Bipo työssä?

Bipo hoituri

Miten ootte pärjänny töissä? Itse odottelen diagnoosia, ollut läpi aikuisiän selkeitä hypomanioita ja muutamia masennusjaksoja, kunnes pari vuotta sitten tuli isompi romahdus ja burnout/ masennus. Tulevaisuus hoitoalalla kyllä pikkusen huolettaa, pärjääkö bipolaarina ?!

5

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+16

      Kyllähän sitä pärjää jos pärjää ilman neurolepteja. Ne valitettavasti hidastaa järjenjuoksua ja päättelykykyä. Itse olen sairaalahuoltaja ja täytyy sanoa että kykyjeni äärirajoilla menen nyt lääkittynä. Onneksi pääsin eläkkeelle joten voin tehdä töitä voimieni mukaan.

    • Toivoa on!!!

      Hain ja pääsin eläkeyhtiön kautta uravalmennukseen (noposelle), aloin käymään siellä tammikuun lopussa ja parin kuukaudenkuluttua minulla oli oppisopimuspaikka uudessa työpaikassa. Olin tammikuussa vielä selkävainen ja masentunut bibo, nyt elämä hymyilee, saan opiskelella ammattiin johon haaveilin jo nuorena. Elämä kuitenkin vei nuorena toisaalle ja tein minulle epämieluisaa työtä lähes 20 vuotta, sieltä sitten jouduin pois, kun terveys ei enää kestanyt. Nyt pääsen tekemään työtä, josta oikeasti pidän. Voin suositella lämpimästi muillekin. Uskon, että tämä auttaa minun paranemistani, kun työ ei ole rasittamassa. Ahdistuin todella kun tein ihan väärää työtä mitä olisin halunnut tehdä. Stressi pahensi minunkin töitäni. Onneksi eläkeyhtiö suositteli minulle ulkopuolista apua, tuo oma valmentaja oli hyvä juttu, sillä en tiennyt miten pääsisin työhön, josta haaveilin.

    • mikko81

      Vaikeeta on. Työpaikan vaihtoa, potkuja ym. Joka kerta kun pää sekoaa niin työpaikka menee tavalla tai toisella. Nyt tosin lääkitys kunnossa että toivottavasti paremmin.

    • kyllästyttääää

      Onko teillä niin että olette ihan innoissanne menossa uuteen työhön ja kun työ alkaa niin muutaman päivän päästä voimat ihan loppu ja pää pyrittelee ajatusta kuollakko vai eikö kuolla? itsellä nyt jo vuoden sisään kolmas työpaikka, Aloitin tiistaina ja tänään en enää pystynyt mennä töihin. Minut diagnosoitu iha hiljattain ja vasta aloitettu tasaava lääkitys, joten mielialanvaihteluja on muutenkin paljon. Lääkäri oli ehkä oikeassa että kannattaa antaa lääkkeiden ensin alkaa tehota.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe