Yksinäisiä naisia ei ole

yksin.

Naiset saa aina seuraa kun vaan haluavat. Naisten on turha valittaa yksinäisyyttä koska nainen saa aina seuraa. Mies ei saa seuraa vaikka kuinka haluaisi.

42

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1näinen_

Naisia ja miehiä on suunnilleen yhtä paljon. Jos on yksinäisiä miehiä, luulisi olevan myös yksinäisiä naisia. Eli onko joillain miehillä siis useampia kuin yksi nainen.

Ajattelitko naisen ei-yksinäisyydellä sitä, että nainen saa seksiä halutessaan? Jos saisit seksiä naisilta niin paljon kuin haluat, mutta kukaan ei ikinä haluaisi sitoutua sinuun, kokisitko silti olevasi yksinäinen?

• 18+14

http://www.hs.fi/sunnuntai/a1305680279629

No tosta kun katsoo ainoastaan pk-seudulla ja turussa on enemmän naisia ja siinä lähellä on taas mies enemmistöjä, jos viittii sen 5minuuttia matkustaa tapaamaan miestä, tai odottaa miestä tulemaan sinne.

• 11+5

"Naisia ja miehiä on suunnilleen yhtä paljon. Jos on yksinäisiä miehiä, luulisi olevan myös yksinäisiä naisia."

Väärin. Ei muuta.

• u656585685865
        11+5 kirjoitti:

"Naisia ja miehiä on suunnilleen yhtä paljon. Jos on yksinäisiä miehiä, luulisi olevan myös yksinäisiä naisia."

Väärin. Ei muuta.

Tai pitäisikö sanoa, että yksinäisiä miehiä kohti on yhtä paljon naisia, jotka ovat yksin. Ovat sitten yksinäisiä tai eivät. Sillä se, että on yksin ei tarkoita, että olisi yksinäinen. Ehkä naiset kestävät yksinäisyyttä keskimäärin paremmin kuin miehet?

• 9+5
        u656585685865 kirjoitti:

Tai pitäisikö sanoa, että yksinäisiä miehiä kohti on yhtä paljon naisia, jotka ovat yksin. Ovat sitten yksinäisiä tai eivät. Sillä se, että on yksin ei tarkoita, että olisi yksinäinen. Ehkä naiset kestävät yksinäisyyttä keskimäärin paremmin kuin miehet?

Väärin. Miehiä on nuorissa määrällisesti huomattavasti enemmän. Naisilla yksinäisyys alkaa vasta siitä 55 eteenpäin. Miehet kuolevat nuorempana jne.

• aaahhh onneksi on

On vain maksullisia yksinäsiä naisia

• jotenki olet oikeassakin joo

• erlkfm

Aika paskasti perusteltu. Hirveetä provoa taas. Tai sitten olet todella mustavalkoisesti asiat näkevä ihminen.

• Pliis.

Nainen saa aina miehen jos vain haluaa. EI kanatta valittaa jos on yksin koska naisilla se mahdollisuus on olemassa edes. Miehillä ei ole.

• yksinäinen 30v mies

no itelläni ei ole ollut minkäänlaista ystävää noin 7 vuoteen.
      vaikka kuinka juttelee ihmisille tai käy tapahtumis vain siksi koska olen keskivertoa rumempi mies. naisen ei tarvi ku pikkasen flirttailla nii pöytä täynnä miehiä

• pessiennn

Täällä on ainakin yksi yksinäinen nainen. Ja on meitä enemmänkin.

"Nainen saa aina miehen jos vain haluaa."
      Esimerkiksi paniikkihäiriö tai vakava masennus ei katso sukupuolta. Vaikka haluaisikin parisuhteen, ihmisiin tutustuminen tai suhteen ylläpitäminen on käytännössä mahdotonta, jos viettää päivät neljän seinän sisällä, sängyssä maaten...

• 12+12

Mistähän tuommosen naisen löytäis, vois viettää mun kanssa aikaa sielä 4seinän sisällä.

• 4364364643436
        12+12 kirjoitti:

Mistähän tuommosen naisen löytäis, vois viettää mun kanssa aikaa sielä 4seinän sisällä.

