Ratsastuspaikkoja Taivalkoskella

Nainen-20

Tietääkös joku onko t.koskella mitään paikkaa missä voisi käydä ratsastelemassa? Mitään virallista tallia ei ilmeisesti tällä hetkellä ole mutta opetusta en tarvitsisi. Olisi mukava jos voisi käydä vaikka maastossa ja ratsastaa omaksi ja hevosen iloksi.

5

1426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalle kulli-kova

Vaen minun päällä soat ratsastaa:)

• Nainen-20

No minulta kyllä jo omakin mies löytyy ja nyt ois kysseessä semmonen kopotti jolla on neljä jalakaa, karvanen turpa ja askellajejaki enemmän ku yks :)

• Heposiini
        Nainen-20 kirjoitti:

No minulta kyllä jo omakin mies löytyy ja nyt ois kysseessä semmonen kopotti jolla on neljä jalakaa, karvanen turpa ja askellajejaki enemmän ku yks :)

Täällähän on montaki paikkaa missä on hevosia, ja monet (esim me) mielellään antaisi liikuttaa hepoaan vaikka säännöllisestikin. Itse Jurmussa asustellaan.

• Nainen-20
        Heposiini kirjoitti:

Täällähän on montaki paikkaa missä on hevosia, ja monet (esim me) mielellään antaisi liikuttaa hepoaan vaikka säännöllisestikin. Itse Jurmussa asustellaan.

Näin olen itsekin ajatellut että varmasti monellakin hevosia on ja itse ei välttämättä ehdi hevosta liikuttaa tarpeeksi. Olen tänne vasta muuttanut enkä täältä oikeastaan ketään tunne niin hankala sitten näitäkään paikkoja löytää :) Asun keskustassa eikä itsellä ole ajokorttia tai autoa niin se hieman hankaloittaa liikkumista :/ Ratsastusta olen harrastanut kyllä pienestä pitäen, niin opetuksessa kuin itsenäisestikin liikutellut toisten hevosia.

• hevoshullunainen

Vanha keskustelu mutta mites tällä hetkellä on tilanne? Vaikkapa esimerkiksi Jurmussa? Minkälaisia hevosia, minkälaista painorajaa jos on vähän isompi ihminen? Ja saako niitä heposia tulla ihan vaan hoitamaan jos ei selekään halua tai voi kivuta? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      67
      5670
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      134
      4254
    3. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      96
      1866
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      1435
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1127
    6. 47
      1122
    7. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      126
      979
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      45
      802
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      31
      743
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      39
      705
    Aihe