kissanpentu

kisulirakas

No meillä on kissanpentu joka on toosi villi. Se puree ja raapii kuoliaaks. Mä oon koittanu kouluttaa sitä mutta ei onnistu. Laittakaa vinkkejä tähän keskusteluun. Älkää laittako mitään turhaa.

5

163

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ethän leikitä pentua omilla käsilläsi tai jaloillasi, jolloin se on oppinut raapimaan ja puremaan sinua? Toivottavasti et, sillä pentu oppii pian siihen, että kätesi ja jalkasi ovat niitä "leikkikaluja" joita voi purra ja kynsiä. Riittävästi vain leluja, joilla pentu voi leikkiä. Kun kissa kasvaa ja voimaa tulee lisää, niin se ei ole kenellekkään mukavaa, jos upottaa hampaat ja kynnet ihoon. Kissa ei sitä ymmärrä, että niin ei saa tehdä, jos se on pennusta asti siihen opetett, vaan olettaa että käsi/jalka on lelu, jolla voi leikkiä.

• hei pure mua

Mulla oli myös villi pentu. Ostin nahkahanskat, laitoin käteen ja leikitin sitten, sai purra käsiäni. Kun alkoi puremaan käsiäni ilman käsineitä sanoin napakasti EI.
      EI toistoja useasti ja katsot kissaa vihaisesti. Nyt vanhempana kissani ei enää pure mua. Rauhoittui muutoinkin tosi paljon pentuajoilta.
      Tiedä sitten tepsiikö kaikille tapauksille.

• jussinmamma

kyllä se vuoden kuluttua on asettunut. Ainahan kissanpennut purevat, raapivat, kiipeävät kinttuja ja ikkunaverhoja. Sitten vasta voi puhua ongelmasta, kun kissa alkaa kynsiä seiniä,
      Onko mahdollisuus järjestää ulkoilutarha?
      Pahvilaatikko jossa on pari kulkureikää, viihdyttää melkoisesti.
      Ja kärsivällisyyttä omaan päähän. Kissa ei opi mitään alta kahden kuukauden
      Puolivuotias kissa on hankalin, terävät kynnet, voimaa purra ja intoa tuplasti tarpeeseen nähden. Siinä vaiheessa tulee mieleen, että kaksi kissaa, saisivat tapella keskenään

• JGBZ6890

Itse tapoin kissani tuosta hyvästä.

• Aidosti kissarakas ihminen ei tuollaista tee sen perusteella, että kissa raapii ja puree, mutta ainahan jonkun kissojenvihaajan on pakko purkaa se ärsytys tänne viestiketjuun -.- Epäilen kyllä, ettet koskaan ole edes omistanut kissaa ja jos oletkin, niin ihan oikein sinulle, jos on raapinut ja purrut. Toivottavasti edes sattui ja kunnolla :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      153
      2607
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      197
      1880
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1657
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1341
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1008
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      998
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      989
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      190
      914
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      901
    Aihe