Elämä voittaa

Nittaminax

ja olen elossa! Yli viikko sitten sain pahan noidannuolen selkääni, enkä päässyt liikkumaan muuten kuin rollaattorin kanssa. Paripäivää sitten se iski niskaan ja lapaluun seutuville, onneksi sekin on häipymässä.
Pakarassa tuntuu että olis iskias tulossa, mutta eiköhän sekin mene pois kun ottaa kunnon tropit lääkepullosta.

Likan kanssa kun tossa juteltiin, niin rupes naurattamaan sellanen asia, et nuoriso kulkee vesipullojen kanssa ja äiskä lääkepullon, no näinhän se oli. :))

Kohta menen suihkuun jonne en ole päässyt pitkiin aikoihin ja eiköhän olo kohene entisetään ja mieli virkistyy.
Elämä on ihanaa kun pääsee liikkumaan ilman tukia.

13

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No niin.
      Tyytyväisyyden juhla vai muumiot?
      Vai jatkanko kertomalla Vaivaisen-Luustani, jota ei sitten ollutkaan, oli murtuma.
      Aikasti paljon nuorenpana.
      On minulla ollut Lumbagokin.
      Kerron sit, jos ketju alkaa venymään.

H.

• Älä Hunksz toistele Nitan sanomisia!

Hänhän sanoi, ettähänellä oli lumbago.

• minttupuu kirjoitti:

Älä Hunksz toistele Nitan sanomisia!

Hänhän sanoi, ettähänellä oli lumbago.

"Minttupuu"

No voihan...
        Mites minä nyt...

Miks Nitta aina toistaa,
        Mullakin kun on ollu.
        Aina se seuraa mua :)
        En usko että se on ollut yhtä kipeä kun mää.

H

• päivän säteenä.

Veit jalat suustani. Katselin juuri kuinka komeasti aurinko kultaa suuria mäntyjä, sininen taivas loistaa ilman pilven hattaraa, on tunne, että taas valo voittaa pimeyden, taas on uuden alun aika.

Ihan samasta puhutaan, ei kaikki vaiva ja synkkyys ole pysyvää, aina uusi aamu kaiken muuttaa voi.

• Ikkunasta kun täällä katselee kaikki on synkkää ja harmaata, mutta se ei mua haittaa,kun kerrankin voi jopa vessassakin käydä ilman tuskaa.

Saisit lähettää sitä aurinkoa tänne eteläänkin vaikka huomiseksi niin olis vielä iloisempi mieli.

Ei niitä jalkoja suussa kannata pitää varsinkin jos ei ole joku jonglööri tai jotain. :)) selekä voipi niksahtaa.

• päivänsäteenä.
        Nittaminax kirjoitti:

Ikkunasta kun täällä katselee kaikki on synkkää ja harmaata, mutta se ei mua haittaa,kun kerrankin voi jopa vessassakin käydä ilman tuskaa.

Saisit lähettää sitä aurinkoa tänne eteläänkin vaikka huomiseksi niin olis vielä iloisempi mieli.

Ei niitä jalkoja suussa kannata pitää varsinkin jos ei ole joku jonglööri tai jotain. :)) selekä voipi niksahtaa.

Olen minä sellainen sirkustirehtööri, että pikkuvarpaatkin suuhun saan. Harvemmin tulee pidettyä.
        Jännää muuten, oli kremppa tai mikä tahansa vaiva, kun se hellittää, harvoin muistaa kiittää.
        Onni, että sinun tilanteesi on paranemaan päin.
        Täältä laitan sulle auringon kiloa. ☼ ☼ ☼ ☼

• päivänsäteenä. kirjoitti:

Olen minä sellainen sirkustirehtööri, että pikkuvarpaatkin suuhun saan. Harvemmin tulee pidettyä.
        Jännää muuten, oli kremppa tai mikä tahansa vaiva, kun se hellittää, harvoin muistaa kiittää.
        Onni, että sinun tilanteesi on paranemaan päin.
        Täältä laitan sulle auringon kiloa. ☼ ☼ ☼ ☼

Kiitos auringon kiloista ja nekin taisivat auttaa paranemisessa. Nyt tuntuu että vois melkein heittää kärrynpyöriä, mutta jos kuitenkin jättäisin ne nuorempien tehtäväksi.

:)

• Anteeksi..agropaatti eikä jonglööri.:)

• Kyllähän se vie elämäiloakin kun rankaan sattuu, se vaikuttaa koko elämänkatsomukseenkin. Selkäkipu on viheliäinen seuralainen.

• No onneksi ei ihan rankaan, mutta lihakseen ja osaspa olla viheliäinen kipu. Nyt kaikki on taas hyvin. Pientä jömötystä enää ja sen kestää. :)

• Nittaminax kirjoitti:

No onneksi ei ihan rankaan, mutta lihakseen ja osaspa olla viheliäinen kipu. Nyt kaikki on taas hyvin. Pientä jömötystä enää ja sen kestää. :)

No kiva et voit jo paremmin. Mulla taitaa mennä hermo, siis iskiashermo. Seisaallaan ei mitää mut istuppas vaikka autossa pidempi matka.

• kipu sisko

Yleensä auttaa kun muille valittaa ja terveyskeskus se vasta auttaa

• Juu ja kummasti helpotti. Terkkariin en varsinkaan mennyt mokoman asian takia kun tiesin mistä oli kyse. Kipulääkkeitäkin iso purkillinen niin tarvinnut reseptiäkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      336
      7412
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      77
      4769
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3225
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3117
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      76
      2016
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1896
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      220
      1841
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1597
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1558
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1478
    Aihe