Kyselisin olisiko jollain kokemusta tai tietoa onko Cimon apurahalla mahdollista opiskella Moskovan VGIK-elokuvakoulussa? Ensiksi kävisin valmistavan tiedekunnan saadakseni venäjän kielen riittävälle tasolle mutta kiinnostaisiko olisiko jatko-opiskelu elokuvaohjaakaksi mahdollista tuolla apurahalla.
Mikäli kokemuksia Cimon apurahalla opiskelevista ihmisistä Moskovassa löytyisi, juttelisin mieluusti enemmän niin kasvokkain kuin sähköpostin tai Facebookin välityksellä.
Opiskelu CIMO:n apurahalla VGIK:ssa Venäjällä
4
175
Vastaukset
- Pavlov
Hei! Pohdin tässä samoja juttuja koskien Cimo- apurahaa. Kysyisinkin hieman aiheesta poiketen, että onko kellään tietoa miten Pietarin lääketieteelliseen tiedekuntaan haetaan ennen kuin on mahdollista hakea apurahaa Cimosta. En ole löytänyt tähän asiaan selvyyttä. Kiitos jo etukäteen!
- Elokuvaopiskelijaksi
Nyt itseasiassa on tulossa Cimossa avointen ovien päivä, näin tiedoksi myös sulle. Ajattelin mennä sinne suoraan kysymään nämä yksityiskohdat selväksi :)
http://www.nuortenelama.fi/kalenteri/avoimet-ovet-cimossa-tule-kysymään-opiskelusta-ulkomailla-1509 - Pavloviin?
Moikka, kyselin vastaavaa asiaa juuri CIMOsta. Nakkaa mulle meiliä (rinceli [miukumauku] hotmail.com), niin jeesin sen verran, mitä olen itse ehtinyt selvittää... itselle jäi kuva, ettei apurahaa jaettaisi tänä vuonna Pavloviin hakeville, mutta aion vielä soittaa CIMOON ja varmistaa. Olisitko hakemassa venäjän- vai englanninkieliseen koulutukseen?
- Elokuvaopiskelija
Pavloviin? kirjoitti:
Moikka, kyselin vastaavaa asiaa juuri CIMOsta. Nakkaa mulle meiliä (rinceli [miukumauku] hotmail.com), niin jeesin sen verran, mitä olen itse ehtinyt selvittää... itselle jäi kuva, ettei apurahaa jaettaisi tänä vuonna Pavloviin hakeville, mutta aion vielä soittaa CIMOON ja varmistaa. Olisitko hakemassa venäjän- vai englanninkieliseen koulutukseen?
Hakemukset laitettu eteenpäin, nyt vain toivotaan parasta! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239