Kerran minulle terkkarin lääkäri sanoi että tinnitus on yleistä henkilöillä joilla on kilpirauhasen vajaatoimintaa.Perusteli mm.sillä että kilpparissa yleistä on turvotukset ja turvotukset myös korvassa aiheuttaa tinniä.Onko muilla kun mulla?Ihmettelen aina sitä ettei nykylääketieteen aikana ole keksitty tinniin parantavaa keinoa:on tekosilmää,sydäntä,elinten siirtoja,aidsiin lääke...mutta tinnitus ei vaan häviä eikä katoa millään.
tinni ja kilppari
tinnikilppari
3
189
Vastaukset
- vielä syytä ihmettel
Voisiko joku asian itse kokenut vastata, että jos on kilpirauhasen vajaatoiminta niin voiko se aiheuttaa tinniä ainoastaan toiseen korvaan, toisen ollessa oireeton?
- vain toinen
Mulla kilppari ja tinnitus vaan toisessa korvassa ja vielä päälle kuulon alenemaa.
- vielä syytä ihmettel
vain toinen kirjoitti:
Mulla kilppari ja tinnitus vaan toisessa korvassa ja vielä päälle kuulon alenemaa.
Vai niin, kyllä on arvoituksellinen tämä tinni-asia. Luulisi että ilman muuta sitten molemmissa korvissa, jos on elimistön yleissairaus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1164765Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1834489Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1171922- 4031701
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331462Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61199Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3711185- 741110
- 741055
- 92988