Miesrakkaus sota-aikaan rintamilla ja vapaa-ajoilla

toinen näkökulma

Touko Laaksonen eli Suomen tunnetuin sotaveteraani, taiteilijanimeltään Tom of Finland kertoo näillä kulttuurihistoriallisesti arvokkailla tallenteilla mitä sota oli ja miten miehet rakastelivat toistensa kanssa niin rintamilla kuin vapaallakin:
http://ranneliike.net/teema/homo-suomi-sodassa?aid=2212

9

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MakeWarAndLove
    • korsussa suhisee

Sodan pitkän keston ymmärtää paremmin tätä taustaa vasten. Ja se antaa ns. aseveljeydelle aivan uuden merkityksen.

• sodassa ja rauhassa

Armeija on aina ollut homoeroottinen paikka.

• ArmyOfLovers

• gttrhsthrs

Mannerheim: "Saksalaiset aseveljemme"= rakastajat Berliinistä?
      Mannerheim oli nahkasaappaita käyttävä kissanviiksinen vanha sadistihomo.

Elokuvassa "Lawrence of Arabia" oli turkkilainen sadistinen eversti, joka on kaiken lisäksi homo.Näytti aivan Mannerheimilta.

• So it was
    • mannergaym

Miksi juuri suomalaiset veteraanit olivat niin innokkaita miesrakkauden saralla?

• jännittää

Kohtako taas otetaan perseeseen?

• raaka perämies

Niin, homojahan on aina ollut ja tulee olemaan, mitä noista jauhaa, jos joku haluaa olla ruskean reiän ritari niin olkoon minun puolesta, taitaa nämä ahkerat kirjoittelijat olla nimenomaan itse niitä ruskean reiän ritareita kun niin innokkaasti asiasta vouhottavat ja syyttelevät joitakin tunnettuja henkilöitä homoiksi, fantasioitaan esille tuovat.

Kyllähän se tosi-asia on niin että homot ei sota-aikana rintamalla pärjänneet, ampuivat itseään käteen tai jalkaan tai karkasivat käpykäärtiin yms.nyt en väitä että kaikki esim käpykaartilaiset olisivat olleet homoja vaan joukossa varmaan sellaisiakin joilla huoli perhestään ja eivät halunneet menettää henkeään rintamalla yms.

Lisäksi vielä se että olipa ihminen millainen tahansa niin hyväksyttävä se on sillä se ei ole heidän oma vikansa eikä sairautensa vaan se on jokin muu jota en tässä nyt ala arvailemaan. Ihminen on luotu tällaiseksi.

Mielestäni pahimpia homoiksi haukkujia taitavat olla juuri he jotka eivät omaa homouttaan uskalla edes itselleen tunnustaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      81
      2697
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      291
      2382
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      164
      1316
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      61
      1057
    5. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      951
    6. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      908
    7. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      115
      876
    8. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      874
    9. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      76
      870
    10. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      837
    Aihe