ei ole tervetullut takaisin tai pelkän lisäpalvelun.. Aina madamille laitetaan rahaa syrjään 30-50 joka istuu kotona perseellään odottamassa. Ne naiset jotka siellä hieroo ei tosiaan ole millään alivuokralla päävuokralaiselta eli vanhemmalta madamilta. Aina madami ottaa hieroja naiselta 30-50€ eri asia jos itse hieroja saa pitää kaiken rahan minkä ansaitsee ja ilmoittaa oikeat tulonsa myös verottajaltakin.  Ikinä en nähnyt vaikka vieressä olin turvaamassa monessa kaupungissa niin mitään alivuokra sopimuspapereita ei kirjoiteta. Raha laitettiin aina vain johonkin tiettyyn paikkaaan syrjään madamille. Sitten kun on 5000-6000 kk niin osa tilille ja loput käteinen lähetetään omaan kotimaahan sillain ettei jälkiä jää paljon on lähetetty. Lähettäjänä on ollut joku toinen vanhempi madam jolla jo kertynyt omaisuutta ja tämäkin ottaa siitä oman siivun rahan lähettämisestä. Faktaa kaikki... Kun ostat pelkän lisäpalvelun siitäkin menee madamille 30 loput hierojalle.

        Saowaree Santamo parittaa vapaudentie 28-30 ja vaasassa Vöyrinkatu 22 sekä meijerinkatu 13. Mali Nekkula Vapaudenkatu 33 ja Tapionkatu 4.
        Sukanja Ousoongnern hollolassa keskuskatu 8 ja näitten nimen takaa sitten löytyy paljon taas uusia nimiä jotka kynittää hierojalta välistä rahaa itselleen.
        Madamit eli liikkeen päävuokraajat parittaa näitä niin sanottuja nuorempia hierojia ja sekä suurin osa kiertää myös veroja ilmoittamalla väärin tulonsa. Enpä ole käyttänyt näitä palveluita ja tosi juttua. Miten tämä on paritusrinkiä koko thai hieronta. Madamit sitten keskenään miettii kuka nainen siirtyy mihinkin kaupunkiin seuraavaksi ja millä aikataululla. Niin olenkin moneeen kaupunki keskusteluun laittanut viestiä, totuus täytyy tulla julki.
        Oletta minulle alinta kastia tässä yhteiskunnassa jotka käyttävät tällaista palvelua ja parituksen uhreja hyväksi.
        Sitten olisi eriasia jos hierojatar saa pitää kaiken ansaitsemansa rahan mutta kun näin ei asia ole. Jokaisen "nuoremman" thai hierottajattaren takaa löytyy vanhempi madam joka hyötyy hänestä rahallisesti.
        Ei ihme jos ne teiltä kynittää rahaa kun pää sumussa ei ajatella oikein. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
        Kyllä tätä tapahtuu yksitysasunnoissakin kuin liikehuoneistossa. Nähty ja kuultu kaikki omin silmin ja korvin. Sinä et ole ollut paikanpäällä kuin sen hetken. Minä yhdessä välissä hieromon sisällä 24/7 turvallisuus syistä ympäri suomea ja näin tämän vääryyden


    • Päärynä

      Mutta jos dara ei ole saatavilla nii missä kannattaisi sitten käydä?

    • Tiedän

      Tarasta sen verran, että paljon parempaa tekee tumputus, kuin hänen tavara!
      Naurattaa kovasti, kun sitä akkaa pidätte isä Jumalana :)
      Aikuistukaa pojat ja ostakaa oma elämä!

    • hupakoitsija

      Kyllä pillu aina parempaa on kuin tumputus,Daralla on just hyvä sopivan tiukka. Kyllä häntä mielellään höylää säännöllisin väliajoin.
      Mestarinkadun photongissa on myös tiukka pillunen thaikku. Hieman ikää hänelle jo kertynyt mut tavara ei ole kärsinyt.
      Koitetaan josko tää keskustelu viel nousis ylös,ei ole aikoihin kommentteja tullut.
      Kiinnostaisi tietää missä olisi nuori ja hoikka hierojatar?
      Haluaisin päästä sellaisen hierottavaksi.
      Ei jaksaisi jokaisessa hieromossa käydä eteisessä pyörähtämässä ja kysymässä.

