ootteks koskaa vetäny kännei...

13v tyttö

Oikee kunnon ku aattelin tos hiihtoloman alus kokeilla ja sillee kosk ei Ny mitää tärkeet oo... Ja siis kuik pal pitää esim juoda lonkeroo ymsyms. Tai jotaa viru valgee tai saaremaata kunnes alkaa jo maailma pyörii...

7

122

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zJApe

      No riippuu ihan pituudesta/painosta, ja muutenkin aika yksilöllistä.
      Mutta jos oletetaan että olet 13v tyttö, joka ei ole ikinä juonut, ja vaikka 160cm/50kg, niin joku 6 bisseä parin tunnin sisään on varmaan aika hyvä.
      Viinojen kanssa ei ton ikäsenä kannata ruveta leikkimään.

      • 13v tyttö

        Joo Joo haluun vaa koittaa ei sen kummempaa jos oon polttanu röökii puol vuot ni ei Se varmaa Kauheen pahaa tee; D


      • jssvaysid
        13v tyttö kirjoitti:

        Joo Joo haluun vaa koittaa ei sen kummempaa jos oon polttanu röökii puol vuot ni ei Se varmaa Kauheen pahaa tee; D

        No ei se tupakan poltto nyt liity mihinkää mitenkää, ja pointti ei ollut saarnata ettet sais ollenkaan juoda, vaan että kannattaa jotaan olutta juoda eikä viinaa.


      • 13v tyttö
        jssvaysid kirjoitti:

        No ei se tupakan poltto nyt liity mihinkää mitenkää, ja pointti ei ollut saarnata ettet sais ollenkaan juoda, vaan että kannattaa jotaan olutta juoda eikä viinaa.

        Joo Kyl kässäsin ettet yrittäny saarnata mut alotin jo ja oon ennenki juonu 50% ja mul o sitä nytki ja siiderii mä juon melkee joka ilta...


      • 13v tyttö
        13v tyttö kirjoitti:

        Joo Kyl kässäsin ettet yrittäny saarnata mut alotin jo ja oon ennenki juonu 50% ja mul o sitä nytki ja siiderii mä juon melkee joka ilta...

        Mut noi kaikki on tehty vanhempien kuvan ja nyt mä Kyl pöllisin sitä niilt


    • Eläkokeileonneas

      Et ainakaa lähe raakaa viinaa suoraan vetämää! Kokemusta on ja saman ikänenki oon. Ite alotin vodkalla ja tiesmillä paskalla juomisen = Tilanne lähti hallusta, yötä sairaalassa alkoholimyrkytyksen takia ja murtunut varvas, eikä mitään muistikuvaa juomisesta. Verestäki löyty 2.4% promillee alkoholia. Ei kannata lähtee kokeilemaa.

      • 13v tyttö

        No Se ilta meni jo ja vedin vodkaa raakana mut Se oli iha vitun pahaa joten sekotis siihen mehuu ja Se oli siltiki pahaa joten Se on mun kaapin alla puukon kanssa... Ja en ees menny siitä kunnon känniin vain join aika paljo...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      243
      2233
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1458
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1310
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe