Onko kyseessä hoitoa vaativa mielisairaus?
Internet trollaus sairautena
16
199
Vastaukset
- on,
Jos trollaat totuuden ja vapauden asialla. Silloin täällä Eurostoliitossa sinut laitetaan miettimään. Kuten esim. Teemu Vehkalan tapauksessa ja muutaman muun ei julkisuutta hakeneen.
https://www.youtube.com/watch?v=ApuUeqSNYG4 - Ihmeissään
No, se on vähän siinä ja siinä. Suomi on vapaa maa ja olihan joku Sindekin tänne kirjoitellut ihan mitä sattuu. Ajankohtainen aihepiiri ;) hyvin ajankohtainen.
- MrJuha82
Ite en osaa sannoo oonko trolli, mut joskus suurentelen Suomen ongelmia mm ja kai tarkoitukseni on hämmentää hieman, mut en tee tätä valhepohjalta aina, mut joskus suurentelen Suomen valtion ongelmia eli trollauksen makua ja yrittää saada ihmiset suuttumaan.
Muuten ihan asiallisesti pyrin keskusteleen etten haistattele muille vittuja jne.- et suurentele
Näytä viesti missä niitä suurentelet, mielestäni et viestiesi perusteella tajua yhtään mihin tämä maa on menossa EU:n ja sen oligarkkien myötä.
- MrJuha82
et suurentele kirjoitti:
Näytä viesti missä niitä suurentelet, mielestäni et viestiesi perusteella tajua yhtään mihin tämä maa on menossa EU:n ja sen oligarkkien myötä.
No ainaki tää Kokoomuspolitiikka ei oo toiminu ja talous kusee entistä enemmä
- Mutta mikä se
MrJuha82 kirjoitti:
No ainaki tää Kokoomuspolitiikka ei oo toiminu ja talous kusee entistä enemmä
siinä taustalla on mikä sanelee noiden paskapäisten nukkejen tekemiset, jokaisessa eduskuntapuolueessa?
Hallitusohjelmankin viime kaudelle teki amerikkalainen konsulttiyhtiö McKinsey, jo ennen kuin vaalit olivat käyty. - Agendat
Mutta mikä se kirjoitti:
siinä taustalla on mikä sanelee noiden paskapäisten nukkejen tekemiset, jokaisessa eduskuntapuolueessa?
Hallitusohjelmankin viime kaudelle teki amerikkalainen konsulttiyhtiö McKinsey, jo ennen kuin vaalit olivat käyty.http://paavovirtaniemi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/77350-agenda-21-tie-orjuuteenko
Agenda 21 sanelee tämänhetkiset, aikaisemmin Agenda 2000 jne.
- Maailmanmatkaaja(ko)
No mikäli ylläpito ei puutu asiaan, niin silloin tosiaan emme voi kuin ihmetellä että mitäs nyt tapahtuikaan. Monia trolleja on tämä netti ollut täynnä viimeaikoina joiden kirjoittelua ei olla estetty yhtään.
En nyt oikein tiedä että miten tässä pitäisi oikein menetellä. Elämä on joskus perin ihmeellistä.
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa ne hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa. - Äläs nyt
Huutele siellä sähköhoitoa kellekkään.
Muuten joku voisi vaikka suutahtaa ja hyökätä >:B - Mielestäni
Kaikki sensuuri on pahasta, jos kukaan ei trollaisi, niin mitä tästä maailmasta tulisi loppujen lopuksi?
Kyllä huumoria täytyy olla, muuten elämästä tulee täyttä paskaa.
Nyt, hymyä pyllyyn! - Sananvapauden
Puolesta:
Minun mielestäni kaikilla ihmisillä on oikeus ilmaista mielipiteensä, aihepiirikin on hyvin mielenkiintoinen. Mitä enemmän sensuuria, sitä vähemmän kivaa :)
Ja kun ei ole kivaa, niin silloin on tylsää.
Voi, ei, sentään. - Ja mitä
Sindeen tulee niin mielestäni hän vain mainostaa erittäin hyvää hotellia Ahvenanmaalla.
Tämä viesti ei vain kaikille avaudu. - Pindet
Minusta tuntuu että Sindellä on aika paljon tietoa eri jutuista.
- Ehkä niin
Kunpa se kaikki tietous auttaisi oman mielen ja elämän eheyttämisessä. Onneksi kaikkea ei tarvitse itse keksiä, vaan voi kysyä ammattilaiselta.
- Sindet vm-83
Tosiaan, ammattilaisten apu voi joskus olla hyödyllistä. Ja sitä voi suositella itse kullekkin.
Ihana tämä palsta. Ja ihan oikealle palstallekkin tuli vielä. - Mulggu
Mulle sulle , mulle sulle Ja mulkulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897