      • Eipä

        sinulla taida olla kovinkaan korkealla nais makusi, jos kehut Mestarinkadun hierojaa. Kerran siellä kävin ja kaksi kertaa tuli käytyä samalla reissulla, nimittäin ekan ja viimisen. Lahna tuli siitä mieleeni.


      • hupakoitsija

        Vissiin et ymmärtänyt lukemaasi,en kehunut häntä vaan sanoin että on tiukka tavara.


      • ottoville

        Moi! En ole käynyt Photongissa mutta tiukka tavara kiinnostais, onko se sama rouva välillä Pholandissa? En ole testannut Pholandin rouvaa mutta on ihan näpsäkkään oloinen, Toki nuori ja hoikka hierooja kiinnostais jos löytyy!


      • thaikkulakierros

        Tähän en osaa vastata,Photongin omistaja rouva on käsittääkseni vain photongissa. Photongin rouvan pituus on noin 150cm,ihan kaunis kasvoilta mutta keskivartalolle kertynyt aika paljon ylimääräistä paino läheellä 60 kg paikkeilla mutta tavara on tiukka, hyvin pienet rinnat pienillä nänneillä. Kuten nimimerkki eipä kommentoi ylempänä että on lahna ni se aikalailla totta suostuu vain kahteen perus asentoon,mut jos ei halua kuin tiukan panopatjan niin mikä jottei. Ahne hänestä tullut korottanut hintoja,luultavasti ei käy riittävästi asiakkaita ja en kyllä käy itsekkään enää muutama käynti kerta riitti,muualla parempaa tarjolla.. Ainoa hyvä puoli photongissa on se että läheellä ilmaisia parkkipaikkoja ja sisälle ja ulos tulo käy lähes huomaamattomasti kun katu vähän liikennöity.


      • eilahnaakiitos

        Photongin lahna rouva on välillä Pholandissa hieromassa. Rouvan kyllä tunnistaa siitä että hänellä on ylipainoa keskivartalolla ja hyvin pienet tissit. Puhuu hyvin vähän suomea,enimmäkseen englantia.


    • hyvinmeneelahdessa

      en tiedä onko siinä sopenkorvessa vielä se hieromo 2 keroksessa.siellä tein pari kertaa tempun että runkkasin rappukäytävässä ja kun seisoi niin menin vasta hieromoon ja thaimuija kysyi hieronta ? niin otin seisovan meisselin ja sanoin että tätäkö ja runkkasin kermat lattialle ja lähdin pois jotain thainkieltä mutisi ja suomeks mene pois oli ilmainen lysti se ei tuo pahemmin suuttunut koska meni välillä rahan kanssa hierottavaksi niin oli kai tyytyväinen että joskus sai rahaa vaikka välillä pihtailin rahan kanssa tuoolla tavoin kai halusi pitää asiakkaastaan kiinni en ole käyny nyt n 4 vuoteen liekä enään koko mestaa

    • ekajavika

      Kerta kyllä kun käyn photongissa hieronnassa. Ei ole siellä kovin kaksinen tarjonta,paikalla oli päivystämässä kaksi vanhempaa ja ei niin kaunista hierojaa. Pelkästään ei eteisessä viitsinyt pyörähtää niin pitihän hieronta ottaa toiselta joka oli ihan kohtuullista,extroja tarjosi hyvin auliisti hetken päästä ehkä noin 5 minuutin hieronnan jälkeen.Joiden hinnat oli hyvin pilviin vedetty ei halunnut mitenkään päin tiputtaa hintaa alas joten tyydyin pelkkään hierontaan. Eipä hieroja siitä ilahtunut kun ei saanut rahaa mutta ei voi mitään.Muualla on parempia,kauniimpia ja halvempia extroja tarjoavia hierojattaria kuin siellä niin miksi maksaa itsensä kipeeksi.

    • Käymättä

      Onko poijaat käyny Dream Spassa..?
      Mitä ootte mieltä, et kannattaako mennä hoitoon..?

      • eilahnaakiitos

        Täällä myös käymättä,joku käynyt voisi kertoa kannattaako edes harkita käymistä.


    • nohuhhuhmikähuuhkaja

      Meinasin käydä Sopenkorvessa Photongissa hierottavana. Ovea tuli avaamaan aivan kauhea huuhkaja,ikää luultavimmin päälle 50. Aivan kamalan näkönen thaikku. Piti vain ovella sanoa että en ole tulossa,erehdyin osoitteesta kiitos.

      • thaikkulakierros

        Photong kannattaa kiertää kaukaa. Omistaja rouva harrastaa paritusta siellä. Tämä tieto on luotettavasta lähteestä. Paikasta on tehty ilmoitus viranomaisille.


    • kuviinpettynyt

      Mikä siinä oikein on kun thai ämmät laittaa streffeillä oleviin ilmoituksiin täysin feikkejä kuvia,jokainen tietää mitä thaikkulasta saa ja he tietävät myös itse mitä antavat niin laittaisvat aidot kuvat tisseistään eivätkä mitään muuta netistä kaivettuja tissi kuvia. Photongin ilmoituksen kuvat olivat saaneet plussaa,niin pitihän sitä lähteä käymään peli paikalla, kävin ovella ja ei kyllä pitänyt yhtään paikkaansa. Eikä ollut kyl kauniskaan nainen,ovella ympäri ja pois. Miinusta piti antaa kuvasta heti,tainut thaikku ämmä ite antaa plussaa.
      Menin Into Spahan käymään heti perään,ei nekään kuvat paikkaansa pitänyt mutta oli paremman näköinen nainen vastassa niin sisään vain.
      Olisi kyllä mukava tietää minkä thaikkulan kuvat pitää paikkansa ja missä on nuori kaunis hierojatar paikalla.

    • sutenööri-ripa

      Sannan Suuhoito Liipolassa.

      • Seppo_1

        Pohjonen liipolankatu? Sanna antaa jo parista oluesta...


    • minnemennävierailulle

      Vuoden päivät tullut oltua poissa Lahdesta. Vieläkö Dara tekee hierontaa? Vai suositteletteko jotain muuta mestaa? Minne mennä käymään ja nauttimaan thai naisen kosketuksesta.

      • hupakoitsija

        Kyllä Dara vielä tekee ja on yhtä hyvä kuin ennenkin. If you know what I mean..


    • Kasvistapannaan

      On teillä jutut!!

    • LAHTivalasvaan

      lahden paras hieromo on vetelin kuivat

    • Kivaa.oli

      L.Ahden paras paikka on "hyva imu, 50 euloa"

    • Uusi_lahes

      Onko kellään kokemusta rautatienkadun thai-hieromoista? missä on osaavimmat naiset? ;) if u know what i mean

    • Kaeppa10

      Kyllähän se tällä hetkellä dau karjalankadulla

      • Kaeppa10

        Tarkoitan rautatienkadulla


    • Kaeppa10

      Eikö kukaan enää kirjoita kommentteja Lahden thaipaikoista?
      Olisi kiva tietää millaisia on tänä päivnä

      • vedänkö.käteen

        Voin hieroo sun peräaukkoo. Vaikutat hikiseltä homolta, joten make ur move faggot.


    • Homo-otto

      Minä stimuloin miesten peräaukkoja Liipolan betonilla. Tulkaa koputtamaan sen asuntoauton oveen. Nautinto taattu, tervetuloa!

    • paineetpois
    • puujalkamies

      Puistokatu on hyvä ja palvelu pelaa. Mutta miten on Dream Spa?

      • paineetpois1

        Onko siellä ekstraa tarjolla? Pussit tyhjäksi sopuhintaan?


    • omavalintaseduuni

      Siis yx taikkuhoro kerto ett kaikki ne asiakkaat on ollu läskejä tai rumii vanhoja ukkoja jotka ei muuten naista saa. Ett vähästä saa horokin valita.

    • litilaa

      Parit statuspäivitykset Lahden thai-hieronnoista ensikertalaisen näkövinkkelistä. Testasin viime viikolla Lounaankadun ja siellä ilmeisesti tämä kaikkien mainostama Dara otti oikein hymyssä suin vastaan. Hyvännäköinen daamihan tuo on, mutta itse hieronta oli aika lääppimistä, jos sinne hieronnan takia pelkästään menee niin en välttämättä voi suositella. Loppua kohti kädet alkoi seilailemaan niin että alkoi miehisyyteni peittona ollut pyyhekin kohota pikkuhiljaa kattoa kohti ja siinä sitten käsitöillä mentiin maaliin. Oli kyllä aivan taivaallisen tuntuinen HJ, aivan sanoin kuvailematon! Melkein jo sen takia tulen käymään paikassa vielä toistekin. Jostain luin että häneltä saa kaupungin parhaan HJ:n ja se totta tosiaan pitää paikkansa.

      Toinen paikka missä kävin juuri ennenkö aloin tätä kirjoittamaan, oli Vesijärvenkadulla. Siellä otti vastaan nuori 23v thaikku, joka oli todella pantavan näköinen ja luomurunko oli aivan tikissä. Häneltä sentään sujui myös itse hierontaosio, todella paljon laadukkaampaa käsittelyä kuin edellisessä paikassa joten tätä paikkaa ja nimenomaan kyseistä hierojaa suosittelen mikäli pelkkä hieronnan kiilto silmissä selailee eri vaihtoehtoja. HJ:lla mentiin tämänkin kohdalla maaliin, ja kun hän suostui vielä tuon jumalaisen vartalon paljastamaan vaatteiden alta ja antoi kosketella joka paikkaa, eihän lopputulos voi olla kun täysi kymppi. Menen uudestaankin. Oli muuten uusi tyttö, kertoi olleensa vasta 5 päivää Suomessa. Kyllä tässä nyt kelpaa taas kellahtaa unten maille.

    • perumiäs

      Kerrotko vähän hintoja mitä Lounaankadulla maksoi hj? Tai kysyitkö muiden palveluiden hintoja?
      Itsekin tekisi mieli poiketa Daran käsittelyssä.

      • hupakoitsija

        Joka thaikkulas saa samaan hintaan ku vähän tinkii.
        Hj puolikas raha ja seksiä yleisemmin yhdellä tasarahalla.


    • paineetalas

      Mitenhän tuo Kankolankadun paikka? Kellään kokemuksia?

      • thaikkujenpanija

        Kankolankadulla ei ole pillu mennyt kaupaksi,liike näköjään lopettanut. En kyl itsekkään olisi mennyt sinne, liikennettä edustalla paljon.


    • Sielnenaiseton

      Mites olisi Jenkkapirtti :-)
      Naistentanssit torstaina ;)
      17 euroo piletti !

    • Eastmään

      Onko kokemusta karjalankadun auringonkukka paikasta ja minkälaisia palvelua. Saako hieronnan ja hj:n lisäksi muuta .

    • Eastmään

      Onko kokemuksia tosta uudesta kaarikadun paikasta

      • Repa57

        Kolmen lapsen äiti joka täys horo ja läski. Pimee ja paska palvelu. Ei osaa panna. Pillu helvetin ruma.


    • Paperille-kulutusta

      Mitäs noissa thai-paikoissa oikein hierotaankaan? Tossa näkösällä yksi laitos, jonne viedään ilmeisen henkilökunnan toimesta talouspaperirullia säännöllisesti. Paperia viedään oikein kahmalokaupalla, kyse ei varmaan mistään pikkuflunssasta!
      Tossa yksi päivä eräs ukkeli ei kehdannut mennä thailaitokseen vaan käveli pari askelta ohi, kun joku äiti sattui samaan aikaan tulemaan vastaan lastenrattaiden kanssa. No ukko kääntyi parin ylimääräisen askeleen jälkeen pian takaisin ja lujahti sisään sitten.

    • Pinksu09

      Caunis nais vai mieshiroja?

    • Wolf_71

      Mikä on tilanne tällä hetkellä Lahden Thai hieromoissa??

      • Anonyymi

        Veikkaan että työmaa seisoo ja käsillä tekemistä arvostetaan edelleen


      • Anonyymi

        Into-Spa:ssa Launeenkadulla ainakin ehdotettiin käsitöitä hieronnan yhteydessä hintaa 50€ . Hyvin kyllä hieroi Dara, vailla ko. palvelut jäivätkin kokeilematta. Pelkkä hieronta kustantaa 50€

        Nancy¨s thai hieronta Vesijärvenkatu 3:ssa ei edes ehdotellut extrapalveluja. Pelkkä hieronta 60€, joka enemmänkin kivaa silittelyä. Pieni ja nätti hieroja kyllä oli!


    • Anonyymi

      Lastit lähti liikkeelle kaarikadulla.

      • Anonyymi

        Mihin hintaan?


      • Anonyymi

        80 euroa.


    • Anonyymi

      Onko missään vetäviä mieshierojia?

      • Anonyymi

        Käteen vetäviä mieshierojia monitorien ja kämnyköiden takana pilvin pimein.


    • Anonyymi

      Eikös hieromalaitos pitäisi olla yksityisyrittäjyyttä. Minulla tullut käsitys, että tuossa kadun varren "putiikissa" on vaihtuvaa porukkaa. Ainakin ovesta näyttää menevän moniakin hierojattaria huoneistoon.
      Kyllä muuten palvelu pelaa, oli lauantai-iltana auki varmaan yli puolen yön. Ja aamulla palaa näytetikkunassa iloiset markkinavalot jo klo 7 aikaan.
      Lahdessa erään pääkadun varrella siis.

      • Anonyymi

        Onhan isoissa parturikampaamoissakin partureilla jokaisella oma erillinen toiminimi ja tekee töitä vuokratuolisza.


    • Anonyymi

      onko hyvän näkösiä naisia.

    • Anonyymi

      Aittapellonkatu

    • Anonyymi

      Hollolassa, lidlin takana.

      • Anonyymi

        Ukkomiehet niissä juoksee kilpaa. Hävetkää, ootte kyllä yksiä tomppeleita. Oksettaa, missä järki, ei ainakaan päässä. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Eli ilmi tulette ja vaimonne menetätte, se on oikein teille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukkomiehet niissä juoksee kilpaa. Hävetkää, ootte kyllä yksiä tomppeleita. Oksettaa, missä järki, ei ainakaan päässä. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Eli ilmi tulette ja vaimonne menetätte, se on oikein teille.

        Vaimo ei anna anaalia thaikku kyllä antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo ei anna anaalia thaikku kyllä antaa.

        Sairasta tollanen. Ei normaalia. Oliskohan parempi ajatella tämän maailman menoa


    • Anonyymi

      PilPan hieromossa osaavat hommat hyvin.

    • Anonyymi

      Mitä se "hyvä" hieronta oikein on!

      • Anonyymi

        Satsit lähtee liikkeelle kaaressa lentäen...


    • Anonyymi

      Caunis vesijärvenkadul

      • Anonyymi

        antaako naida?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        antaako naida?

        Takimmaista reikää antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takimmaista reikää antaa.

        Ihanaa oma ei anna ukkomiehelle.


    • Anonyymi

      Ei ole vaan miehiä ovat. Tyhmyys loistaa läpi koko ketjun. Miehet te ootte pöljii. Mitä kuvittelette ite olevanne? Puolisoidenne pettäjiä. Teidän paras painuu Saharaan koko ukkolauma jotka käytte tollasissa paikoissa. Oksennus, kun tiedän mitä teette ja mitä tehdään noissa roska paikoissa.

      • Anonyymi

        tyydytys taattu


    • Anonyymi

      Jotenkin ketjua lukiessa tulee mieleen vanha sanonta , että se ilmainen nainti on kalleinta ikinä eli menet naimisiin ja saman naisen kanssa koko elämä tulee todella, todella kalliiksi...

    • Anonyymi

      Halvalla löhti taas ukkomiehen paineet. Laukesin murahdellen...

      • Anonyymi

        Tara on erittäin kallis pyysi seksistä 150€ olisko joku miten saisi halvemmalla tai saako jostain muualta halvemmalla.


    • Anonyymi

      Pimeä aika on hyvää ujoille miehile, kun käyvät "thai-hoidossa". Näyttää monet olevan arkoja avaamaan ovea. Siksi, jos kadulla yhtä aikaa muita, mies kävelee vaikka ohi ja kääntyy takaisin, kun toiset hävinneet kadulta! Sitten pujahtaavat thai-paikkaan.
      Tuo thai-paikka näyttää olevan auki jopa yöllä kello 01.00 tai kahteenkin. Ovi rakolsillaan ja ikkunaan koputus, tulevat hakee.

    • Anonyymi

      Mikä tilanne lahen tarjonnassa? HJ, BJ, nainti?

    • Anonyymi

      Jannen Lounaasta saa hierontaa. Soita ja kysy tarjous!

    • Anonyymi

      Vesijärvenkatu 3, pikkuinen matami, kova ainakin juoksemaan yökerhoissa. Saako palveluita?

    • Anonyymi

      New relax kokemuksia

    • Anonyymi

      Onko kukaan käynyt viimeaikoina? Minkälaisia hintoja pitävät nykyään?

    • Anonyymi

      Mikä on lahden thai hieronta paikkojen tilanne nykyisin? Mitä maksaa ekstrapalvelut ja mistä niitä saa?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe