Kerran minulle terkkarin lääkäri sanoi että tinnitus on yleistä henkilöillä joilla on kilpirauhasen vajaatoimintaa.Perusteli mm.sillä että kilpparissa yleistä on turvotukset ja turvotukset myös korvassa aiheuttaa tinniä.Onko muilla kun mulla?Ihmettelen aina sitä ettei nykylääketieteen aikana ole keksitty tinniin parantavaa keinoa:on tekosilmää,sydäntä,elinten siirtoja,aidsiin lääke...mutta tinnitus ei vaan häviä eikä katoa millään.
tinni ja kilppari
tinnikilppari
3
161
Vastaukset
- vielä syytä ihmettel
Voisiko joku asian itse kokenut vastata, että jos on kilpirauhasen vajaatoiminta niin voiko se aiheuttaa tinniä ainoastaan toiseen korvaan, toisen ollessa oireeton?
- vain toinen
Mulla kilppari ja tinnitus vaan toisessa korvassa ja vielä päälle kuulon alenemaa.
- vielä syytä ihmettel
vain toinen kirjoitti:
Mulla kilppari ja tinnitus vaan toisessa korvassa ja vielä päälle kuulon alenemaa.
Vai niin, kyllä on arvoituksellinen tämä tinni-asia. Luulisi että ilman muuta sitten molemmissa korvissa, jos on elimistön yleissairaus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713518
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851536Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62745