Miten teillä nukkuessa vaikka ei eroottisia unia näe seisoo aamuyöllä?
Onko eroktio täydellinen ja käykö niin joka aamu? Olen vaan kuullut jos aamuseisokit jää pois tulee ongelmia myös " normaalin" eroktion kanssa. kertokaapa etenkin iäkkäämät miten on.
Aamu seisokki
19
2375
Vastaukset
- 1+2
Olen fifty ja minulla on aamuseisokki melkein joka aamu. Siitä kun nainen ottaa ensin hieman moloa poskeen, niin saa taatusti kyytiä.
- NELKYT2VEE
En tiedä, seisooko nukkuessa, mut aamulla ei seiso juuri koskaan, ei seisonut paljon useammin nuorempankaan. "Normaalin" erektion kanssa ei ole ongelmiA.
- poika12345
No aamuseisokki on ehkä 5 kertaa viikossa, siis sellainen aika kova. Yölläkin seisoo aika usein. Heräilen siihen kun pyjaman pöksyt on "teltassa".
- 60+
Joo kyllähän se aamuyöllä seisoo moneenkin kertaan johon herää. Ei varmaan jokayö mutta usein kyllä.
- nelikybänen
Juuri koskaan ei oo aamueisokkia, mut nyt on ollut kahtena aamuna peräkkäin.
- Lasikusti
Kusilastissa aamulla seisoo.
- outooo...
..sinänsä kummallista koska seisokissa ei neste lennä...mutta kuitenkin...kusiseisokiksi sanotaan..
- dhdhddgjjg
outooo... kirjoitti:
..sinänsä kummallista koska seisokissa ei neste lennä...mutta kuitenkin...kusiseisokiksi sanotaan..
Mulla kyllä onnistuu kuseminen seisokissakin.
- Kolmen Sentin Kirous
Ei oo puolee vuotee seisonu, kiihotun nykyään vaa bondagesta.
- sie1
minulla kyl seisoo kun saa virikettä videot esim pillua en nyt ole saanut vuoteen ja seiso silloin huonosti suu seksi kyl luonas ja ehkä se vanhemmiten aina paremmin luonaakin olen läh 78
- ansukoolisi
Joku satusetä sielä taas kirjoittelee. Ei 78 v. käytä tuollaista kieltä jolla kirjoitat.
- bssbsbsb
ansukoolisi kirjoitti:
Joku satusetä sielä taas kirjoittelee. Ei 78 v. käytä tuollaista kieltä jolla kirjoitat.
Heh, 7-8 lienee lähempänä
- jääkäri
ansukoolisi kirjoitti:
olkoon jonkun mielestä kielenkäyttö huonoo mutta asiat nyt vaan on tosia .eikä mun mielestä sexsi ole vanhoilta kielletty se on elämän hyvä asia
- amuseisokki3152
Nyt on hyvää tietoa aamuerektiosta. Käy katsomassa www.lennitiikeri.fi
- mielenkiinnolla.....
Oko jollain käytännön kokemuksia ko. kurssista - vai onko myyntimiesten kikkailua?
- jepjepjep1
Ainakin rahat katoaa uskomattoman nopeasti.
- Luonnollista on
Yölliset erektiot ovat ihan luonnollinen miehen elimistön tapahtuma. Niitä tapahtuu muutaman kerran yöunien aikana ja niiden tarkoitus on luultavasti pitää huolta alapään verenkierrosta ja erektiokyvystä. Ne eivät vaadi mitään eroottisia unia, vaan niitä tapahtuu automaagisesti miehen elimistön ollessa syvässä unessa.
Rentoutuminenhan helpottaa muutenkin kovasti erektion saamista, kuten jokainen jännittäjä tietää.- anskuaamulla
Näin on puhut asiaa.
- juiol
Vaikea sanoa, onko nukkuessa, mut aamulla herätessä harvemmin on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412735Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4202254Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212156Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182000Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371689Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221206Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67977