Kyselisin olisiko jollain kokemusta tai tietoa onko Cimon apurahalla mahdollista opiskella Moskovan VGIK-elokuvakoulussa? Ensiksi kävisin valmistavan tiedekunnan saadakseni venäjän kielen riittävälle tasolle mutta kiinnostaisiko olisiko jatko-opiskelu elokuvaohjaakaksi mahdollista tuolla apurahalla.
Mikäli kokemuksia Cimon apurahalla opiskelevista ihmisistä Moskovassa löytyisi, juttelisin mieluusti enemmän niin kasvokkain kuin sähköpostin tai Facebookin välityksellä.
Opiskelu CIMO:n apurahalla VGIK:ssa Venäjällä
4
247
Vastaukset 4
- Pavlov
Hei! Pohdin tässä samoja juttuja koskien Cimo- apurahaa. Kysyisinkin hieman aiheesta poiketen, että onko kellään tietoa miten Pietarin lääketieteelliseen tiedekuntaan haetaan ennen kuin on mahdollista hakea apurahaa Cimosta. En ole löytänyt tähän asiaan selvyyttä. Kiitos jo etukäteen!
- Elokuvaopiskelijaksi
Nyt itseasiassa on tulossa Cimossa avointen ovien päivä, näin tiedoksi myös sulle. Ajattelin mennä sinne suoraan kysymään nämä yksityiskohdat selväksi :)
http://www.nuortenelama.fi/kalenteri/avoimet-ovet-cimossa-tule-kysymään-opiskelusta-ulkomailla-1509 - Pavloviin?
Moikka, kyselin vastaavaa asiaa juuri CIMOsta. Nakkaa mulle meiliä (rinceli [miukumauku] hotmail.com), niin jeesin sen verran, mitä olen itse ehtinyt selvittää... itselle jäi kuva, ettei apurahaa jaettaisi tänä vuonna Pavloviin hakeville, mutta aion vielä soittaa CIMOON ja varmistaa. Olisitko hakemassa venäjän- vai englanninkieliseen koulutukseen?
- Elokuvaopiskelija
Pavloviin? kirjoitti:
Moikka, kyselin vastaavaa asiaa juuri CIMOsta. Nakkaa mulle meiliä (rinceli [miukumauku] hotmail.com), niin jeesin sen verran, mitä olen itse ehtinyt selvittää... itselle jäi kuva, ettei apurahaa jaettaisi tänä vuonna Pavloviin hakeville, mutta aion vielä soittaa CIMOON ja varmistaa. Olisitko hakemassa venäjän- vai englanninkieliseen koulutukseen?
Hakemukset laitettu eteenpäin, nyt vain toivotaan parasta! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771208
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K151016En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61970- 65871
- 60760
- 59744
- 62671
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24650- 69642
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39618- 133616
- 50569
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35539- 33520
- 19517
- 29515
- 72486
- 40467
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m105454