Valkeala f cup

bemari

Onko tietoo reitistä?

25

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo reitin kiertänyt

      kyllä on!

      • keturi

        Onks tänävuonna reitille jätetty yhtään ´tiesilmää´kouluttavaa paikkaa,kuten männävuonna?


    • Rungistermaster

      On.

    • reittipiilossa

      Kuules nimimerkki ''bemari'', kun mä en sulle täällä voi reitiksi nyt muuttua.. eihän se yhteiskunta nyt sillee pyöris, että me kaikki tietäisimme reitin......aivan aivan, eikö niin?

      • Listo Rupi

        Huhujen mukaan Seijainen olis ykkönen ja kakkonen olis rautaniemi ja kolmonen olisi vennivaaran raviska. .... ykkösellä on Risto Burin mesta vuonna -89,sellainen alamäkeen kiristyvä vasen.


      • Listo Rupi kirjoitti:

        Huhujen mukaan Seijainen olis ykkönen ja kakkonen olis rautaniemi ja kolmonen olisi vennivaaran raviska. .... ykkösellä on Risto Burin mesta vuonna -89,sellainen alamäkeen kiristyvä vasen.

        Vitsimestari varmisti rautaniemi älyttömyydellään, että tämän kisan reitti tulee tällä ennakkoon jakoon.


      • kaljahattu
        reittimestari kirjoitti:

        Vitsimestari varmisti rautaniemi älyttömyydellään, että tämän kisan reitti tulee tällä ennakkoon jakoon.

        Toni geen kanssa päätettiin eilen saunasa ettei reittiä julkaista muille kuin pavelle


      • Kaljahattu
        reittimestari kirjoitti:

        Vitsimestari varmisti rautaniemi älyttömyydellään, että tämän kisan reitti tulee tällä ennakkoon jakoon.

        Vastaa reittimestari huutosi, vai toimiiko burin paikka rautaniemellä sittenkin?


      • Toni G
        Kaljahattu kirjoitti:

        Vastaa reittimestari huutosi, vai toimiiko burin paikka rautaniemellä sittenkin?

        Rautaniemessä toimii se vanha Lammen paikka,kilometri ekasta välitiestä,sellainen alamäkeen kiristyvä oikea.


    • Hankkijan lippis

      Mut pave kertoo sen mulle.

    • ei jaksa

      aina täällä joku pelle höpisee siitä rautaniemen pätkästä. ja putous on paska ohjelma. retitti jakoon

      • Toni G

        Kilpailu perutaan. Tulokset arvotaan valuan saunaillassa kaljahatun toimiessa virallisena valvojana.


    • hiihto on pop

      Älkää enää vaivako päätänne reitistä,Hankis j Valkeala perutaan.

      • oppelit

        Näin ikävästi taitaa olla Lämpöä luvassa koko ensi viikoksi. Lopen sprintti jo peruttiin :(


    • ja se on

      PERUTTU.

      • Maajussi440

        Järkenäpäätös. Tiehoitokuntien sana onneksi painaa.


      • Runki for ever
        Maajussi440 kirjoitti:

        Järkenäpäätös. Tiehoitokuntien sana onneksi painaa.

        Mikä tiehoitokuntien sana? Ei taida nyt olla tietoa ongelman laajuudesta!? Olisihan sitä reittiä voinut vaikka lyhentää? Oon kuullu huhua et siellä järjestetään seuran pikkujoulut joskus marras-joulukuussa.. Jos vaan kelit sallii.. Joukolla mukaan!


    • Järkkä

      Toivottavasti kaikki toppahousut poltti helvetisti bensaa (rahaa) hinkkaamalla reittiä. Ja aivan turhaan! Vituttaako...?

      • "Talvirallit"

        Valitettavasti joudumme ilmoittamaan että kilpailu ON PERUTTU!
        Tulimme tähän päätökseen vallitsevien keliolosuhteiden ja tulevan viikon ennusteen perusteella...Parempi olla tuhoamatta teitä ja turvata niiden mahdollinen käyttö tulevaisuudessa...Myös taloudellinen tappio on näin selkeästi pienempi...
        No...Ensivuonna uudet kujeet!



        Nyt voipi laittaa reittiä jakoon, katotaan kenellä oikea reitti!!


    • jonopyörää

      Harmin paikka, että kilpailu jouduttiin perumaan. Olisi ollut varmasti jälleen hieno kilpailu, mutta eipä voi mitään näiden kelien takia. Melkeempä voisi sanoa, että tämän talven kilpailut on taputeltu tässä..

    • penkalla

      No montako linjavikaa olisi tänä vuonna mahtunut reittiin? ;)

    • Yks vaan penkalta

      Nyt saa kouvolan omat miehet olla rauhassa kun ei tarvi miettiä kuka ajaa reitillä ja kuka ei ;)

      Turha nyt ikee ympäri kun porukkaa ajaa teitä läpi.

      Jos itse on on ajettu ennen ja nyt viekin ajetaan!

      Ja taitaapi olla et on tullu ajeltu kisoja joissa on oltu mukana;)

      Tämä samaa itkijä porukaa löytyy jyväskylästä päin. Kun itse tehdään itketään ja kun ollaan katsomassa ajetaa läpi viikkoja!

      Näin se vaan pojat on!

    • hascjuajk

      Taitaapi olla suurin itkijäjoukko tuo Runki Ry: n porukka.

    • Runkimestari

      3 ek kuulemma semmonen paikka että piilosamiehes laski alleen.

    • Reittimestarii

      Sulkuajat:
      1ek. 13.45-18.00
      2ek. 14.00-20.00
      3ek. 14.30-21.50
      4ek. 15.00-23
      5ek. 15.50-24
      6ek. 16.00-01.00

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe