Olen yli 40-vuotias mies. Haluaisin alkuun kirjoitella vauvakuumeisen naisen kanssa. Toiveena olisi löytää nainen, joka haluaisi tulla pian raskaaksi. Minä saisin olla elämässäsi mukana raskausaikana ja lapsen elämässä heti alusta alkaen. Minun kanssani voisit luoda sellaisen suhteen, joka sinusta tuntuu parhaimmalta, voisiko se olla esim seksisuhde ilman ehkäisyä. Voisimme myös olla ainoastaan ystäviä, se vauvan saaminen olisi se tärkein asia. Jos molemmin puolin tuntuu hyvältä, miksei myös perhe-elämä kiinnostaisi. Emme voi mennä asioiden edellä, nyt on vauvakuume ja siitä lähdetään ja katsotaan myöhemmin mitä yhdessä haluamme.
Minulla on jo yksi lapsi. Nyt olisi korkea aika saada ainakin yksi lisää. Tässä iässä ei voi enää lähteä ensin seurustelemaan ja myöhemmin katsomaan, jos lapsi voisi tulla, vaan vauvan aika on nyt. Ikää on sen verran paljon. Saisit seurakseni ihan mukavan näköisen miehen. Harrastan mm. liikuntaa, ja sen voit huomata ulkonäössäni. Muuten olen melko vaalea, sinisilmäinen mies Etelä-Suomesta. Olisitko kiinnostunut, niin kirjoita sundeck2013 at suomi24.fi helmi-maaliskuun aikana.
mies haluaa vauvan
helmi-maaliskuu2014
2
281
Vastaukset 2
- Satu M
Ei sulle kukaan anna yäk
- katsoppas alta
Kai olet huomannut Dunedinnan kirjoituksen tuosta alta? Etsii isää lapselle tai kahdelle.
Satu M: Ja miksei voisi hankkia lasta myös tällä tapaa...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS1253113Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.161091Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63903Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke54884- 52819
- 48709
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍80679- 54664
- 80636
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35624