Äskenkin tuli itkettyä aikalailla.
Turhaan herättelin hetken toiveita meistä.
Sanaa me ei taida ollakkaan.
Etkö ymmärrä? Etkö käsitä?
Sanoin olevani surullinen. Kysyit syytä, mutta sanoin, etten halunnut vaivata mieltäsi.
Siihen vastasit okei.
Mitähän tuollainen on? Sua ei vois vähempääkään kiinnostaa mun asiat.
Herättelin oikeesti toiveita, mutta yhtäkkiä torjuit kaiken.
En tiennykkään kuinka kaksnaamanen sä oot.. ☹
Eikö jätkät ymmärrä!? ☹
11
133
Vastaukset
- jebss
Harmi juttu ehkä se vaan on liian nuori vielä tai jotain emmä tiedä mut harmi.
- Oli pakko purkaa ☹
No kaikista oudointa tässä on se, että se on mua jopa vähän vanhempi.. ☹
Kumpikin ollaan 16 wee, mutta se täyttää ihan pian 17. - jebss
Aa okei. Ehkä sillä oli jotai tekemistä siinä ja sattu vastaa noin? Tai sit ei vaa jaksanu kiinnostaa sillo mut vaikee sanoo. Kyl mua ainaki ois kiinnostanu yms.
- op ad carry
Syy taitaa olla siinä että sanoit ettet halua vaivata jos se kysyy syytä nii kyl sitä kiinnostaa ku sanoit ette haluu vaivata nii se luuli ettet haluu kertoo nii siy ei jatkanu sitä
- dfsafchthc
Tämä.
Sano mitä tarkoitat pässi.
Sitte ulistaan "kun ei se puhu mulle suoraan" tjs.
Se pikemminki ehkä aatteli jättää sut rauhaan kun sitä silt toivoi, ei sitä etteikö sitä olis kiinnostanu. Ei varmaan enään jaksanut kysyä että mikä on, ku kerran jo kielsit, uskoi että olisit vain suuttunut.
- Icecreamie
Ettekste jätkät oikeesti ymmärrä?!?!?!
Kun nainen sanoo: "kaikki on hyvin" silloin kaikki on pielessä. Kun sä kysyt naiselta: "mikä on?" Ja nainen vastaa: "en haluu puhuu siitä" niin silloin nainen just haluu puhuu siitä!!! Pyh, te ette kyl ymmärrä, mutta toi on vaikee asia kyl. Käänteispsykologiaa katsos ;)- saatanan idiootti
Niin tai mitä jos vain sanoisit suoraan?
- jopjop
Tuu puhuu kikkii, oon hyvä kuuntelee ja luotettava oon kuullu monilta tytöiltä ja kavereilt tätä >>> Viljanez
- awwwawwaw
Voi sua.. Tiiän kyllä ton tunteen tosi hyvin..
Luin kerran sellasen tekstin, joka meni muistaakseni jotenkin näin:
When women says "nothing", it means that it's everything.
When women says "it's okay", it means that she hates you now.
:D- fuckwomenareidioottas!!!
Vittu naiset on idiootteja...
- jokaeijaksakirjautua
EI!!!
Kannattiko sanoa tollattiin? Siis et sää voi olettaa, että se osaa lukee sun ajatuksias. Mieti ny vähän itekin mitä suustas päästelet. Kaikki ei välttämättä ymmärrä toisia ihmisiä niin hyvin. On olemassa useita syitä, jotka saavat niistä kärsivän ihmisen olemaan kykenemätön tajuamaan, milloin joku tarkoittaa jotain ja milloin ei. Kuten vääristyneet suhteet vanhempiin tai joku mielisairaus/oireyhtymä. Mäkään en varmaan tietäis, milloin joku tommosessa tarkoittais mitä sanoo.
-Siilliö-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894