Heips!
Elikkä, olisin hakemassa yliopistoon tietojenkäsittelytiedettä lukemaan, niin olisiko täällä ketään joka opiskelee kyseistä alaa tai on käynyt pääsykokeissa? Tai muita menossa pääsykokeisiin nyt keväällä?
Onko vaikea päästä sisään ja miten valmistauduitte pääsykokeeseen? Katsoin aikaisempia pääsykokeita ja aika vaikea nuihin on mitenkään etukäteen valmistautua kun ei ole pääsykoekirjaakaan.
Tietojenkäsittelytiede
6
2126
Vastaukset
- 17+13
Haen myös samalle alalle. Tosiaan eipä tohon pääsykokeeseen voi mitenkään erityisemmin valmistautua... Tampereen yliopistoon haen ykkösvaihtoehtona.
- dfasdfas
kannattaa ainakin opetella päässälaskemaan kerto- ja jakolaskut, jos ei ole tullut ala-asteen jälkeen harrastettua
- mighty90
Pitkästä matikasta E.
- E hätää
mighty90 kirjoitti:
Pitkästä matikasta E.
Iha helposti pääsee sisään. Kaverilla oli B matikasta ja silti pääs. Kun sulla on E hakisin varalle matikkaa opiskelemaan. Sillä yleensä porukka tietotekniikassa tekee matikasta sivuaineen, niin voit alottaa matikalla -> vaihtaa pääaineen tietotekniikkaan ensimmäisen vuoden jälkeen. Näin oot saanu sitte matikan sivu aineeseen hyvi opintopisteitä.
Eli suomeksi pääset 100% opiskelemaan tietojenkäsittelyä. Kuhan otat toiseksi haku valinnaksi matikan.kun E:llä ei tarvi edes mennä pääsykokeeseen. - mighty90
E hätää kirjoitti:
Iha helposti pääsee sisään. Kaverilla oli B matikasta ja silti pääs. Kun sulla on E hakisin varalle matikkaa opiskelemaan. Sillä yleensä porukka tietotekniikassa tekee matikasta sivuaineen, niin voit alottaa matikalla -> vaihtaa pääaineen tietotekniikkaan ensimmäisen vuoden jälkeen. Näin oot saanu sitte matikan sivu aineeseen hyvi opintopisteitä.
Eli suomeksi pääset 100% opiskelemaan tietojenkäsittelyä. Kuhan otat toiseksi haku valinnaksi matikan.kun E:llä ei tarvi edes mennä pääsykokeeseen.Matikan opiskelu ei sinänsä hirveästi kiinnosta vaikka olenkin siinä aina ollut hyvä.. Mutta olen jo aika luottavainen että pääsen sisään, aika alhaiset pistemäärät edellisenä vuonna millä on päässyt opiskelemaan.
- luuppi13
Moi! Mä oon opiskellut tietojenkäsittelyä tän lukuvuoden, ja aion nyt hakea muualle.
Mutta pääsykokeesta (itelläni kokemusta Tampereelta): en ollut valmistautunut mitenkään etukäteen mutta pääsin silti aika hyvin pistein sisään. Pitkästä matikasta oon kirjottanut C:n. Tehtävät mittaa loogista päättelykykyä, ja lisäks kokeessa oli yks kirjoitustehtävä.
Onnee sulle, oon kyllä varma että pääset sisään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255