Kerttu ja Iivo

KeIv

Onnittelut hienosta hiihdosta !

11

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sukevalta

      Sylintäydeltä onnea naapurin nuorille!

    • kultamussut

      ONNEA ja Tuleville vuosille lisää menestystä. Suomi ja Vieremä on ylpeä teistä.

    • Iso_Lasku

      Kuka mahtoi maksaa Niskasen perheen kisamatkat ja hotellilaskut?
      Veronmaksajat tietenkin...

      • sukevalta

        Ei voi helevetti edes olla totta tuommonen jahraaminen!Happamia sano kettu...
        Vilpitön onnittelu Niskasen perheelle!Onnea myös Vieremälle kun teillä on näin hienot nuoret kotiväkineen samalla onnea ja kiitos Ponsselle kun tuette näitä huippulupauksia!
        Älkää hyvät Kerttu ja Iivo antako näiden happamien viestien himmentää saavutustanne.Ja isä ja äiti Niskanen -ihan ansiosta rinta rottingille!!


      • NIMIM.RAHAA ON!!!!

        Niskasen perheellä on varmasti rahaa enemmän kuin Iso_Lasku-nimimerkillä maksaa ihan itse omat matkansa!!Kyllä se tuo kateus on kamalaa,uskomatonta että tuollaista joku edes ilkeää kirjoittaa kaiken tuon jälkeen!!!!


      • OhiON_
        NIMIM.RAHAA ON!!!! kirjoitti:

        Niskasen perheellä on varmasti rahaa enemmän kuin Iso_Lasku-nimimerkillä maksaa ihan itse omat matkansa!!Kyllä se tuo kateus on kamalaa,uskomatonta että tuollaista joku edes ilkeää kirjoittaa kaiken tuon jälkeen!!!!

        Kyllä urheilijan täytyy sietää negatiivisetkin asiat / kirjoitukset.
        Se kultakin tuli tönimällä ja suoraan eteen "kaahaamalla". Jos tuollainen sattuu maantiellä, niin kortti lähtee kuivumaan...


      • Lasit ja järki mukan
        OhiON_ kirjoitti:

        Kyllä urheilijan täytyy sietää negatiivisetkin asiat / kirjoitukset.
        Se kultakin tuli tönimällä ja suoraan eteen "kaahaamalla". Jos tuollainen sattuu maantiellä, niin kortti lähtee kuivumaan...

        Eikös pykälät sano, että edellä oleva saa valita ajolinjansa? Onko hiihtäjillä nopeusrajoitus, kun puhut kaahaamisesta? Liikenteessä peräänajaja on syyllinen.. Sitä paitsi hän ohjasi myös suksiaa kohti Mustin ajolinjaa, näkyi ihan selvästi ylhäältäpäin.


      • ,,,,,,,

        Voi h elvetti mikä ääliö!


    • Kateus=kamalaa

      Poistakaa tuollaiset kateellisten herjausviestit välittömästi(Siis tuo Iso_Lasku-nimimerkki.Järkyttävää tekstiä!!!!

    • 3+4

      Olen kuullut huhuja koulukiusaamisesta. Onko totta?!?

      • 9+17

        On.Kerttu oli mukava tyttö,mutta Iivo siskonsa vastakohta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe