Tietääkös joku onko t.koskella mitään paikkaa missä voisi käydä ratsastelemassa? Mitään virallista tallia ei ilmeisesti tällä hetkellä ole mutta opetusta en tarvitsisi. Olisi mukava jos voisi käydä vaikka maastossa ja ratsastaa omaksi ja hevosen iloksi.
Ratsastuspaikkoja Taivalkoskella
6
1833
Vastaukset
- Kalle kulli-kova
Vaen minun päällä soat ratsastaa:)
- Nainen-20
No minulta kyllä jo omakin mies löytyy ja nyt ois kysseessä semmonen kopotti jolla on neljä jalakaa, karvanen turpa ja askellajejaki enemmän ku yks :)
- Heposiini
Nainen-20 kirjoitti:
No minulta kyllä jo omakin mies löytyy ja nyt ois kysseessä semmonen kopotti jolla on neljä jalakaa, karvanen turpa ja askellajejaki enemmän ku yks :)
Täällähän on montaki paikkaa missä on hevosia, ja monet (esim me) mielellään antaisi liikuttaa hepoaan vaikka säännöllisestikin. Itse Jurmussa asustellaan.
- Nainen-20
Heposiini kirjoitti:
Täällähän on montaki paikkaa missä on hevosia, ja monet (esim me) mielellään antaisi liikuttaa hepoaan vaikka säännöllisestikin. Itse Jurmussa asustellaan.
Näin olen itsekin ajatellut että varmasti monellakin hevosia on ja itse ei välttämättä ehdi hevosta liikuttaa tarpeeksi. Olen tänne vasta muuttanut enkä täältä oikeastaan ketään tunne niin hankala sitten näitäkään paikkoja löytää :) Asun keskustassa eikä itsellä ole ajokorttia tai autoa niin se hieman hankaloittaa liikkumista :/ Ratsastusta olen harrastanut kyllä pienestä pitäen, niin opetuksessa kuin itsenäisestikin liikutellut toisten hevosia.
- hevoshullunainen
Vanha keskustelu mutta mites tällä hetkellä on tilanne? Vaikkapa esimerkiksi Jurmussa? Minkälaisia hevosia, minkälaista painorajaa jos on vähän isompi ihminen? Ja saako niitä heposia tulla ihan vaan hoitamaan jos ei selekään halua tai voi kivuta? :)
- Anonyymi
minne vois mennä ratsastaan vapaa ajan merkiksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko1071644- 2021329
Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131306Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi1961141Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151049- 1421049
Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o811019Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33872- 74859
Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!
Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka61740