Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sänkyyn skorpionimiehen kanssa

Kaurisnainen

Niin eli miten onnistuu saamaan skorpionimiehen sänkyynsä? Millä keinoin? :)

28

26218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanja

      et voi koskaan olla onnellisempi, koska skorppari tietää miten naisen saa tyytyväiseksi. Kokemusta on.

      • Sandra

        Kokemusta on (mies)skorppareista sängyssä. Enpä kehuis! Aika mielikuvituksetonta puurtamista muutaman huumakerran jälkeen. Itse olen kala ja kyllästyn ellei (seksi)elämässä ole vaihtelua. Skorppareilla tuntuu olevan aika tavalla estoja!


      • Ravutar

        Hei,yhdyn sinun sanoihin että Skorppari mies tietää miten naista käsitellä sängyssä,täysin 110% oon tyytyväinen mitä olin kyseisen henkilön kanssa


      • Peto22
        Sandra kirjoitti:

        Kokemusta on (mies)skorppareista sängyssä. Enpä kehuis! Aika mielikuvituksetonta puurtamista muutaman huumakerran jälkeen. Itse olen kala ja kyllästyn ellei (seksi)elämässä ole vaihtelua. Skorppareilla tuntuu olevan aika tavalla estoja!

        Petollinen merkki etsii kokoajan panoseuraa, lupaa vakavia, mutta muu ei kiinnosta kuin eukkojen joukkokaato. Sängyssä mielikuvitukseton, kotona sohvalla sängyssä, mualla ei koskaan.


    • Toinen kaurisneiti

      Mieluummin näin.. Kuinka onnistun pitämään skorpionimiehen pois sängystäni.. :)

      Siis en mä nyt kaikkien kanssa makaa, joten välillä vähän kiusallista kun skorpionit on vällyjen alle änkeemässä. Tsop tsop, jos helppoa haluutte, niin ei kaurista skorpioneille ;)

    • koi

      Ole naisellinen ja hieman arvoituksellinen.
      Pieni sähäkkyys ei liene pahitteeksi. Skorpionit tuntuvat tykkäävän seksistä, joten ehkä on parempi antaa ymmärtää että antaa muuta kuin ymmärtää.... ;)

      • Kaurisnainen

        Sen minäki oon huomannu, että skorpionit tykkää seksistä! ;) Joskus muinoin mulla oli tän samaisen skorpionimiehen kanssa salasuhde, joka me haluttiin pitää vain omana tietonamme, vaikka kumpikin oli ja on edelleen vapaa. Sitten se jossain vaiheessa lopahti, kun mun elämään asteli toinen mies. Mutta siitä ei tullu mitään ja nyt on alkanu vanha suola janottaa... ;) Tai ei kai sitä oo koskaan voinu ees unohtaa! Nyt en sitten oo ihan varma, onko tunne molemminpuolinen... Tiiän ihan varmasti mitä siltä haluan, mutta ei anna sisu myöten ottaa sitä ensimmäistä askelta!


      • Kaurismyös
        Kaurisnainen kirjoitti:

        Sen minäki oon huomannu, että skorpionit tykkää seksistä! ;) Joskus muinoin mulla oli tän samaisen skorpionimiehen kanssa salasuhde, joka me haluttiin pitää vain omana tietonamme, vaikka kumpikin oli ja on edelleen vapaa. Sitten se jossain vaiheessa lopahti, kun mun elämään asteli toinen mies. Mutta siitä ei tullu mitään ja nyt on alkanu vanha suola janottaa... ;) Tai ei kai sitä oo koskaan voinu ees unohtaa! Nyt en sitten oo ihan varma, onko tunne molemminpuolinen... Tiiän ihan varmasti mitä siltä haluan, mutta ei anna sisu myöten ottaa sitä ensimmäistä askelta!

        Hmmm.. Älä ota sitä ensimmäistä askelta. Muista olet kauris, toimi niinkuin kauris toimii. Mutta pientä vinkkiähän voi aina antaa, ja katsoa sitten perään. Mutta älä ota mitään askelia.


      • 021173
        Kaurisnainen kirjoitti:

        Sen minäki oon huomannu, että skorpionit tykkää seksistä! ;) Joskus muinoin mulla oli tän samaisen skorpionimiehen kanssa salasuhde, joka me haluttiin pitää vain omana tietonamme, vaikka kumpikin oli ja on edelleen vapaa. Sitten se jossain vaiheessa lopahti, kun mun elämään asteli toinen mies. Mutta siitä ei tullu mitään ja nyt on alkanu vanha suola janottaa... ;) Tai ei kai sitä oo koskaan voinu ees unohtaa! Nyt en sitten oo ihan varma, onko tunne molemminpuolinen... Tiiän ihan varmasti mitä siltä haluan, mutta ei anna sisu myöten ottaa sitä ensimmäistä askelta!

        aiaijai...en usko että teille koittaa auvoisa tulevaisuus yhdessä jos olet hänet toisen miehen takia "jättänyt"... itse en enää pystyisi tekemään muutakuin muutaman kerran runtasta ja sillä hyvä so long.. olen pahoillani mutta hylätä meidät voi vain kerran...


      • Kaurisnainen
        021173 kirjoitti:

        aiaijai...en usko että teille koittaa auvoisa tulevaisuus yhdessä jos olet hänet toisen miehen takia "jättänyt"... itse en enää pystyisi tekemään muutakuin muutaman kerran runtasta ja sillä hyvä so long.. olen pahoillani mutta hylätä meidät voi vain kerran...

        :) En minä ole häntä koskaan toisen miehen takia jättänyt. Jossain vaiheessa "suhteemme" vain hiipui, ja sen toisen miehen kanssa seurustelin vasta myöhemmin, kun emme tämän skorpionin kanssa enää edes yhteyttä pitäneet. Että näin. :) Ja tämä skorppari oli se, joka yli vuoden tauon jälkeen otti yhteyttä minuun, en minä häneen. :)


      • LeKiho
        021173 kirjoitti:

        aiaijai...en usko että teille koittaa auvoisa tulevaisuus yhdessä jos olet hänet toisen miehen takia "jättänyt"... itse en enää pystyisi tekemään muutakuin muutaman kerran runtasta ja sillä hyvä so long.. olen pahoillani mutta hylätä meidät voi vain kerran...

        Teidät voi hylätä vaan kerran.. Helpottava tieto! Itse olen neitsytnainen ja ihastunut skorpionimieheen joka jätettiin vast ikään. Pelkään heittäytyä skorpionin kanssa suhteeseen, koska mitä jos vanha suola alkaakin janottaa ja vanha tyttöystävä palaa kuvioihin.. Toisaalta ex-tyttöystävänsä teki aika kurjasti ja särki skorpionin täysin...


      • Skopu^
        Kaurismyös kirjoitti:

        Hmmm.. Älä ota sitä ensimmäistä askelta. Muista olet kauris, toimi niinkuin kauris toimii. Mutta pientä vinkkiähän voi aina antaa, ja katsoa sitten perään. Mutta älä ota mitään askelia.

        pienen vinkin tehosta jos kerran tyyppi on miehen jättänyt. Puhuis suoraan eikä tota rivienvälistä -sittiä .

        Terv Mies, skorppari


    • tara

      skorpionit on helppoja.

      • henkkis34

        emme todellakaan ole helppoja"vaikea tietty yleistää..itse en syty kyllä ihan kehen tahansa..naisessa pitää olla sitä jotain..ja sitä ei löydy monestakaan. en kelpuuta sänkyyni ketä tahansa!!!!


      • henkkis34
        henkkis34 kirjoitti:

        emme todellakaan ole helppoja"vaikea tietty yleistää..itse en syty kyllä ihan kehen tahansa..naisessa pitää olla sitä jotain..ja sitä ei löydy monestakaan. en kelpuuta sänkyyni ketä tahansa!!!!

        sittenkun päästään henkiselle tasolle..voi antaa..ja ottaa"antaminen tosin tärkeää mulle" toisen nautinto on tärkeintä mulle!!!


      • bruuster
        henkkis34 kirjoitti:

        emme todellakaan ole helppoja"vaikea tietty yleistää..itse en syty kyllä ihan kehen tahansa..naisessa pitää olla sitä jotain..ja sitä ei löydy monestakaan. en kelpuuta sänkyyni ketä tahansa!!!!

        miten olisi skorppari nainen, tiukka kroppainen ja todella hyvä pakkaus joka ei anna sinun tietää mitä todella ajattelee sinusta, nainen joka vain vie ja olet sängyssä enen kuin huomaatkaan, siis ei ole parempaa yhdistelmää skorpparille kuin toinen skorppari ai ai sitä muistelee vielä mummonakin keinustuolissa ja punastuu.
        oikeesti olet oikeassa niin se on miehessäkin pitää olla sitä jotakin,
        pärjäile


    • skorpionisikapossu

      ..Viet sinne 40kg käsipainot peitonalle ja vilautat niitä sille ja sanot katsoppas mitkä mulla on täällä ni avot alko lohko lämpiään...toimii tuntuu hullulta mutta kokeile..

    • - pitsiä päälle [ja alle, mitkä voi tarvittaessa repiä pois :)]
      - tunne itsesi ja näytä mistä pidät = ole aktiivinen (TUHMA ).
      - Lady Dominaa tuskin kukaan meistä etsii, eli kohtuus kaikessa.
      - Mikä olisi parempaa, kuin löytää kuuma ja notkea kisu kehräämään, kermakupilleen päästämään.
      - emme ole kalojen ystäviä - ainakaan lahnojen.

      • eli viestini oli hyvin subjektiivinen näkemys siitä, miten ainakin yksi skorppari sotkeutuisi nokkeluuteensa ja saattaisi unohtaa totutut toimintamallinsa.
        Kauriista ei ole henkilökohtaista kokemusta, joten en voi tarkemmin ottaa kantaa, mitkä ovat kauriin vahvuuksia, ja miten niitä tässä tapauksessa hyödyntää.
        Täydennyksenä edelliseen viestiini, mulle on tärkeää, että Naiseni on aktiivinen kumppani - ei ainoastaan vällyjen välissä vaan elämässä yleensäkin.


    • Nimetön

      Horoskooppi merkillä ei ole merkitystä olen itse skorpiooni ja naimisissa skorpioonin kanssa.Joten kokemusta on ota kaksonen siinä sulle pitelemistä.

    • Lissu

      hohhoijaa... mun skorppariex oli kyllä semmopnen että se ois kyllä pannu jokasta vastaan tulevaa naista.. joten jos sanot että haluat sänkyyn ja sitä miestä niin ainaki tämä herra lähtee..

      • Nimetön

        Arvon naiset sanokaapa mikä merkki se sopii skorpiooni miehelle ?? Se on totta että peitto heiluu kun skorppiooni miehen mukaan lähtee ;-)


    • Skrpn

      Ettäkö mitenkäkö? Olemalla paikalla.

    • ***

      Jos ajattelee jalkovälillä, on helppo nakki kuka vaan. Mutta ihmisissä joka merkissä löytyy. On kokeiltu sen verran, että sanon jotakin tietäväni minäkin. Ei riipu merkistä ollenkaan tuo sänkyjuttu...joku on joskus keksinyt jonkin tarun, kuvitellut harhassaan yksioikoisesti suuria. Syvällisiä merkkejä seksin saralla löytyy aika monista.

      • poooooooooooooo

        saat varmasti hänet sänkyyn kun lupaat seksiä, skorppari on aina uskoton ja pika panoja riittää.


      • piikkipyrstö
        poooooooooooooo kirjoitti:

        saat varmasti hänet sänkyyn kun lupaat seksiä, skorppari on aina uskoton ja pika panoja riittää.

        nyt härkämieheen, noi merkit viittaa just siihen, vaikka olisi ukkomies.


      • änimöl
        piikkipyrstö kirjoitti:

        nyt härkämieheen, noi merkit viittaa just siihen, vaikka olisi ukkomies.

        Koska skorpionimies on yks palikka sängyssä jos ei löydy rakkautta... JA TÄTÄ FAKTAMMAKS EI MENE. Joten yhdyn noihin positiivsiin kommentteihin "koska sä typy et koskaan saa musta tarpeekses."


    • skorppari ite

      joo mitä paskaa täälä puhutaan.. kyllähän jokainen mies panee.. ja peitto heiluu..! ei me olla ainuita jotka vaan tykkää seksistä! ja naiset ne antaa!! mies ottaa! :)) eli ihan sama ootko kala vai lintu!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe