Hanska Putouksessa :D

lkjhgf

Kylläpä oli Riku Nieminen sisäistänyt Tapsa K:n maneerit ja käytöksen aivan kybällä :D
Ihan bändin mollaamisesta alkaen, laulun aikaiset maneerit joka toistuvat ja toistuvat ja toistuvat...aina loppuvenytykseen asti jota Tapsa K. aina yrittää venyttää ja vanuttaa niin että ääni soutaa kuin Äänisen aallot konsanaan :D

20

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gilla*

      Veit sanat suustani! Todellakin. Laittoi hiukan naurattamaan. Ihan kuin Tapsa pa(r)h(a)immillaan.Fyllingit vain puuttuivat! :DDDDD

      • Gilla*

        Niin ja kirjoita sitten omalla nimimerkilläsi äläkä mun! KIITOS !

        T:Gilla* ( Se alkuperäinen)


    • :D :D :D

      Jesh! Nih! Jepulis! Pisti naurattamaan nämä ylläolevat kommentit. Niin totta!

    • Gilla*

      No enpä tiedä oliko niin hauska... Aika ärsyttävä sarja tuo Putous muutoinkin, kun siinä tuo huumori tuntuu perustuvan vaan muiden julkisten kustannuksella pelleilemiseen.

    • Annu.

      Missä jaksossa se Tapsukka pelleilee? En jaksa katsoa tota ohjelmaa etsiäkseni.

      • Annu.

        No nyt löysin sen. Niemihän laulaa paremmin kuin Tapsukka. Maneerit ja ilmeet kohdallaan.


      • Annu. kirjoitti:

        No nyt löysin sen. Niemihän laulaa paremmin kuin Tapsukka. Maneerit ja ilmeet kohdallaan.

        Salli mun nauraa ! Hanki kuulolaitteet. Tuo sun kommenttis ei käy edes huonosta vitsistä. Tapsa laulaa miljoona kertaa parmmin, kuin Nieminen siinä typerässä sketsissä.

        Koko ajan touhuutte niistä Tapsan maneereista. Tapsalla ei oo mitään maneereita. Eikä sitä paitsi kävele niin jäykästi kuin Nieminen, joka käveli niin kuin olis ollut rautakanki selässä.


      • Nih! Näh! ja Noh!
        Justiinax kirjoitti:

        Salli mun nauraa ! Hanki kuulolaitteet. Tuo sun kommenttis ei käy edes huonosta vitsistä. Tapsa laulaa miljoona kertaa parmmin, kuin Nieminen siinä typerässä sketsissä.

        Koko ajan touhuutte niistä Tapsan maneereista. Tapsalla ei oo mitään maneereita. Eikä sitä paitsi kävele niin jäykästi kuin Nieminen, joka käveli niin kuin olis ollut rautakanki selässä.

        Jos Nieminen käveli niin kuin olis ollut rautakanki selässä niin Tapsuliini kävelee niin kuin olis kusta sukassa.


      • Lehmäliini
        Justiinax kirjoitti:

        Salli mun nauraa ! Hanki kuulolaitteet. Tuo sun kommenttis ei käy edes huonosta vitsistä. Tapsa laulaa miljoona kertaa parmmin, kuin Nieminen siinä typerässä sketsissä.

        Koko ajan touhuutte niistä Tapsan maneereista. Tapsalla ei oo mitään maneereita. Eikä sitä paitsi kävele niin jäykästi kuin Nieminen, joka käveli niin kuin olis ollut rautakanki selässä.

        Ammuu, ammuu, lehmät sanovat ammuu... Hyvää huomenta neiti Justiinax. Pitkästä aikaa! Oletteko olleet navetan orrella horroksessa?


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Salli mun nauraa ! Hanki kuulolaitteet. Tuo sun kommenttis ei käy edes huonosta vitsistä. Tapsa laulaa miljoona kertaa parmmin, kuin Nieminen siinä typerässä sketsissä.

        Koko ajan touhuutte niistä Tapsan maneereista. Tapsalla ei oo mitään maneereita. Eikä sitä paitsi kävele niin jäykästi kuin Nieminen, joka käveli niin kuin olis ollut rautakanki selässä.

        Sallin toki sun nauraa, sinäkin olet saanut minut nauramaan oikein vatsani kipeeksi monesti :D
        Mielestäni Riku imitoi Tapsukkaa hienosti, kävelyä myöten. Sehän just kävelee kuin rautakanki selässä ja toinen perseessä.
        Viimeksi mainittu taitaa tuntua tosta pervosta paremmalta. Hymystä ei saa selvää onko se hymyä vai kärsimystä.


