Onko loma-osake myynnit huijausta phuketissa?

kartsa1

Olemme perheen kanssa matkustamassa phukettiin. Tiedän että siellä on yritys nimeltä absolute world. Meillä on 3 lasta ja matkustamme pari kertaa vuodessa. Oltais kiinnostuneita jos tälläsessä vois säästää tulevia matkakustannuksia. Kaikki tieto ois plussaa.

20

849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä vaan

Loma-osakkeet on aina huijausta ja ei takuulla ole se halvin tapa matkustaa. Mutta pöljiä varten nämä onkin. Thaimaan matkailussa maksaa lentoliput yli70% ja siihen ei loma-osake apua tuo.

• Jari Kupiainen

Ootko ajatellu hankkii elämän? Ja suahan ei missään muualla kuseteta häh! Sä teet töitä 6 kk et saat kaikki verot ja muut maksut hoidettuu that`s fuckin allright!!! Ja et sit muuten uskalla olla omalla nimelläs täällä niinkuin ei nää muutkaan luuserit!!!!! Mistä muuten haet niit lentoi kun ei ne tänä päivänä todellakaan oo kalliita jos tietää mist hakee! Ja matkanjärjestäjien kauttahan sun mielestä varmaan kaikki on halpaa niin sano mulle miks 20 egen reissu maksaa niil 100 egee kysyn vaan KUSETUSTAKO!!!!!!!

• oma nimi
        Jari Kupiainen kirjoitti:

Ootko ajatellu hankkii elämän? Ja suahan ei missään muualla kuseteta häh! Sä teet töitä 6 kk et saat kaikki verot ja muut maksut hoidettuu that`s fuckin allright!!! Ja et sit muuten uskalla olla omalla nimelläs täällä niinkuin ei nää muutkaan luuserit!!!!! Mistä muuten haet niit lentoi kun ei ne tänä päivänä todellakaan oo kalliita jos tietää mist hakee! Ja matkanjärjestäjien kauttahan sun mielestä varmaan kaikki on halpaa niin sano mulle miks 20 egen reissu maksaa niil 100 egee kysyn vaan KUSETUSTAKO!!!!!!!

Omistatko kupiainen lomaosakkeen?

;-)

• ???? 70 % ei kyllä

Lentoliput maksaa noin 800 € ja kuukauden lomalla(ei thaimaahan lyhyemmäksi ajaksi kannata mennä) hyvän hotellin saa 1500 € ja käyttörahaa 3000 €. Eli ei lentoliput vie 70%.

• naav ätiis

Thaimaan matkailussa lentoliput maksavat noin 60-80 % ja siihen ei lomaosake apua tuo, sanoi siitä vaan hän ja oli täysin oikeassa. ???.. on taas ihan pihalla.
        Ensinkin lentolippu maksaen 800. 700lla € saa Thaimaasta vuokrattua kuukaudeksi 80-100m² omakotitalon/huvilan, sitä ei toki kannata vuokrata keneltäkään suomalaiselta, joka pyytää siitä nelikertaisesti, nuo joko tietää tai hölmö maksaa. Sitä sanotaan kisällin maksavan oppirahat. Täytyy olla päässä vikaa ja pahasti jos kuukaudesta tai jopa 2 viikosta maksaa 1500 huoneesta?????????????
        Toiseksi, kerro KUINKA KÄYTTÖRAHA LIITTYY lomaosake kaupan kannattavuuteen??????? Oli sulla lomaosake tai ei, eiköhän sulla kulu se sama käyttöraha joka tapauksessa?
        En näe lomaosakkeesta olevan mitään hyötyä, itse en sitä ostaisi vaikka sitä mulle kaupattaisi 10 € hintaan. Se on vain rasite ilman ainoatakaan hyötyä.

• hotelli
        naav ätiis kirjoitti:

Thaimaan matkailussa lentoliput maksavat noin 60-80 % ja siihen ei lomaosake apua tuo, sanoi siitä vaan hän ja oli täysin oikeassa. ???.. on taas ihan pihalla.
        Ensinkin lentolippu maksaen 800. 700lla € saa Thaimaasta vuokrattua kuukaudeksi 80-100m² omakotitalon/huvilan, sitä ei toki kannata vuokrata keneltäkään suomalaiselta, joka pyytää siitä nelikertaisesti, nuo joko tietää tai hölmö maksaa. Sitä sanotaan kisällin maksavan oppirahat. Täytyy olla päässä vikaa ja pahasti jos kuukaudesta tai jopa 2 viikosta maksaa 1500 huoneesta?????????????
        Toiseksi, kerro KUINKA KÄYTTÖRAHA LIITTYY lomaosake kaupan kannattavuuteen??????? Oli sulla lomaosake tai ei, eiköhän sulla kulu se sama käyttöraha joka tapauksessa?
        En näe lomaosakkeesta olevan mitään hyötyä, itse en sitä ostaisi vaikka sitä mulle kaupattaisi 10 € hintaan. Se on vain rasite ilman ainoatakaan hyötyä.

Lomilla asutaan hotellissa. ei tiskaamista lakanoiden vaihtoa ym. Kukin tyylillään.

• hoh hoijaa

lähinnä tarkoitin perheen kannalta ja sitä myös kysyttiin. 4 henkisen lentoliput maksaa vähintään 5000 euroa ja asuminen 1000 euroa 2 v viikkoa jokaon se yleisin loma-aika. Ja taas joku alkaa vääntää ihan eri asiaa. MIksi että lue aloitusta ja vastaa siihen???????

• 6 vuotta
        hotelli kirjoitti:

Lomilla asutaan hotellissa. ei tiskaamista lakanoiden vaihtoa ym. Kukin tyylillään.

kai sitä voi asua missä haluaa ja minä asun omassa talossa. Tiskaaminen ei minua pelota ja illalla käydään aina ulkona syömässä. Hotelliin ei saa minua millään...ne ajat on jo ohi. Oma uima-allas ja lähes 100m2 tilaa.

• että silleen
        6 vuotta kirjoitti:

kai sitä voi asua missä haluaa ja minä asun omassa talossa. Tiskaaminen ei minua pelota ja illalla käydään aina ulkona syömässä. Hotelliin ei saa minua millään...ne ajat on jo ohi. Oma uima-allas ja lähes 100m2 tilaa.

ja siivooja käy joka päivä....vaihtaa pyyhkeet ja lakanat.

• Heksa ja Rane

Time Share on loistava idea lomailla tasokkaassa huoneistossa. Säästämään ja köyhäilemään ei Thaimaaseen kannata lähteä. Syntymäpölijät pysykööt Suomessa odottamassa sitä pöljää päiväänsä, jolloin päättävät luopua tuhnuntuoksuisesta elämästään ja lähteä Thaimaaseen.

• 9+0

" lähteä Thaimaaseen."

Juu, kannattaa jäädä kotimaaseen.

• opetelkaa

ja taas...se on THAIMAAHAN.

• bigboss

Pari vuotta sitten oltiin Katalla tämmösen Absoluten äijän höynäytysyrityksen kohteena. Arvalla jo melkein voitettiin I Pad ja kun sitä epäilin, äijällä alkoi lämpö nousta. Sanoin sille ettei kadulla jaella ilmaisia I Padeja ja ilmaista juustoa on vain rotanloukussa. :D

Kyseltiin luottokortin numeroa ja oltiin soittamassa taksia viemään palkinnon kuittaukseen. Sitten se lopetti kun sanoin ettei ole luottokorttia kun ei ole luottotietojakaan. Otti varmuudeksi arvatkin vielä kädestä pois. :D

Samana päivänä oli useita suomalaisia kusetettu ja viety arpajaisvoiton toivossa tuntikausiksi hiillostukseen lomaosakekaupoille.

I Padia ei kukaan heistä saanut.. eikä aurinkoa sinä päivänä.

• late matkaaja

Lomaosake kauppa on täyttä kusetusta ollut ympäri maailmaa niin kauan kun sitä on harjoitettu, ja kusetuksena tulee jatkumaan. Toki minun kin lähipiirissä on eräs henkilö joka ylistää sen hyviä puolia mutta on oma lehmä ojassa niin sanoakseni kun 4 vuoteen omasta osa kuudesta ei ole päässyt eroon vaan nielee rahaa jonkun tonnin vuodessa HAH HAH...

• 1+9
        late matkaaja kirjoitti:

Lomaosake kauppa on täyttä kusetusta ollut ympäri maailmaa niin kauan kun sitä on harjoitettu, ja kusetuksena tulee jatkumaan. Toki minun kin lähipiirissä on eräs henkilö joka ylistää sen hyviä puolia mutta on oma lehmä ojassa niin sanoakseni kun 4 vuoteen omasta osa kuudesta ei ole päässyt eroon vaan nielee rahaa jonkun tonnin vuodessa HAH HAH...

"kun 4 vuoteen omasta osa kuudesta ei ole päässyt eroon"

Onko päässyt eroon osa viidestä?

• Phuketissa 5 kertaa

Oikein kirjoitettu, minä kävin Patongilla samassa hiillostuksessa ja kun en nimeäni laittanut niin puhelin soi hotellissa vähän väliä, sain kuitenkin T-paidan. Oli kyllä kiva nähdä Patongin hienoja hotelleja :)

• jijiji

Kai niitä nyt phuketin junteille kannattaakin kaupata. Juntit tulevat kerran vuodessa konvortluokassa THAIMAASEEN ja ovat aivan ihmeissään kun ovat päässeet aitoon THAIMAASEEN...

• kannattaa laskea

Lomaosake on aina investointi, joka tuottaa ja kannattaa, toisin kuin autot, alko jne

• katuhätyytelty

Jatkan listaa: tupakointi, huoraaminen, harrastukset, veneily, golfaus, sukellukset(huono vertaus, liian halpaa).
      Loma- osakkeen osto on rahan tuhlaamisista kaikkein älyttömintä toimintaa. Siitä ei jää kuin paha mieli ja rupia persiisiin.

• Absolute no

Ei kannata puuttua noihin lomaosakkeisiin. Eukon kanssa jouduimme Banglalla suomityttöjen "uhriksi". Päävoittohan sieltä tuli ja muutaman päivän päästä taksilla Absolutin hotelliin Patongin rantaan. Kolme tuntia esittelyjä ja yrittivät nimeä paperiin. Voitto eli viikon "ilmainen" majoitus saatiin. Emme tule tätä "ilmaista majoitusta käyttämään. :)

Sitten alkoi hotellihuoneen puhelin soimaan. Suomalainen myyntitykki kertoi meille uudesta voitosta. Taas olisi pitänyt mennä em. hotelliin aamupalalle..olisivat taas noutaneet...lunastamaan viikon "ilmaisen" majoituksen.

Sen jälkeen en enää "osannut" suomea, enkä englantiakaan. Kun vastaat kadulla ..njetbonimai...eivät kaupustelijat häiritse. :) Oli sitten mukava vierestä seurata, kun härmäläinen jobbari yritti agressiivisesti Katalla bongata suomalaisia. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6935
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      40
      1231
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1032
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      827
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      824
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      781
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      746
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      723
    Aihe