Tietääkös joku onko t.koskella mitään paikkaa missä voisi käydä ratsastelemassa? Mitään virallista tallia ei ilmeisesti tällä hetkellä ole mutta opetusta en tarvitsisi. Olisi mukava jos voisi käydä vaikka maastossa ja ratsastaa omaksi ja hevosen iloksi.
Ratsastuspaikkoja Taivalkoskella
5
1426
Vastaukset
- Kalle kulli-kova
Vaen minun päällä soat ratsastaa:)
- Nainen-20
No minulta kyllä jo omakin mies löytyy ja nyt ois kysseessä semmonen kopotti jolla on neljä jalakaa, karvanen turpa ja askellajejaki enemmän ku yks :)
- Heposiini
Nainen-20 kirjoitti:
No minulta kyllä jo omakin mies löytyy ja nyt ois kysseessä semmonen kopotti jolla on neljä jalakaa, karvanen turpa ja askellajejaki enemmän ku yks :)
Täällähän on montaki paikkaa missä on hevosia, ja monet (esim me) mielellään antaisi liikuttaa hepoaan vaikka säännöllisestikin. Itse Jurmussa asustellaan.
- Nainen-20
Heposiini kirjoitti:
Täällähän on montaki paikkaa missä on hevosia, ja monet (esim me) mielellään antaisi liikuttaa hepoaan vaikka säännöllisestikin. Itse Jurmussa asustellaan.
Näin olen itsekin ajatellut että varmasti monellakin hevosia on ja itse ei välttämättä ehdi hevosta liikuttaa tarpeeksi. Olen tänne vasta muuttanut enkä täältä oikeastaan ketään tunne niin hankala sitten näitäkään paikkoja löytää :) Asun keskustassa eikä itsellä ole ajokorttia tai autoa niin se hieman hankaloittaa liikkumista :/ Ratsastusta olen harrastanut kyllä pienestä pitäen, niin opetuksessa kuin itsenäisestikin liikutellut toisten hevosia.
- hevoshullunainen
Vanha keskustelu mutta mites tällä hetkellä on tilanne? Vaikkapa esimerkiksi Jurmussa? Minkälaisia hevosia, minkälaista painorajaa jos on vähän isompi ihminen? Ja saako niitä heposia tulla ihan vaan hoitamaan jos ei selekään halua tai voi kivuta? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675670Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344254Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961866- 631435
- 2611127
- 471122
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126979Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39705