Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

tukholman metro

intte sveska sprokka

elikkäs silja serenadilla olen menossa tukholmaan ja ajatuksena olisi metrolla liikkua tukholmassa, keskustelua löytyy paljon mutta suurin osa on melko vanhaa ja tutkiessani aihetta pari epäselvyyttä en ole pystynyt selvittään. ensin pystyykö siljan ifosta oastaan metrolippua ja jos pysyy niin minkälaisia (toiset sanoo että saa toiset että eisaa) ja sitte olen sellasen käsityksen saanut että lippusysteemi on hiukan muuttunut viimmevuoden aikana, esim 24h lipun kohdalta, osaako joku sanoa kuinka. tommosta 24h lippua ajattelisin hankkia, mutta käykö se enää suoraa metron portteihin vai pitääkö jotenkin leimata. en ole koskaan metrolla liikkunut, onko yksinkertaista tukholmassa heikolla, oikeastaan mitättömällä ruotsin taidolla, liikkua haluamiiin kohteisiin. vai onko kaikkein järkevintä ottaa bussi terminaalista kaupunkiin ja takasin

1

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsekin liikkunut

      Moikka!
      Eli voi ostaa joko kerta lipun tai 24h kortin millä pääsee kaikilla yleisillä liikkumaan. Se aktivoituu kun ensimmäisen kerran käytät lippua. Me ollaan itse käytetty vaan metroja ja ihan yksinkertaisesti näytät lippua porteilla sellasen lukulaitteen kohdalla ja näin ovet aukeaa. Ne on nyt muuttunu kun aikasemmin oli leimattavat kortit niin nyt voi vaan näyttää lukulaitteessa. Ja me ollaan saatu ostettua ihan serenaden sekä symphonyn infosta liput. Itekkin lähdössä nyt huomenna reissuun :) hyvää matkaa! Ihan helppoa on liikkua sillä kortilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe