mitä tehdä ?
katto tuoli keskellä piipun kohtaa
13
2079
Vastaukset
- Katto tuoli
Yhdys-sana.
- 19+15
Katkaise ja laita poikkipuu viereisten kattotuolien väliin. Nykyään helppoa, kun naulauskulmia saa joka rautakaupasta.
- minä
Ei niitä ihan noinvaan saa katkoo. Siitä tarvii tehdä laskelmat että kestääkö viereiset tuolit ylimääräisen kuorman.
- se toimii kyllä
En viittiny kattotuolia poikki sahata, laitoin mutkakappaleen, jonka toimitti piipun valmistaja muun piipun mukana. Siis teräspiippu kyseessä.
- 2+6
Jaa, olet mainostamassa.
- minä
suora piippu on kylläkin parepi.
- Rikki poikki
Toi on hirmu yleistä, että on takkavaraus muka mutta kattotuolit tai joku muu rakennelma pakottaa virityksiin. Joskus on myös putkia ja johtoja vaikka ei pitänyt olla.
- 9+13
Eihän kattotuolin katkaisu ole ongelma normaalisti tunnin työ ja kustannukset 20 €.
Rakentaessa ei kannata jaottaa rakenteita tornin mukaan. - minä
9+13 kirjoitti:
Eihän kattotuolin katkaisu ole ongelma normaalisti tunnin työ ja kustannukset 20 €.
Rakentaessa ei kannata jaottaa rakenteita tornin mukaan.Ehjä tuoli on aina parempi kuin katkaistu. Ne kuuluu jaottaa piipujen mukaan jo suunnitteluvaiheessa tai piiput jaotetaan tuolien mukaan.
- Tulisija kunniaan
Olisin katkaissut sen ja tukenut viereisiin ja samalla tehnytkuitekin ohituksen kahta puolen siihen kattotuoliin helppoa puutyötä ihan oikeasti.
Savukaaujen reitti pitää olla suora on paras veto ja puhdistettavuus ja pysyy puhtaimpana.
Harkitse vakavasti muutosta vielä kunnon rakenteeksi. - poikki
poikki vaan niitä on liika
- Muurari hoitaa
Ei sitä pidä katkoa. Katto romahtaa lumen painosta. Järjestele piippu ja tulisijat toisin.
- Niin,eikö
Sitä voinut säätää jo takan ja piipun lähdössä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34285921 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692318- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91361- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181781305RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207