Olen yli 40-vuotias mies. Haluaisin alkuun kirjoitella vauvakuumeisen naisen kanssa. Toiveena olisi löytää nainen, joka haluaisi tulla pian raskaaksi. Minä saisin olla elämässäsi mukana raskausaikana ja lapsen elämässä heti alusta alkaen. Minun kanssani voisit luoda sellaisen suhteen, joka sinusta tuntuu parhaimmalta, voisiko se olla esim seksisuhde ilman ehkäisyä. Voisimme myös olla ainoastaan ystäviä, se vauvan saaminen olisi se tärkein asia. Jos molemmin puolin tuntuu hyvältä, miksei myös perhe-elämä kiinnostaisi. Emme voi mennä asioiden edellä, nyt on vauvakuume ja siitä lähdetään ja katsotaan myöhemmin mitä yhdessä haluamme.
Minulla on jo yksi lapsi. Nyt olisi korkea aika saada ainakin yksi lisää. Tässä iässä ei voi enää lähteä ensin seurustelemaan ja myöhemmin katsomaan, jos lapsi voisi tulla, vaan vauvan aika on nyt. Ikää on sen verran paljon. Saisit seurakseni ihan mukavan näköisen miehen. Harrastan mm. liikuntaa, ja sen voit huomata ulkonäössäni. Muuten olen melko vaalea, sinisilmäinen mies Etelä-Suomesta. Olisitko kiinnostunut, niin kirjoita sundeck2013 at suomi24.fi helmi-maaliskuun aikana.
mies haluaa vauvan
helmi-maaliskuu2014
2
248
Vastaukset
- Satu M
Ei sulle kukaan anna yäk
- katsoppas alta
Kai olet huomannut Dunedinnan kirjoituksen tuosta alta? Etsii isää lapselle tai kahdelle.
Satu M: Ja miksei voisi hankkia lasta myös tällä tapaa...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky635162Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2544232Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty623839Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1372206Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.221564Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar631250Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk6949- 94879
Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii32862entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137847