Pienenä hyvänä vihjeenä ajattelin kertoa, että jos olette konetta laittamassa niin älkää ostako RH:ta, puomit mennyt paskaksi nyt jo kahdeksasta koneesta,osa takuuaikana, osa sen jälkeen ja menee maahantuojan kanssa tappeluksi.
Kovaa kädenvääntöä ollut tämä jupakka. Koneeni on nyt neljäs jota Honkajoella vahvistellaan.
Aivan onttoa rautaa on sakemannin puomi, eikä kestä suomalaista voimaa ja työtä.
Älkää ostako RH:ta!!!
11
6869
Vastaukset
- Sama juttu...
Mulla ollut samaa kädenvääntöä, mielessä käynyt merkinvaihtaminen tai koko urakointihommien lopettaminen. Syö miestä tämä ainainen remppaus!
- Poika
30 vuotta sitten jouduttiin hitsaamaan Iggesundin tekemä kaivuri kokonaan uudestaan.
Joka helvetin hitsisauma repeili.
Ruotsalaista terästä.
- Myyjä
kai joka koneen hajalle saa. Et osaa kaivaa vaan ryskät ja pieksät konetta ja sitten täällä itket.
Sullakin on muistaakseni vekselivetoinen koko kone saatanan perseaukinen.- peik
kannattaa tosiaankin opetella kunnolla, ennenkuin alkaa jotain tosissaan tekemään. tulee niin paljon halvemmaksi, että huh huh.. kalliit oppirahat kun luulee muka osaavansa jotain!!
- mbe
Ei ainakaan vanhemmassa RH:ssa ongelmaa vaikka peloteltiin. Oli yksinkertainen kone ja helppo korjailla,öljyvuotoja vain turhan paljon. Tosin tuntejakin,muttei kuulemma välttämättä muissa vaikka paljonkin ajettu. Nyt Hitachi,eikä vuotoja saati ongelmia,kop kop...
- valtra the traktor
mitäs mieltä ollaan ruottin koneesta ookkermannista ku ollaan ekaa kaivurii kattelemas ja ookkerii ollaan haaveiltu jotaki 7-12 nen onko hyvä kone alottaa ja kestääkö ja onko minkä hintasia noi varaosat
- eddie
valtra the traktor kirjoitti:
mitäs mieltä ollaan ruottin koneesta ookkermannista ku ollaan ekaa kaivurii kattelemas ja ookkerii ollaan haaveiltu jotaki 7-12 nen onko hyvä kone alottaa ja kestääkö ja onko minkä hintasia noi varaosat
seiskaa ei kannata missään nimessä ostaa jos kiikkua haluat niin osta kiikkutuoli. ookkerin pahimmat ongelmat ei kaivuu voimaa yhtään ja puomit liian heikkoja. saat aina olla hitsaamassa
- jos haen pois
Minkä ikäisiä ja missäpäin Suomea?
Mikä kokoluokka? Onko nyt ehjänä? - Anonyymi
Vitun loistava ostakaa niitä eikä mitään hitasin paskoja mut Volvo on aina volvo
- Anonyymi
Mites LR n pelannut? se tuntuis olevan parempi
- Anonyymi
Orenstein & Koppel ? olis se oikea nimi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831579Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721390Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271354Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
- 11941