No ei siinä kauaa mennyt kun ensimmäinen mies tarjoutui tuolle pessiennn:ille seuraksi. Vastaavassa tilanteessa olevalle miehelle ei kyllä oltaisi tultu seuraa tarjoamaan.

• rutistus hali

Saisit kuitenkin miehen jos menisit ulos esille.

• 15+13
        4364364643436 kirjoitti:

No ei siinä kauaa mennyt kun ensimmäinen mies tarjoutui tuolle pessiennn:ille seuraksi. Vastaavassa tilanteessa olevalle miehelle ei kyllä oltaisi tultu seuraa tarjoamaan.

No ylläri, itse olinkin vastaavassa tilanteessa oleva mies. Vaikka samapa se missä tilanteessa nainen on varmasti "tarjouksia" riittää :)

• yksinäinen mieki

ei se ole naisellakaan aina heleppoa löytää semmonen mies joka pysyy vierellä. itellä on kakssuuntanen mielialahäiriö ja se tekee minun kans elämisen toki vaihderikkaaksi, mutta pidemmän päälle siihen väsyy ja lähtee kävelemään:(

• kiltti mies.

Terve mies ei saa naisia. Kaikki hullut ja mielenvikaiset hakkaajat saa.

• tough world

Ei sullekaan varmasti kaikki naiset kelpaisi. Siis sellaiset, joille sä voisit kelvata.

• miksi sitten oon ollut yksin 25 vuotta vaikka oon jatkuvasti yrittänyt etsiä miestä? Ja seuraa ylipäätään. Ja ihan naiseksi on minut todettu jo synnytyslaitoksella.

• 1+1

Totta. Kyllä meitä yksinäisiä naisia on, mutta valitettavasti palstan katkeroituneet miehet eivät sitä halua hyväksyä. Joko olemme nirsoja, omasta halustamme yksin tai rumia lehmiä. Tavallinen nainehan ei voi näiden miesten mielestä olla yksinäinen.

• sesamakyllästynytakk

lisäksi täällä tulee pelkkää miinusta aina totuudesta. valehtelijat saa plussaa. toisaalta, niin mätä sivusto kuin tämä suoli24 onkin, tämä edustaa myös suomalaista yhteiskuntaa. samanlaisia mätiä paskoja tää koko maa on täynnä. valitettavasti. suomalaista miestä en kyllä ota. koska en edes saisi, niimpä.

• vali vali
        sesamakyllästynytakk kirjoitti:

lisäksi täällä tulee pelkkää miinusta aina totuudesta. valehtelijat saa plussaa. toisaalta, niin mätä sivusto kuin tämä suoli24 onkin, tämä edustaa myös suomalaista yhteiskuntaa. samanlaisia mätiä paskoja tää koko maa on täynnä. valitettavasti. suomalaista miestä en kyllä ota. koska en edes saisi, niimpä.

Mitä sinä saat näistä katkerista vuodatuksistasi? Et selvästi edes halua keskustella asiallisesti mistään.

Kyllä se kertoo aika paljon sinusta, jos olet täällä vain haukkumassa miehiä ja pahoittamassa mielesi, kun saat vastaavaa katkeruutta osaksesi. Eikö ole vähän kaksinaamaista vihata tätä palstaa, kun olet itse osa ongelmaa?

• Wpb

Se että saisi seksiä ei ole sama kuin että löytäisi kumppanin jonka kanssa olisi hyvä olla yhdessä. Ja aika vaikeeta tuntuu löytää kumppania vaikka on nainen. Seksisuhde kyllä kelpaa miehille mutta eipä ole tullut vastaan miestä joka olisi ollut valmis jakamaan elämänsä kanssani kun on kuullut rasitteet jotka tulee mukana jos minun kanssa yhteen menee.

• Oikeasti yksinäinen

Miehet on just tuollaisia yksinkertaisia he kuvittelevat että kun saa seksiseuraa niin yksinäisyys on poistettu. Ei se vaan niin mene! Oletteko muuten huomanneet kun tällä palstalla miehet valittaa yksinäisyydestä he valittavat nimenomaan seksin puutetta eivätkä esimerkiksi sitä ettei heillä ole kavereita? Vaikka miljoona miestä olisi oveni takana vonkaamassa se ei poista sitä tosiasiaa että olen yksinäinen ja sosiaalisesti syrjäytynyt. Pelkkä seksi ei korvaa kaverittomuutta eikä parisuhdetta.

• vali vali
        Oikeasti yksinäinen kirjoitti:

Miehet on just tuollaisia yksinkertaisia he kuvittelevat että kun saa seksiseuraa niin yksinäisyys on poistettu. Ei se vaan niin mene! Oletteko muuten huomanneet kun tällä palstalla miehet valittaa yksinäisyydestä he valittavat nimenomaan seksin puutetta eivätkä esimerkiksi sitä ettei heillä ole kavereita? Vaikka miljoona miestä olisi oveni takana vonkaamassa se ei poista sitä tosiasiaa että olen yksinäinen ja sosiaalisesti syrjäytynyt. Pelkkä seksi ei korvaa kaverittomuutta eikä parisuhdetta.

"Miehet on just tuollaisia yksinkertaisia he kuvittelevat että kun saa seksiseuraa niin yksinäisyys on poistettu."

Naiset taas ovat niin yksinkertaisia, että kuvittelevat kaikkien harrastavan irtosuhteita, koska itse ovat sellaisten miesten sängyssä viihtyneet? Kyllä tätä peliä voi pelata kaksinkin.

Jos perusolettamuksenne on, että mies on kelvoton, kunnes toisin todistetaan, niin eikö ole ihan luonnollista ettei asiallista seuraa löydy? En minä ainakaan halua minkään misandriassa rypevän feministisian kritisoitavaksi. Itse kun sentään olen sukupuolineutraali misantropiassani. :)

• 20+16
        vali vali kirjoitti:

"Miehet on just tuollaisia yksinkertaisia he kuvittelevat että kun saa seksiseuraa niin yksinäisyys on poistettu."

Naiset taas ovat niin yksinkertaisia, että kuvittelevat kaikkien harrastavan irtosuhteita, koska itse ovat sellaisten miesten sängyssä viihtyneet? Kyllä tätä peliä voi pelata kaksinkin.

Jos perusolettamuksenne on, että mies on kelvoton, kunnes toisin todistetaan, niin eikö ole ihan luonnollista ettei asiallista seuraa löydy? En minä ainakaan halua minkään misandriassa rypevän feministisian kritisoitavaksi. Itse kun sentään olen sukupuolineutraali misantropiassani. :)

Noniin, tässä taas yksi todiste lisää kuinka nirsoja miehetkin osaavat olla.
        Kappas kun olettekin itse sitä mitä valitatte naisten olevan!

• Oikeasti yksinäinen
        vali vali kirjoitti:

En ole viihtynyt sellaisten miesten seurassa. Tämän palstan miesten valituksista käy hyvin ilmi että heille yksinäisyys on pillun puutetta kun naisilla se on juuri sitä kaverittomuutta/ kumppanittomuutta. Lue tekstini uudestaan, et tainnut ihan ymmärtää pointtiani. Edelleenkään en kaipaa irtosuhteita vaan aitoa parisuhdetta.

• ihan eri asioita

En ole viihtynyt sellaisten miesten seurassa. Tämän palstan miesten valituksista käy hyvin ilmi että heille yksinäisyys on pillun puutetta kun naisilla se on juuri sitä kaverittomuutta/ kumppanittomuutta. Lue tekstini uudestaan, et tainnut ihan ymmärtää pointtiani. Edelleenkään en kaipaa irtosuhteita vaan aitoa parisuhdetta.

Samaa mieltä, miehet valittaa kyllä seksinpuutetta mutta edes yksinäisyys ei heitä tunnu haittaavan läheskään yhtä paljon. Tässä taas huomaa mitä eroa on "yksinäisyydellä" ja yksinäisyydellä. Miehet haluaa pesää, naiset taas kavereita ja seurustelu suhteen.

• epäreiluus
        ihan eri asioita kirjoitti:

Samaa mieltä, miehet valittaa kyllä seksinpuutetta mutta edes yksinäisyys ei heitä tunnu haittaavan läheskään yhtä paljon. Tässä taas huomaa mitä eroa on "yksinäisyydellä" ja yksinäisyydellä. Miehet haluaa pesää, naiset taas kavereita ja seurustelu suhteen.

