Seksiä ja romansseja paratiisissa - täällä hurmataan niin mummot

kuin tyttäretkin

43

1051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tonnari

      Monet naiset eivät koe ostavansa seksiä, kun eivät siitä suoraan maksa, vaan tarjoavat miehille ruokaa, juomaa, yöpaikan guesthouseissa, vievät tuliaisia, kuten kännyköitä, läppäreitä, vaatteita. Yksikin nainen kuskasi häntä hakkaavalle miehelle alusvaatteista alkaen kaikkea mahdollista, rahaakin mies kinusi jatkuvasti. Nainen oli niin ihastunut mieheen,vaikka mies kuinka kaltoin kohteli. Tarina päättyi siihen, että mies löysi varakkaamman maksajan.

    • Ei kyttääjä

      Muutaman kerran olen ollut Gambiassa sekä Thaimaassa. Eivät minua ole häirinneet nuo edellämainitut parit. Enkä ole niihin kiinnittänyt huomiota. Ehkä siksi kun minulla on omakin elämä.

    • Thai+ Gambia

      Kyllä se on inhoittavan näköistä tuo seksiturismi vaikka se ei itseä koskekaan.

    • hanki elämä

      Kateellisen puhetta

    • TSUMPPU

      KELTÄ SE ON POIS JOS TÄKÄLÄINEN NAINEN NAUTTII GAMBIASSA ELÄMÄSTÄÄN?! MÄ OLEN SUOMALAINEN MIES JA TEEN SAMOIN GAMBIASSA OLLESSANI,SIKÄLÄISET NEIDOT OVAT ELÄMÄN SUOLA AINAKI MULLE!

    • hohhoijaa3

      Olen täysin samaa mieltä tsumpun kanssa. Enkä edes ole kenenkään nähnyt sekstaavan Gambian tai Thaimaan kaduilla. Ja jos jotain ei seksi kiinnosta niin ei se meinaa että kaikkien se täytyisi lopettaa.

    • TSUMPPU

      Huvittaa tyypillinen Suomalainen negatiivinen ajattele,kun puhutaan Gambiasta,sitä maata moittivat ei näe maan uskomattoman upeita puolia.Naisten sexiturismi näkyy vaan ja ainoataan niin että nuori sikäläinen mies kävelee kylillä itseään vanhemman Eurooppalaisen naisen kanssa,ei muuta.Aurinko,ihmisten rauhallisuus ja ystävällisyys,heidän kaunis tapa pukeutua,sikäläinen musiikki,ruoka jne jne...RAKASTAN GAMBIAA ja sitä että siellä ollessasi tajuat olevasi aivan eri maailmassa.Eikä siellä tarvi pelätä mitään eikä ketään.Olen aina siellä ollessani elänyt heidän parissa,ainoana valkoisena mulla ei ole ollut koskaan ollut syytä olla huolissaan mistään.

    • Jkamndzt4

      Naiset kai seksiä ostaessaan haluaa säilyttää illuusion siitä että kyseessä on romanssi. Gambian bumsterien laskettelemat elokuvista ja kioskikirjallisuudesta ulkoa opettelemat äärettömän typerän kuuloise ja kornit "rakkaudentunnustukset" halutaan uskoa todeksi.
      Luulisi että mummeleita alkaa naurattaa poikien löpinät, mutta ei, täydestä ne näyttää menevän.
      Miehet taas haluaa pelkkää seksiä ja se riittää. Naisille pitää olla vielä valheellinen romanssinäytelmä päälle.

      • Kuiskaaja

        No höpö höpö, mustia poikia kukaan todesta ota! Miehet vaan luulee että naiset uskoo, ei ei Suomessa eikä muuallakaan. Jos haluan seksiä niin itse mies ei minua kiinnosta, kunhan saan nautintoni.


      • Mahtiaisa

        Jos on tottunut Thaimaan tyttöihin niin mustan Afrikan pimut saattavat olla pettymys.
        Pääsääntöisesti ovat hirveitä mankujia rahan perään toimituksen jälkeen. Varsinkin suomalainen kiltti mies on helppo kupattava. Etelä-Euroopan kaverit jotka ovat tottuneet jo nuoresta maksettuun seksiin osaavat käsitellä heitä paremmin.


      • kokeile edes
        Mahtiaisa kirjoitti:

        Jos on tottunut Thaimaan tyttöihin niin mustan Afrikan pimut saattavat olla pettymys.
        Pääsääntöisesti ovat hirveitä mankujia rahan perään toimituksen jälkeen. Varsinkin suomalainen kiltti mies on helppo kupattava. Etelä-Euroopan kaverit jotka ovat tottuneet jo nuoresta maksettuun seksiin osaavat käsitellä heitä paremmin.

        Eikö thaimaan tytöille raha kelpaa, heh.
        Tuskin olet siellä käynytkään.


      • Mahtiaisa
        kokeile edes kirjoitti:

        Eikö thaimaan tytöille raha kelpaa, heh.
        Tuskin olet siellä käynytkään.

        Thaimaan asiantuntija peräkammarista? :))))


    • harrastuksia

      Oli sitten mies tai nainen ei kai sitä ole kellekkään tilivelvollinen omista seksiasioistaan. Minusta ne ovat yksityisasioita eikä pitäisi muita niin kauheasti kiinnostaa. Näköjään ihmiset saavat nautintonsa niin monista eri asioista. Toiset tykkää harrastaa sitä ja toiset taas tykkää seurata kun muut harrastaa.

      • jaskasavosta

        Sem minä sanon ainaski miehille, että "KÄSIKYLLIKKI" kaikkein paras. Saa niin tiukkaa kun jaksaa puristaa.


    • 28x...

      jaska ei puhukaan pas*aa.....
      Kyllähän tuo on sellainen perustotuus mihin ei ole vastaansanominen.

    • rhanu

      maailam vanhin ammatti oli mies tai nainen ,miksi tätä nyt ihmetellään. tietysti jos olet joutunut tyytymään samaan puolisoon yli20 v. saataa harmittaa toisten nautinto ,kun oma elämä tuntuu paskalta.

      • hage

        Nyt kun on ebolan pelko iskenyt, niin gambipojat ovat huolestuneita tulevan talven turistinaisten määrästä, kun kun sitä rahaa tarttevat ja perhe ja suku pitäisi saada kylläiseksi. Voi voi sentään tytöt!


      • for ever
        hage kirjoitti:

        Nyt kun on ebolan pelko iskenyt, niin gambipojat ovat huolestuneita tulevan talven turistinaisten määrästä, kun kun sitä rahaa tarttevat ja perhe ja suku pitäisi saada kylläiseksi. Voi voi sentään tytöt!

        Mummoikäiset on kysyttyjä todellakin, heillä kun oletetaan olevan massia enemmän kuin nuorilla naisilla. Mut olkaa ikärouvat varovaisia, pojat rakastavat vain rahaa ja teidän avullanne sitä uskovat saavansa.


    • 50 +

      Mitä se muuten sitten kenellekään kuuluu jos jollakin on romanssi siellä tai täällä. Ja keneltä se on pois?
      Jos itse saan valita niin mielummin romanssi siellä kuin täällä ja rahani laitan ihan just siihen mihin haluan tai olen laittamatta - sekä siellä että täällä.

    • sipuliasilmissä

      Rouva 50 nähtävästi hermostui, mutta ei kannata, mene vaan ja pidä hauska loma gambipoikien kanssa, ovat ihan hauskoja ja kohteliaita, kun vaan rahaa riittää. Siellä näkee tosi paljon mummu ja nuori poika pareja, onhan se mummojen Thaimaa.

      • rantsu

        Olen käynyt Gambiassa lomillani monia kertoja ja mikä todella pisti silmään, oli että aina se oli suominainen joka ravintolassa laskun maksoi, eikä sitä tarvinnut kytätä, se vaan oli niin nähtävissä, kun lähekkäisissä pöydissä istuttiin. Minä häpeäisin silmät päästäni, jos olisin ns. rahakukkaro miehelle, ei helvata. Ja tällaisia tapauksia olen nähnyt paljon, koska siellä olen myös paljon aikaa viettänyt.


      • niintotta
        rantsu kirjoitti:

        Olen käynyt Gambiassa lomillani monia kertoja ja mikä todella pisti silmään, oli että aina se oli suominainen joka ravintolassa laskun maksoi, eikä sitä tarvinnut kytätä, se vaan oli niin nähtävissä, kun lähekkäisissä pöydissä istuttiin. Minä häpeäisin silmät päästäni, jos olisin ns. rahakukkaro miehelle, ei helvata. Ja tällaisia tapauksia olen nähnyt paljon, koska siellä olen myös paljon aikaa viettänyt.

        Yleensä maksu on aina maksu jostakin, olkoon se maksu missä muodossa tahansa, vaikka sitten ylläpito loman ajan, lahjat ym. joita monet naiset " rakkailleen " antavat. Ihan samaa kauraa kuin miehillä Thaimaan tytöt.


      • Huooh..
        rantsu kirjoitti:

        Olen käynyt Gambiassa lomillani monia kertoja ja mikä todella pisti silmään, oli että aina se oli suominainen joka ravintolassa laskun maksoi, eikä sitä tarvinnut kytätä, se vaan oli niin nähtävissä, kun lähekkäisissä pöydissä istuttiin. Minä häpeäisin silmät päästäni, jos olisin ns. rahakukkaro miehelle, ei helvata. Ja tällaisia tapauksia olen nähnyt paljon, koska siellä olen myös paljon aikaa viettänyt.

        Oletko sinä Gambiassa sitten muuta nähnytkään? Köyhäksi on jäänyt reissut sinulla
        .


    • Voi kauheaa

      On se aivan kauheaa kun toinen maksaa molempien laskun ravintolassa.
      Enpä olisi elämäni aikana vienyt yhtäkään naista ravintolaan jos olisin tuon tiennyt.
      Sitä en tiedä maksoiko viereisen pyödän herrat laskun myöskin aikanaan.
      Minulla oli seuraa niin en huomannut mitä viereisessä pöydässä tapahtui.

    • niintotta

      Gambia on todella naisten paratiisi, siellä on jokaiselle ikään ja kokoon katsomatta valinnan varaa, kunhan rahaa löytyy. Eikä siellä tarvitse kyttäillä naisten ravintolalaskujen maksamista, se vaan näkyy niin ilmiselvästi kun samoissa paikoissa aterioidaan. Kolme talvea siellä viettäneenä tunnen monia suomalaisia ja englantilaisia daameja, jotka kertoneet, että jos ei maksa ns. sussun puolesta, niin eipä myöskään pääse herraseurassa mihinkään.
      Kyttäillä ei tartte, mutta eisiellä silmät kiinnikään voi olla. Tosin kyttäilen lintubongarina lintuja, mutta se onkin toinen juttu.
      Naisia taitaa suututtaa, kun joku kertoo totuuksia paratiisista.

    • Thaimaaseen

      Kyllä nainen miestä saa jos tahtoo,ei siihen rahaa tarvita.Ainakin suurin osa.Miehillä tilanne toinen.
      Ja vaikka nainen maksaisikin niin mitä sitten. Laittakoon rahansa minne tahtoo eikä se kuulu muille. Ei edes lintubongareille.
      Eikä sitä tarvitsisi miestä muualta etsiä jos kotimaassa miehet hoitaisivat hommansa kunnolla.

      • hallapan

        Jos ei kotimaassa naisella flaksi käy, niin Gambiassa onkin sitten runsauden pula, niin on tarjokkaita jokaiselle haluavalle. Eihän naiset seksistä toki maksa, hahahaa, ihan vaan muuten makselevat ukkojen kuluja, kun ukoilla taskut tyhjät. Näin se nyt vaan menee, ne miehet siellä kehuskelevat mitä kaikkea naiset makselee ja tuo tuliaisiakin jos jonkinmoisia. Loistava maa naisille, jotka kotimaasta eivät saa.


    • tyytyväinen

      väliäkö sillä on jos molemmet ovat tyytyväisiä. Sellainen kaupankäynti on aina onnistunut jos molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä

      • kalleliski

        Tuo kaupankäynti on ihan sopiva sana, hauskasti oivallettu.


      • saavi
        kalleliski kirjoitti:

        Tuo kaupankäynti on ihan sopiva sana, hauskasti oivallettu.

        Monikulttuuriset osiossa nimim. Bumsterinna kirjoitti täyttä asiaa gambimiesten tiimoilta, jos jotain vaikka kiinnostaisi lukea.


    • pöh,pöh

      On se kumma kun maksaa matkoistaan kovan hinnan eikä ole muuta kerrottavaa että on nähnyt viereiseesä pöydässä laskun maksun. Maksullisia seuralaisia on ollut kautta aikojen joten ei tuon luulisi enää ketään kiinnostavan.
      Mutta huvinsa kullakin,se uteliaille sallittakoon.
      Onneksi itseä kiinnostaa aivan muut asiat

      • romansseja

        Minulla on muutama työkaveri, jotka käyvät Gambiassa muutaman kerran vuodessa ja heillä on siellä seurustelukumppanit, ja eivät ne miehet ole mitään maksullisia miehiä. Jos naiset makselevat heidän ylläpitonsa lomiensa ajan, niin kai siinä molemmat osapuolet saavat jotakin.Siis naisten mielestä eivät ole maksullisia miehiä, on ihan rakkaudesta kyse, jeee!


      • my country
        romansseja kirjoitti:

        Minulla on muutama työkaveri, jotka käyvät Gambiassa muutaman kerran vuodessa ja heillä on siellä seurustelukumppanit, ja eivät ne miehet ole mitään maksullisia miehiä. Jos naiset makselevat heidän ylläpitonsa lomiensa ajan, niin kai siinä molemmat osapuolet saavat jotakin.Siis naisten mielestä eivät ole maksullisia miehiä, on ihan rakkaudesta kyse, jeee!

        Turistinaiset makselevat ns. romanssiensa kulut, näin se vaan menee, vaikka kuka mitä väittäisi. Kummasti jotkut hermostuvat, kun totuus tulee julki. Miehet tyhjätaskuja, hyvä että saavat itsensä ja perheensä ruokittua, eivät taatusti maksele turistien illallisia ym. Toki saavat vastineeksi seksiä ym.
        Ei ole keneltäkään pois, jos naiset makselevat romansseistaan, mutta täysin turha väittää muuta, niinkuin jotkut tekevät.


