HärkäN ja HärkäM

tietämötän härkäN

Osaisikohan joku kertoa, kuinka hyvin sovitaan avomiehen kanssa yhteen?

HärkäN:
Aurinko Härkä
Nouseva Leijona
Kuu Kauris
Merkurius Härkä
Venus Oinas
Mars Leijona

HärkäM
Aurinko Härkä
Nouseva Leijona
Kuu Härkä
Merkurius Härkä
Venus Kalat
Mars Kalat

15

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Venus neitsyt

      Ette sovi yhtään, erotkaa heti.

    • Kuu neitsyessä

      Hyym. En tiedä kummalla puoiella aurinkoa miehen kuu on mutta nousumerkin perusteella ootte syntyneen lähes samaan kellonaikaan mikä on hyvä ja kaksi individualistia sopii kyllä yhteen mutta arjen kanssa on hiukan hakusaa. Kuuhan kuvaa arkea. Olihan tuolla oikein yhteenkuuluvaisuuden kaava josta voi saada jotain vinkkiä.

      • tietämätön härkäN

        Kattelin tota yhteenkuuluvaisuuden kaavaa ja minä Beta (kesä täysikuu) ja mies Alfa (kesä uusikuu)...


    • tietänätön härkäN

      Kattelin tota yhteenkuuluvaisuuden kaavaa ja minä Beta (kesä täysikuu) ja mies Alfa (kesä uusikuu)...

    • Mies kartalla

      Huoneista olisi mukava tietää, mitä missäkin huoneessa on. Ja, kuinka hyvin siedät häntä niiden perusteella. Mieshän voi olla puhdasta kultaa. Jos huone viisi on esillä, hän on sitä liian monelle. Tuntuu, että astrologista yhteensopivuutta katsotaan liian suppeista lähtökohdista.

      • tietämätön härkäN

        Huoneessa 5 on Vertex, Neptunus ja Uranus... auttaako?


      • tietämätön härkäN

        Onko väliä, mitä minulla on huoneessa 5? Samat on mullakin, mutta Kuu on siellä lisäksi...


    • Lapseton!

      Siis Kuu vitosessa, lastenhuoneessa? Tässä on asia josta ammattiastrologini varoitti ja sanoi "että jos joskus näette tämän jonkun kartalla niin olkaa ihan hiljaa, älkää puhuko mitää sillä tämä on kaikkein ongelmallisin". Kuu tarkoittaa hoivaa ja eihän lapsia ole koko ikänsä tarkoitus hoidettavaksi. Eli tarkoitaa kehitysvammaista lasta. Tosin voithan olla lastentarhan opettajakin kun sulla on paljon planeetoja vitosessa. Itselläni vitos huone on tyhjä joten mulla ei oo lapsia, eikä tuu.

      • tietämätön härkäN

        Olen töissä kehitysvammaisten ryhmäkodissa, onko melkein sama asia? ;)


      • tietämätön härkäN
        tietämätön härkäN kirjoitti:

        Olen töissä kehitysvammaisten ryhmäkodissa, onko melkein sama asia? ;)

        Hetkonen... kumpaa syntymäkarttaa nyt uskoa, astro.fi vai rajatieto.org?!

        Astro.fi 5 huoneessa minulla on Kuu ja Neptunus
        rajatieto.org 5 huoneessa on Kuu, Vertex, Neptunus ja Uranus

        Miehelläni astro.fi huoneessa 5 on Uranus
        ja rajatieto.org:ssa Vertex, Uranus ja Neptunut


      • 10 vuotta.

        Vaikka huone 5 on tyhjä se ei tarkoita, että jää lapsettomaksi. Yksi mahdollisuus on, että lasta joudutaan odottamaan pitkään. Kyseessä voi olla vaikeus tulla raskaaksi, tai jokin muu syy.

        Astologia ei ole mustavalkoista. Vaan laaja kirjo elämän monimuotoisuutta.


      • Lapseton!
        tietämätön härkäN kirjoitti:

        Hetkonen... kumpaa syntymäkarttaa nyt uskoa, astro.fi vai rajatieto.org?!

        Astro.fi 5 huoneessa minulla on Kuu ja Neptunus
        rajatieto.org 5 huoneessa on Kuu, Vertex, Neptunus ja Uranus

        Miehelläni astro.fi huoneessa 5 on Uranus
        ja rajatieto.org:ssa Vertex, Uranus ja Neptunut

        Joo eri karttaohjelmat käyttää eri huonejokoja ja jokaisella meistä on oma tyylimme. Eli ei ole yhtä ja ainoaa oikeaa tapaa tulkita. Itse käytän tasahuoneita opettajani mukaan. Jos ajattelen Alfaa ja Betaa yhteen niin Beta voi kyllästyä Alfan suoraviivaiseen lähes lapsenomaiseen polkuun. Beta on taas huomattavasti tyyliyietoisempi kun Alfa. Muta mielestäni sovitte hyvin yhteen kun muitakin pehmentäviä tekiöitä kartalla on. Minä muuten kirjoitin tuon yhteenkuuluvaisuuden kaavaa joten komentteja saa laittaa tonne tai tänne.


    • Parisuhde astrologia

      Tarkoitan vain, kuinka paljon luomme haaveita ja unelmia parisuhteeseen? Kuu ja Neptunus huoneessa viisi voi hyvinkin altistaa päiväuniin romanttisesta rakkaudesta, josta toinen osapuoli ei ole laisinkaan tietoinen, eikä samalla aaltopituudella. Oletko eksynyt haaveilemaan jostain, joka on vain sinun elämistäsi Neptunuksen sumuissa? Huone viisi on paljon muutakin, kuin lapset. Se osoittaa käyttäytymistä myös.

      Selvitys huoneista on ehdoton edyllytys onnelliselle parisuhteelle.

      • tietämätön härkäN

        No nyt kun tuli puheeksi, niin
        HAAVEILEN, että viettäisin elämäni tuon miehen kanssa mutta toisinaan kuvittelen, millaista elämä olisi jos en olisi hänen kanssaan - kuvittelen, että olen muiden miesten kanssa (syystä että mieheni esim. jättää minut tai kuolee jne)...

        Hän ei ole tietoinen kuvitelmistani, enkä minäkään niitä haluaisi myöntää.


      • 32 vuotta
        tietämätön härkäN kirjoitti:

        No nyt kun tuli puheeksi, niin
        HAAVEILEN, että viettäisin elämäni tuon miehen kanssa mutta toisinaan kuvittelen, millaista elämä olisi jos en olisi hänen kanssaan - kuvittelen, että olen muiden miesten kanssa (syystä että mieheni esim. jättää minut tai kuolee jne)...

        Hän ei ole tietoinen kuvitelmistani, enkä minäkään niitä haluaisi myöntää.

        No, hyvä. Voi olla, että haaveilet paljon elämässä. Haaveileminen on yksi osa persoonallisuuttasi. Haaveilemisen voi laittaa taiteentekemiseen, maalaamiseen, musiikkiin, tai muuhun sellaiseen.
        Huone viisi osoittaa käyttäytymistä enemmän, kuin lapsia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe