elikkäs silja serenadilla olen menossa tukholmaan ja ajatuksena olisi metrolla liikkua tukholmassa, keskustelua löytyy paljon mutta suurin osa on melko vanhaa ja tutkiessani aihetta pari epäselvyyttä en ole pystynyt selvittään. ensin pystyykö siljan ifosta oastaan metrolippua ja jos pysyy niin minkälaisia (toiset sanoo että saa toiset että eisaa) ja sitte olen sellasen käsityksen saanut että lippusysteemi on hiukan muuttunut viimmevuoden aikana, esim 24h lipun kohdalta, osaako joku sanoa kuinka. tommosta 24h lippua ajattelisin hankkia, mutta käykö se enää suoraa metron portteihin vai pitääkö jotenkin leimata. en ole koskaan metrolla liikkunut, onko yksinkertaista tukholmassa heikolla, oikeastaan mitättömällä ruotsin taidolla, liikkua haluamiiin kohteisiin. vai onko kaikkein järkevintä ottaa bussi terminaalista kaupunkiin ja takasin
tukholman metro
intte sveska sprokka
1
262
Vastaukset
- Itsekin liikkunut
Moikka!
Eli voi ostaa joko kerta lipun tai 24h kortin millä pääsee kaikilla yleisillä liikkumaan. Se aktivoituu kun ensimmäisen kerran käytät lippua. Me ollaan itse käytetty vaan metroja ja ihan yksinkertaisesti näytät lippua porteilla sellasen lukulaitteen kohdalla ja näin ovet aukeaa. Ne on nyt muuttunu kun aikasemmin oli leimattavat kortit niin nyt voi vaan näyttää lukulaitteessa. Ja me ollaan saatu ostettua ihan serenaden sekä symphonyn infosta liput. Itekkin lähdössä nyt huomenna reissuun :) hyvää matkaa! Ihan helppoa on liikkua sillä kortilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882