elikkäs silja serenadilla olen menossa tukholmaan ja ajatuksena olisi metrolla liikkua tukholmassa, keskustelua löytyy paljon mutta suurin osa on melko vanhaa ja tutkiessani aihetta pari epäselvyyttä en ole pystynyt selvittään. ensin pystyykö siljan ifosta oastaan metrolippua ja jos pysyy niin minkälaisia (toiset sanoo että saa toiset että eisaa) ja sitte olen sellasen käsityksen saanut että lippusysteemi on hiukan muuttunut viimmevuoden aikana, esim 24h lipun kohdalta, osaako joku sanoa kuinka. tommosta 24h lippua ajattelisin hankkia, mutta käykö se enää suoraa metron portteihin vai pitääkö jotenkin leimata. en ole koskaan metrolla liikkunut, onko yksinkertaista tukholmassa heikolla, oikeastaan mitättömällä ruotsin taidolla, liikkua haluamiiin kohteisiin. vai onko kaikkein järkevintä ottaa bussi terminaalista kaupunkiin ja takasin
tukholman metro
intte sveska sprokka
1
411
Vastaukset
- Itsekin liikkunut
Moikka!
Eli voi ostaa joko kerta lipun tai 24h kortin millä pääsee kaikilla yleisillä liikkumaan. Se aktivoituu kun ensimmäisen kerran käytät lippua. Me ollaan itse käytetty vaan metroja ja ihan yksinkertaisesti näytät lippua porteilla sellasen lukulaitteen kohdalla ja näin ovet aukeaa. Ne on nyt muuttunu kun aikasemmin oli leimattavat kortit niin nyt voi vaan näyttää lukulaitteessa. Ja me ollaan saatu ostettua ihan serenaden sekä symphonyn infosta liput. Itekkin lähdössä nyt huomenna reissuun :) hyvää matkaa! Ihan helppoa on liikkua sillä kortilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2214096Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382305Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45876