Tämä työpäivä oli kauhea.. Aina kun ei mene putkeen töissä, nukun seuraavat yöt stressaten ja jännittäen että toistuuko edellinen työpäivä.. Ahdistaa niin paljon että oikein pahaa tekee ja nolottaa edellinen sähläys.. Välillä tuntuu hyvin vaikealta mennä töihin.. Viime aikoina on alkanut tuntumaan vaan pahemmalta... Mitä pitäisi tehdä :(
ei mee putkeen
väsynyt tähän..
1
134
Vastaukset
- Tilaa aika
Mene rohkeasti juttelemaan psykologin tms kanssa. Mitä turhaa tuollaisesta kärsiä? Kun saat puhuttua, niin yhdessä saatte selville mistä johtuu ja mitä tehdä jatkossa.
No omat sähläykset nolottaa kaikkia. siitä tavasta pääsee muuten eroon vasta vanhemmiten. Niin moni nuori kärsii siitä turhaan.
Jos tuli töpättyä, niin entäs sitten? Kaikki töppää, ja sitten aloitetaan taas uudestaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554986- 794669
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?734564- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293392Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82928- 392468
- 472467
- 2112306