Mulla on kolme Gmail-tiliä ja - s-postiosoitetta; yksi uutiskirjeisiin yms., yksi blogia varten ja yksi henk.koht. juttuihin. Kysyisin tällaista, että jos jossain vaiheessa poistan blogini ja haluaisin poistaa myös siihen liittyvän s-postiosoitteen, onnistuuko se niin, ettei tarvitse kahta muuta Gmail- s-postiosoitetta ja -tiliä..
Gmail-tilin poistaminen
4
170
Vastaukset
Kun poistaa yhden Gmail tilin niin muut eivät poistu vaan ne pitää halutessaan erikseen poistaa.
- pois netistä
Haluaisin poistaa (täydellisesti) Google tilin. Yritin poistaa sen mutta se kummittelee esim You tubessa, jonka myös poistin. Jotenkin ärsyttää oma profiilikuvan esiin pomppaaminen ja "poistetut" tilin albumit, ym.
Siis, miten ne saa juurittua pois?
Googlen ohjeistus ei tässä auta vai onko se salaista tietoa?
Google plussan voi poistaa näin: https://support.google.com/plus/answer/1044503?hl=fi
Muuta keinoa ei ole.- pois netistä
Kiitos. Tuntuu toimivan.
Profiilikuvakin hävisi seuraavana päivänä.
Pitää olla tarkkana, että ei poista,a G-mailia samalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk782717Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911646Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll721421Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291315
- 1461216
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1571184- 741097
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901079Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761078