Miehillä seksin ja suhteen puute esiintyvät lähes poikkeuksetta yhdessä, joten mehillä yksinäisyys ja seksittömyys nivotaan usein yhteen. Nainen löytää seksiä paljon helpommin, ja seksisuhteet voivat muuttua parisuhteeksi tai ystävyydeksi. Ja jos suhde jää seksisuhteen tasolle, niin ainakin nainen saa seksuaaliset halunsa tyydytettyä ja voi etsiä ystävyyttä muualta.

Mies jää helpommin kokonaan huomiotta. Läheisyyttä ja huomiota se irtosuhdekin on.

• 5+17
        epäreiluus kirjoitti:

Miehillä seksin ja suhteen puute esiintyvät lähes poikkeuksetta yhdessä, joten mehillä yksinäisyys ja seksittömyys nivotaan usein yhteen. Nainen löytää seksiä paljon helpommin, ja seksisuhteet voivat muuttua parisuhteeksi tai ystävyydeksi. Ja jos suhde jää seksisuhteen tasolle, niin ainakin nainen saa seksuaaliset halunsa tyydytettyä ja voi etsiä ystävyyttä muualta.

Mies jää helpommin kokonaan huomiotta. Läheisyyttä ja huomiota se irtosuhdekin on.

Myös miehillä on vaatimustasonsa naisten suhteen, joten naistenkaan ei ole helppo löytää seksiä. On yleinen luulo, että kaikki naiset näyttäisivät tavallisilta. Ei läheskään. Itse olen hieman pyöreähkö, pystynokkainen, leveä poskinen, hiljainen ja erittäin arka nainen, joten seuran löytäminen ei ole helppoa.

• keskiarvoja
        5+17 kirjoitti:

Myös miehillä on vaatimustasonsa naisten suhteen, joten naistenkaan ei ole helppo löytää seksiä. On yleinen luulo, että kaikki naiset näyttäisivät tavallisilta. Ei läheskään. Itse olen hieman pyöreähkö, pystynokkainen, leveä poskinen, hiljainen ja erittäin arka nainen, joten seuran löytäminen ei ole helppoa.

Keskimääräisesti helpompaa kuin miehillä joka tapauksessa. Miehillä se vaatimustaso on alempana, tyydytään helpommin eikä tavoitella niitä parhaita joita kaikki muutkin tavoittelevat.

• 9+8
        keskiarvoja kirjoitti:

Keskimääräisesti helpompaa kuin miehillä joka tapauksessa. Miehillä se vaatimustaso on alempana, tyydytään helpommin eikä tavoitella niitä parhaita joita kaikki muutkin tavoittelevat.

Keski määrin kyllä, koska media on luonut tämän kaiken paskan. Se tuskin on yksinäisten naisten vikaa. Veikkaisinpa, että kaikki kauneisihanteet ovat miesten syytä.

• tasa-arvo
        9+8 kirjoitti:

Keski määrin kyllä, koska media on luonut tämän kaiken paskan. Se tuskin on yksinäisten naisten vikaa. Veikkaisinpa, että kaikki kauneisihanteet ovat miesten syytä.

Media? Sehän on tullut kuvioihin vasta muutaman vuosikymmen sitten.

Tutkimusten mukaan historian naisista 80% ja miehistä 40% on lisääntynyt. Jos tässä haetaan syyllistä, niin se on nainen, ihan biologisista syistä. Naisen on muututtava kelpuuttamaan useammankaltaisia miehiä, jotta seuranhaussa löydetään tasa-arvo.

• niin.
        5+17 kirjoitti:

Mikset laihduta? Laihtuminen on helppoa mutta vaikka mies olis laiha niin ei se siltin sais nais ystäviä jos naama on ruma.

• 4+17
        niin. kirjoitti:

Mikset laihduta? Laihtuminen on helppoa mutta vaikka mies olis laiha niin ei se siltin sais nais ystäviä jos naama on ruma.

Koska laihtuminen EI OLE helppoa. Ja elämässäni ei tällä hetkellä ole muutakaan tekemistä kuin syöminen.

• vali vali

"En ole viihtynyt sellaisten miesten seurassa. Tämän palstan miesten valituksista käy hyvin ilmi että heille yksinäisyys on pillun puutetta kun naisilla se on juuri sitä kaverittomuutta/ kumppanittomuutta. Lue tekstini uudestaan, et tainnut ihan ymmärtää pointtiani. Edelleenkään en kaipaa irtosuhteita vaan aitoa parisuhdetta."

Et tainnut itse ymmärtää, että nuo törkeät väheksyvät kommenttinne saattaisivat loukkata miestä, joka ei kaipaa irtosuhteita, eikä ole sellaisia ikinä harrastanut?

Yleensä juuri ne "juoksunsa juosseet" ovat äänekkäimmin solvaamassa ymmärtämättä omaa kaksinaismoralismiaan ja etköhän itsekin sovi tähän kategoriaan? Näin ollen voisin vastaavasti haukkua sinut huoraksi, jos alentuisin omalle tasollesi.

• joutuisitpa mieheksi
        4+17 kirjoitti:

Koska laihtuminen EI OLE helppoa. Ja elämässäni ei tällä hetkellä ole muutakaan tekemistä kuin syöminen.

Laihtuminen on objektiivisesti paljon helpompaa kuin hyvä koulutus, hyvä työpaikka, pitkäjänteisyys työssä jaksamisessa, statuksen hankkiminen yhteisössä ja syntyminen naisten arvostamaan miehiseen vartaloon.

• 9+16
        joutuisitpa mieheksi kirjoitti:

Laihtuminen on objektiivisesti paljon helpompaa kuin hyvä koulutus, hyvä työpaikka, pitkäjänteisyys työssä jaksamisessa, statuksen hankkiminen yhteisössä ja syntyminen naisten arvostamaan miehiseen vartaloon.

Laihtuminen ei kuitenkaan minulle ole helppoa. Muista myös yksittäistapaukset.

• yksin1

Miksi noissa Treffi ja senssi palstoilla ole rima mittaria, vois naiset ( no miksei miehetkin ) siihen laittaa miten korkealla rima on.
      Sitten näkis kumpi puoli pitää rimaa ylhäällä.

• 97979079879

S24 Treffeillä ainakin on ihannekumppanin kriteerit näkyvissä profiilissa.

• Leena47v.

Kyllä on katkeraa tekstiä..Vaikka mulla meni mielenterveys miesten takia,olen laittanu elämän perusasiat kuntoon ollakseni onnellisempi kuin aiemmin.Lääkitys,paikkakunnan vaihto,ym..Mulla on paljon ystäviä jotka korvaavat parisuhteen koska en sitä enää halua(luottamuspula) ja sauva laatikossa..ei tarvitse enää kärsiä yhdenkään miehen takia!! Miehille on kans oma värkki sexikaupassa..Ainakin minä olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni!(vihdoin!)

• biologia

"Tutkimusten mukaan historian naisista 80% ja miehistä 40% on lisääntynyt. Jos tässä haetaan syyllistä, niin se on nainen, ihan biologisista syistä. Naisen on muututtava kelpuuttamaan useammankaltaisia miehiä, jotta seuranhaussa löydetään tasa-arvo."

On muuten yksinkertaista biologiaa, että nainen toimii valitsijana parinmuodostuksessa. Nainen yrittää etsiä parhaat mahdolliset geenit jälkeläisilleen ja naisella mahdollisuuksia lisääntymiseen on paljon vähemmän kuin miehellä, joten laatuun täytyy satsata. Naiselle lisääntyminen on suurempi riski(voipi lähteä henki) ja suurempi sijoitus(menee monta vuotta ensin odottaessa ja sitten lastenhoidossa).

Biologiaa vasten on vaikea taistella, vaikka ns. sivistystä olisikin ihmiseläimen pinnalla ohut kerros. Enpä usko siis että naiset voi noin vain "muuttua kelpuuttamaan" ketä vain parikseen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      18
      2076
    2. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      56
      1824
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1463
    4. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      177
      1444
    5. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      21
      1429
    6. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      309
      1407
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1037
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      62
      1004
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      34
      985
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      349
      884
    Aihe