    • maksanko

      On sitten mies tai nainen harvoinpa sitä julkisesti mainostaa että tulipahan maksettua seksistä. Järki käteen,hoi.

      • kontsa

        Naiset vaan romantisoivat suhteitaan maksullisten miesten kanssa, miehet hyvin harvoin tekevät niin. Naisten on vaikea myöntää edes itselleen, että kustantavat gambimiesten elämää, kun eivät maksa suoraan seksistä, vaan tekevät sen erilaisilla hyödykkeillä. Miehenä voin myöntää, että olen maksanut Gambiassa naisesta koko kolmen viikon lomani ajan. En kuvitellut suurta rakkautta, otin asiat niinkuin ne ovat, kuin myös kumppanini teki.


    • turisti111

      Milloin joku pukeutuu väärin,milloin mies ostaa naiselta palveluja ja toisinpäin.
      Toisia kiinnostaa nämä asiat valtavasti kun ei ole reissuilta muuta kerrottavaa.
      Kannattaisi varmaan hankkia oma elämä ja nauttia lomasta muutenkin kuin kyttäämällä muita.

      • nainen 33

        Gambiassa miehet pyytelevät ns. ulos illalla, mutta eivät sitä kerro, että naisen tulee maksaa. Eräs gambialaisittain kohtalaisesti hyvin toimeentuleva mies kinusi illallisseuraa minusta ja mentiin ihan mukavaan ravintolaan. Kun tuli laskun maksun aika, niin mies ei tehnyt elettäkään, ei ehdottanut edes puoleksi maksamista. Siinä sitten makselin laskun ja kysyin ihan pokkana, että onko Gambiassa tapana, että nainen maksaa. Hän vastasi, että gambialainen nainen ei maksa, mutta jos turistista kyse, niin odotetaan hänen maksavan.
        Seuraavan kerran kun toinen mies pyyteli iltaseuraa, niin kysyin heti, että voitaisiko maksaa puoliksi, niin hymyili ja sanoi, että ei hänellä ole rahaa, kun kaikki menee suuren sisarussarjan elättämiseen ja koulunkäyntiin.
        No enpä minäkään viitsinyt ekan kerran jälkeen enää kenenkään puolesta maksella. Että se siitä sitten.


    • Kysynvaan

      Romansseja syttyy joka puolella maailmaa, ei vain Gambiassa. Eikö ole täysin normaalia että haluaa auttaa rakastamaansa ihmistä, oli se sitten nainen tai mies tai missä päin maailmaa tahansa. MItä väärää siinä on?

      • onnt

        Joo, ja sitten kun huomaa, että rakastamansa mies käyttää vain hyväksi, niin kyllä siinä auttamisen halu hiipuu. En osta miestä, jos en muuten saa, niin olkoon.


      • kaislla
        onnt kirjoitti:

        Joo, ja sitten kun huomaa, että rakastamansa mies käyttää vain hyväksi, niin kyllä siinä auttamisen halu hiipuu. En osta miestä, jos en muuten saa, niin olkoon.

        Jotkut naiset ovat tosi naurettavia uskoessaan miesten rakkauslirkutukset, ne tekevät sitä rutiinilla, ja naisilta putoaa jalat alta oitis ja ollaan valmiita mihin vaan. Kukkaron nyörit aukeavat ja avustyö alkaa, eikä sille sitten loppua näykään.
        Onhan se tietysti hyvä, että autetaan köyhän rakkaan perhettä ja sukua. Onko suhde tasa-arvoinen, jos vain toinen on antavana osapuolena, minusta ei.


    • puoliksi

      Tyhmyydestä täytyy oppirahat maksaa. Toiset siitä oppii,toiset ei.

    • Kysynvaan

      Olen samaa mieltä onnt, näin voi käydä myös kotosuomessa, mutta todellakaan tämä ei ole rakkautta. Sinulta kaislla haluaisin kysyä mikä on käsityksesi antavasta osapuolesta? Onko siis kyse vain rahasta?
      Minulla on kokemusta vain ystävyyssuhteesta gambialaisen kanssa, ei siis romanssi tai rakkaus, mutta vaikkakin minä olen se rahakkaampi osapuoli, niin tunnen kyllä olevani saava osapuoli. Täällä ei yksikään ole osoittanut sitä kiintymystä ja huolehtivaisuutta mitä hän on. Ystävyytemme on kestänyt vuosia.

    • GM37

      saax GAY seuraa rahalla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1403
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1063
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      999
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      974
    6. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      881
    7. 3
      880
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      879
    9. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      868
    Aihe