      • Lorujaje
        Annu. kirjoitti:

        Sallin toki sun nauraa, sinäkin olet saanut minut nauramaan oikein vatsani kipeeksi monesti :D
        Mielestäni Riku imitoi Tapsukkaa hienosti, kävelyä myöten. Sehän just kävelee kuin rautakanki selässä ja toinen perseessä.
        Viimeksi mainittu taitaa tuntua tosta pervosta paremmalta. Hymystä ei saa selvää onko se hymyä vai kärsimystä.

        No niin älähän nyt sinäkin nyt sorru noihin ruokottomiin alapää- juttuihin.


      • OK.
        Annu. kirjoitti:

        Sallin toki sun nauraa, sinäkin olet saanut minut nauramaan oikein vatsani kipeeksi monesti :D
        Mielestäni Riku imitoi Tapsukkaa hienosti, kävelyä myöten. Sehän just kävelee kuin rautakanki selässä ja toinen perseessä.
        Viimeksi mainittu taitaa tuntua tosta pervosta paremmalta. Hymystä ei saa selvää onko se hymyä vai kärsimystä.

        Jaa pervo ? Mikä pervo Tapsa muka on ? Ei ole hänen vikansa jos ja kun te Tapsan antifanit olette täällä jutuillanne mielikuvissanne tehneet hänestä jonkun h...n pervon. Teidän juttunne on vaan omaa vilkasta ja kaksmielistä mielikuvitustanne eikä vastaa todellisuutta.


      • Mielipide minullakin
        OK. kirjoitti:

        Jaa pervo ? Mikä pervo Tapsa muka on ? Ei ole hänen vikansa jos ja kun te Tapsan antifanit olette täällä jutuillanne mielikuvissanne tehneet hänestä jonkun h...n pervon. Teidän juttunne on vaan omaa vilkasta ja kaksmielistä mielikuvitustanne eikä vastaa todellisuutta.

        Ainakin Tapsuliinin musiikki on syvältä sieltä, siis ihan perverssiä eli pervoa ja semmoisen sonnan esittäjää kutsun p..... Mutta niin on suurin osa suomalaisesta musiikista (iskelmä). Eikä tuo Tapsuliinin ulkomuotokaan silmiä hivele. Ja käytöksessäkin on TODISTETTAVASTI parantamisen varaa. Tulee mieleen ..., no joo jääköön kirjoittamatta. Arvaatte kuitenkin.


      • tositositosijuttu
        Justiinax kirjoitti:

        Salli mun nauraa ! Hanki kuulolaitteet. Tuo sun kommenttis ei käy edes huonosta vitsistä. Tapsa laulaa miljoona kertaa parmmin, kuin Nieminen siinä typerässä sketsissä.

        Koko ajan touhuutte niistä Tapsan maneereista. Tapsalla ei oo mitään maneereita. Eikä sitä paitsi kävele niin jäykästi kuin Nieminen, joka käveli niin kuin olis ollut rautakanki selässä.

        Voi sinua Justiina ! Olet kyllä täydellinen tosikko ja sinun fanituksesi menee jo ihan alta riman.

        Riku veti hemmetin hyvin Tapsukkaa, eikä siinä minun mielestäni pyritty mitenkään mollaamaan häntä. Kun ihmisellä on noin voimakkaat maneerit kuin Tapsalla ( ymmärrätkö Justiina ollenkaan mitä ko. sana edes tarkoittaa, ei se ole haukkumasana, ota selville ), niin kyllä niistä jo hieman vitsiä saa vääntää.


    • Linkkiä?

      Onkohan tuosta olemassa mitään klippiä jotta sen voisi linkittää tänne koko KANSAN nähtäväksi? Ei viitsisi koko ohjelmaa laittaa. En löytänyt YouTubestakaan.

      • Joku vaan

      • Joku vaan

    • Lorujaje

      Olihan tuo ihan hauskakin ja aika hyvin Riku Niemienen siinä Tapsan tyyliä osasi matkia, mutta vähän vaan häirtisi se että esitti Tapsan olevan humalassa. Tapsaa kun ei ole kukaan tainnut ainakaan keikalla nähdä ikinä kännissä niin vähän väärin oli antaa sellainen kuva että Tapsa esiintyisi pöhnässä.

    • HAISTAKAAPASKA

      HAISTAKAA PASKA KAIKKI! HAISTAKAA HAISTAKAA PASKA! PASKA MAAILMA! OOTTE KAIKKI PERSEESTÄ! HAISTAKAA PASKA!

      • Voi Justiinax...

        ^^^Jaahas, Justu on unohtanut ottaa pillerinsä... :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe