Kuka tietää mikä on ja mistä saa ja kuinka paljon maksaa kaikkein pienin ja huomaamattomin kuulolaite,en halua itselleni korvan taakse mitään johtoja enkä isoja toosia korvaani.
näkymätön kuulolaite
6
2494
Vastaukset
- niklas4
Kaikkein pienimmät kuulokojeet on tarkoitettu silloin jos kuulo ei ole tosi huono. Voi olla että sellainen ei riitä sinulle
- maryam
Sain ensimmäiset kuulolaitteeni, Phonax-merkkiset, vuoden alussa. Ja olen todella tyytyväinen! Sain valita värinkin:). Kuulolaitteet sain siten, että menin ensin työterveyshuoltoon, josta tekivät lähetteen sairaalaan. Sairaalassa sitten vielä kuuloani tutkittiin paremmin. Sieltä sain laitteet, jotka säädettiin minulle sopiviksi tietokoneohjelman avulla. Paristot ja johdot vaihdan itse.
Kuulolaitteet ovat todella huomaamattomat. Minulla on puolipitkät hiukset ja jos ne on auki, laitteita ei huomaa. Pidän kyllä hiuksiani usein ponnarilla. Itse asiassa olen ihan ylpeäkin laitteista, koska korvantauskoje on ihan kaunis, melkein kuin koru. Johdot ovat läpinäkymättömät. Nykymeininki taitaa olla, että molempiin korviin suositellaan laitetta, jos molemmissa on alenemaa. Itse tykkään tästä tavasta. Nyt kuulen hyvin asiakastyössä, jossa oli aiemmin jo melkoista ongelmaa... - PHONAK versata
hyvin kirjoitettu!! "maryam" itsellä meni samaa kaavaa!!? muuten mutta päädyin eläkkeelle!!? kuulon aleneman ja kun on myös "riesana"!! tinnitys ja sen aiheuttama maennus!! ja siihen liityvät oireet??? sen teitää joka kärsii siitä..!!! ?? niitä moni tyyppisiä ja asteisia!!! :(
- phonak
aloittajalle!!?? ole huono kuuloinen ja ei houmaa kojetta kukaan!!! eikä itse tuntosi kärsi..!?? mutta sinä kärsit.. jos ei normi kojeet riitä!!!!
- Kuulokojeiden hinnat
www.kuulohansa.fi
Sieltä löytyy tietoa ja hinnasto myös - PHONAK!!!
kun menee kuulo poliklinikalle!! saa paremmat ja ammattilaisten suorittaman kuulo käyrän mukaan säädetyt kojeet!!!! eikä tartte maksaa kun (plk maksu)!!! ja toimii!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458550Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472429Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272241- 361932
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211332Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081143Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015