Voiko sellaista konetta jossa on viruksia ja muitakin pahoja haittaohjelmia käyttää, kunhan ei kytke konetta nettiin?
Kone on ollut jonkin aikaa poissa käytöstä ja nyt meinasin otta sen kuvien katselua varten käyttöön. Eli voiko cd:llä olevia kuvia katsoa saastuneella koneella, ilman että haittaohjelmat pystyvät toimimaan koneella? Pystyykö haittaohjelmat kopioimaan koneen tietoja ja lähettämään niitä eteenpäin jos kone ei ole verkossa? Vai vaaditaanko siihen aina nettiyhteys?
Voiko kone saastuttaa myös sen cd:n?
saastuneen koneen käyttö
6
191
Vastaukset
Voi mutta ne voi pahemmassa tapauksessa siirtyä tallennusvälineelle jos sellaisia käyttää kyseisessä koneessa.
Ilman nettiyhteyttä haittaohjelmat eivät voi lähettää tietoja.- iwnCsdYZ
Mutta haittaohjelmat voivat tehdä muuta jäynää kuten hävittää tiedostoja. Joko tarkoituksella tai vahingossa.
Totta. Tämäkin kannattaa muistaa.
Asentaisin käyttiksen uusiksi tässätapauksessa.- ssaastunut
Kiitoksia vastauksista. Eli kukaan ei edes pysty näkemään koneeni sisältöä, jos kone ei ole verkossa? Eikä kone voi tietenkään lähettää viruksia muualle ilman nettiä?
- iwnCsdYZ
ssaastunut kirjoitti:
Kiitoksia vastauksista. Eli kukaan ei edes pysty näkemään koneeni sisältöä, jos kone ei ole verkossa? Eikä kone voi tietenkään lähettää viruksia muualle ilman nettiä?
Ei voi mutta voi hävittää omat tiedostosi. Vaaratonta haittaohjelmaa ei ole olemassa.
Ei voi lähettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512