Liikunta

jees

hei kuinka usein porukat täällä liikkuu? kun tarkoituksena pudottaa painoa, mutta lievän rytmihäiriön takia en jaksa mennä lenkille, vaan teen joka päivä tunnin tai kaksi lihaskuntoa, kahvakuulan kera tai ilman. (saa tehtyä osissa nii ei niin raskasta) tokikin syömiset on jotain 800-1200 kaloria päivässä. onkohan tosta yhtään mitään hyötyä pidemmän päälle vai pitäisikö tehdä enemmän? oon päälle parikymppinen naikkonen, ja 57/164

1

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtoaskel

      No ensinnäkin lihaskunto harjoittelu lisää lihasmassaa, kestävyysharjoittelu polttaa rasvaa.
      Lihasten kasvu lisää painoa koska lihas painaa enemmän kuin läski. Tosin on kyseenalaista kuinka paljon jos ollenkaan elimistö käyttää energiaa kun kalorit on tuota luokkaa. Veikkaampa että säästöliekille menee.
      Eli siis jos vaakan lukema on se tärkein, niin karkeasti sanoen älä lisää lihasta! Toisaalta taas lihaskudos polttaa rasvaa jolloin painon noususta/paikoillaan pysymisestä huolimatta kiinteydyt. Mutta siis polttaakseen rasvaa elimistö vaatii energiaa, mitä et saa kun et syö tarpeeksi!
      Sitä en ymmärrä miten lievä rytmihäiriö estää lenkille menemistä? itsellä ollut jo vuosia, ja harrastan pitkänmatkanjuoksua ja saliharjoittelua. Yksi vapaapäivä viikossa, ja vaihtelen siis päivittäin juoksu-sali. Salilla harjoitan kutakin lihasryhmää erikseen, vaikka koko kropan otankin joka kerta huomioon. Lepopäivät on tosi tärkeitä, muuten ei lihas kasva ja rasva pala! Intervalliharjoittelu on kaiken A ja O.
      Itse painan 52 kg ja olen 168cm. Nyt sillä tajalla että alaspäin ei saa mennä, sitten en jaksa enää harjoitella.
      Se mitä suuhusi pistät on myös hyvin tärkeää! On syötävä tarpeeksi, Asia mikä pitää itse kunkin opiskella omalla kohdallaan, ei ole olemassa mitään standardisääntöä joka pätee kaikille.
      Lisäksi vielä, voit syödä 800 kcal päivässä ja maata ruoto oikosena, et taatusti liho!
      Mutta et laihdukaan. Se on se säästöliekki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe