KALANAINEN ja NEITSYTMIES?

Fisuwoman

Mitä mieltä olisitte tälläisestä suhteesta?
Onnistuisiko?
Olen siis itse Kalanainen, ja pieni juttu kehitteillä Neitsytmiehen kanssa.
Ja kertokaapa kuinka voin hurmata hänet?
Mielipiteitä?
Kiitos :)

22

14830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stiina

      Jaa-a.. Enpä tiedä miten voit hurmata. Ehkäpä olemalla oma itsesi?? Mutta, kalathan vetänvät puoleensa neitsyitä.. Ihan on hyvät onnistumisen mahdollisuudet.. Tsemppiä... anna palaa vaan..

    • neitsytm

      yritä sen kummemmin hurmailla.
      Saatat pelotella sellasella pois luotasi.
      Kyllä se on parempi vaan olla ihan oma itsensä.

    • >>Kalainen<<

      ite en pahemmin tuu toimeen neitsyiden kanssa mut en sit tiiä :/

    • helmi.marja

      Minun neitsytmieheni teki minusta kuningattaren!
      Valloitin hänet luonnollisuudellani ja rakkaudella
      Avioliittomme oli keski-iän ihana suhde, jota kesti 15 vuotta. Hoidin häntä loppuun asti rakka-udella, hän kuoli puolitoista vuotta sitten syö-pään. Kaipaan häntä kovasti!

      • Sykyttää

        Minulla on 13-vuoden kokemus neitsytmiehestä positiivisessa mielessä. Hän on luotettava, uskollinen mutta nipottavan pikkutarkka. Itse luonteeltani olen äkkipikainen romantikko. Neitsytmieheltä saa romantiikka jos osaa oikein käsitellä. Tunnen vieläkin olevani rakastunut häneen vaikka välillä nipotus on pinnaa koetteleva. Mutta oma lojallisuuteni auttaa siinä. Itse voin luottaa häneen parisuhteessa, koska ennen yhdessä olomme alkua tunsin hänent.Näin miten lojaali ja uskollinen hän oli vaikka x-vaimo petti häntä tietoisesti.


    • Fisunainen

      Täälä on sama yhdistelmä.Ollaan oltu yhdessä 9 vuotta. Kunhan muistat ettei mikään suhde ole ruusuilla tanssimista, ilman piikkejä.

    • höyhen

      Luulen että teillä on hyvät mahdollisuudet onnistua, meillä on toisinpäin minä neitsyt ja mies kalat, ollaan vastamerkit ja eroja löytyy, mutta yhteistä eloa takana 10 vuotta, onnea matkaan !!! jos ei ole kamalan "nipo" neitsyt ja vähän realistisempi ku kalat yleensä, varmasti sovitte yhteen.....

    • Chic

      mulla ei onnistunu. oon liian äitihahmo ja tuo narsistinen kiukkupussi sai sit aina tahtonsa läpi ja kaiken anteeks. ja sit katkes kamelinselkä. liian myöhään valitettavasti =(

    • iida sinulle jansu

      joo onhan mullaki omii haaveita... jos se vaan musta olis kiinni niin mix ei?? mitäs taas olisitte mieltä kala naisesta ja kala miehestä??

      • Herkkis, mut sitkee;)

        Vaihtelevalla menestyksellä. Eli kun menee hyvin, niin menee tosi hyvin ja sitten taas toisinkinpäin välillä, ikävä kyllä. Jokin kumma vetovoima meillä ainakin on, kun ero tuntuu mahdottomalta ajatukselta kovemmankin kriisin edessä. Ja mitä ne kriisit sit yleensä on.....minä (kalat) en saa (neitsyt) mieheltäni vastakaikua romantiikan, keskustelun ja hellyyden nälkääni:(( Eikä se ole hänen "ilkeyttä", vaan kuuluu siihen käytännölliseen luonteeseen.


    • suomix8

      sun kannattaa kattoo sitä suoraan silmiin ja räpyttele silmiä se tepsi ainaki mulla ja oon ite kans kalanainen

    • Nimetön

      onko kellään kokemusta kalanaisena olost neitsytmiehen kans?

    • Naiskala

      Itse olen kalanainen ja seurustelen neitsyt miehen kanssa neljättä vuotta. Toimii todella hyvin! Neitsyt pitää mua välillä maan tasalla , maamerkki kun on.
      Mutta, neitsyt miheni on kuitenkin nouseva kalat,ja eikös sitä sanota että kalat ja kalat on parhaimpia yhdistelmiä? Että sekin voi tietty vaikuttaa.

      Lsäksi olen itse vielä nouseva rapu , joka sit synkkaa kalojen kanssa oikein hyvin.

      Ite olen sitä mieltä,että mitkä tahansa merkit voivat tulla hyvin toimeen keskenäään kunhan nousevien ynnä muidne merkkien "sekoitus" on hyvä =)

      • kuukala73

        Minulla oli myös neitsyt mies joka oli nouseva kala, itse olen aurinko ja kuukala. Kaikkea kaunista ei vain ole luotu kestämään, itse koin tämän suhteen jopa parisieluna.


    • kala68

      neiysyt mies on vaikea hurmattava,ole oma itsesi.pukeudu rennosti mutta siististi,yleensä siisteys on tärkeä neitsyt miehelle.Liika romantiikka voi olla pahasta!

      • IHQU GIRL

        MOI MITÄ MÄ TEEN OON IHASTUNUT YHTEEN POIKAAN MUTTA EN OSAA KERTOO SITÄ OIKEILLA SANOILLA SILLE


    • "fisutar"

      Jaa a olin neitsyt miehen kanssa naimisissa 17 v ja täytyy sanoa että ihan jees.
      Ainoa asia mikä meillä ei natsannut oli neitsyen pikkutarkkuus ja pilkun viilaus, minä ainakin kalana olen vähän sinne päin tyyppi asioissa joita en koe niin kamalan tärkeänä, mutta neitsytpä ei .
      Toinen mikä alussa kismitti oli ettei neitsyt mieheni uskaltanut olla avoin ja rakastua täysillä tai siis rakastuihan se sen tiedän mutta ei uskaltanut näyttää sitä juurikaan ja kun me kalat ollaan juurikin tälläsiä yliromantikkoja niin muutama kisma tuli aluksi siitä.
      Sitten neitsyt on yleensä rauhallinen ja sitten kun ite oon tämmönen 0-100 5 sekunttia tyyppi niin riitakaveriks siitä ei ollu.
      Mutta muuten koimme aivan antoisan ja ihanan liiton mikä loppui kyllä minun tahdostani kun löysin uuden joka ei ole neitsyt. Joskus käy näinkin.

    • öööö

      no mietippä sitä vähä ite.. koita keskittyä siihen ees tunnin nii sit kaikki on OK ku rupeet miettimään! sama juttuhan oli mullaki!

    • kalat_tyttö

      Kyllä tuollainen suhde on hyvä.Ei sitä olla missään merkitty että mitkä merkit vaan sais olla pari.Ja kyllä onnistuisi.En ole hyvä neuvomaan hurmaamisessa kun ei ole mitään kokemuksia miehistä,mutta voisit kokeilla semmosta juttuu et juttelisit vaikka jostain sen harrastuksesta tai yrittäsit tutustuu siihen paremmin.Sit aika näyttää mite käy.

    • Astroa 26 vuotta

      Tilanteesi tuntuu haasteelliselta. Jos Neptunus on Sinulla hyvin herkimmillään ja jos Neitsyt omimmillaan, tilanne voi raskas. Mutta kuten olen tässä kirjoitellut, asiaan vaikuttavat niin monet muut tekijät. Minä en osaa muuta sanoa kuin , jos tahdot oppia jotain uutta elämääsi, ota haaste vastaan ja elä tämäkin vaihe elämässäsi. Kaikkea hyvää Sinulle!

    • kalatmuija

      Itse olen kalat-nainen ja eka rakkaus oli neitsyt mies. Se oli kuumaa rakkautta silloin. Olemme olleet kuitenkin tekemisissä ystävinä sen jälkeen monet vuodet. Hän on tosi mukava ihmisenä ja huumorintajuinen sekä iloinen ainakin kanssani.
      Olemme molemmat vielä kuuhoroskoopilta kuukrapuja. Eli kuu voi vaikuttaa luonteeseen paljon. Olemme hyviä ystäviä ja ehkä joskus vielä enemmän.

    • dragon4

      Moi! Mitenkähän onnaa jos omat merkit on; aurinko oinas, nouseva leijona, kuu vesimies ja kamun puolestaan; aurinko neitsyt, nouseva scorpioni ja kuu rapu..Kun vetovoimaa jotakin on, mutta kun ei kirveelläkään tunnu pääsevän mukaan toisen ajatusmaailmaan..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1589
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      21
      1238
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1059
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1041
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    7. 4
      932
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      4
      926
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      912
    Aihe