Elämä voittaa

Nittaminax

ja olen elossa! Yli viikko sitten sain pahan noidannuolen selkääni, enkä päässyt liikkumaan muuten kuin rollaattorin kanssa. Paripäivää sitten se iski niskaan ja lapaluun seutuville, onneksi sekin on häipymässä.
Pakarassa tuntuu että olis iskias tulossa, mutta eiköhän sekin mene pois kun ottaa kunnon tropit lääkepullosta.

Likan kanssa kun tossa juteltiin, niin rupes naurattamaan sellanen asia, et nuoriso kulkee vesipullojen kanssa ja äiskä lääkepullon, no näinhän se oli. :))

Kohta menen suihkuun jonne en ole päässyt pitkiin aikoihin ja eiköhän olo kohene entisetään ja mieli virkistyy.
Elämä on ihanaa kun pääsee liikkumaan ilman tukia.

13

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No niin.
      Tyytyväisyyden juhla vai muumiot?
      Vai jatkanko kertomalla Vaivaisen-Luustani, jota ei sitten ollutkaan, oli murtuma.
      Aikasti paljon nuorenpana.
      On minulla ollut Lumbagokin.
      Kerron sit, jos ketju alkaa venymään.

H.

• Älä Hunksz toistele Nitan sanomisia!

Hänhän sanoi, ettähänellä oli lumbago.

• minttupuu kirjoitti:

Älä Hunksz toistele Nitan sanomisia!

Hänhän sanoi, ettähänellä oli lumbago.

"Minttupuu"

No voihan...
        Mites minä nyt...

Miks Nitta aina toistaa,
        Mullakin kun on ollu.
        Aina se seuraa mua :)
        En usko että se on ollut yhtä kipeä kun mää.

H

• päivän säteenä.

Veit jalat suustani. Katselin juuri kuinka komeasti aurinko kultaa suuria mäntyjä, sininen taivas loistaa ilman pilven hattaraa, on tunne, että taas valo voittaa pimeyden, taas on uuden alun aika.

Ihan samasta puhutaan, ei kaikki vaiva ja synkkyys ole pysyvää, aina uusi aamu kaiken muuttaa voi.

• Ikkunasta kun täällä katselee kaikki on synkkää ja harmaata, mutta se ei mua haittaa,kun kerrankin voi jopa vessassakin käydä ilman tuskaa.

Saisit lähettää sitä aurinkoa tänne eteläänkin vaikka huomiseksi niin olis vielä iloisempi mieli.

Ei niitä jalkoja suussa kannata pitää varsinkin jos ei ole joku jonglööri tai jotain. :)) selekä voipi niksahtaa.

• päivänsäteenä.
        Nittaminax kirjoitti:

Ikkunasta kun täällä katselee kaikki on synkkää ja harmaata, mutta se ei mua haittaa,kun kerrankin voi jopa vessassakin käydä ilman tuskaa.

Saisit lähettää sitä aurinkoa tänne eteläänkin vaikka huomiseksi niin olis vielä iloisempi mieli.

Ei niitä jalkoja suussa kannata pitää varsinkin jos ei ole joku jonglööri tai jotain. :)) selekä voipi niksahtaa.

Olen minä sellainen sirkustirehtööri, että pikkuvarpaatkin suuhun saan. Harvemmin tulee pidettyä.
        Jännää muuten, oli kremppa tai mikä tahansa vaiva, kun se hellittää, harvoin muistaa kiittää.
        Onni, että sinun tilanteesi on paranemaan päin.
        Täältä laitan sulle auringon kiloa. ☼ ☼ ☼ ☼

• päivänsäteenä. kirjoitti:

Olen minä sellainen sirkustirehtööri, että pikkuvarpaatkin suuhun saan. Harvemmin tulee pidettyä.
        Jännää muuten, oli kremppa tai mikä tahansa vaiva, kun se hellittää, harvoin muistaa kiittää.
        Onni, että sinun tilanteesi on paranemaan päin.
        Täältä laitan sulle auringon kiloa. ☼ ☼ ☼ ☼

Kiitos auringon kiloista ja nekin taisivat auttaa paranemisessa. Nyt tuntuu että vois melkein heittää kärrynpyöriä, mutta jos kuitenkin jättäisin ne nuorempien tehtäväksi.

:)

• Anteeksi..agropaatti eikä jonglööri.:)

• Kyllähän se vie elämäiloakin kun rankaan sattuu, se vaikuttaa koko elämänkatsomukseenkin. Selkäkipu on viheliäinen seuralainen.

• No onneksi ei ihan rankaan, mutta lihakseen ja osaspa olla viheliäinen kipu. Nyt kaikki on taas hyvin. Pientä jömötystä enää ja sen kestää. :)

• Nittaminax kirjoitti:

No onneksi ei ihan rankaan, mutta lihakseen ja osaspa olla viheliäinen kipu. Nyt kaikki on taas hyvin. Pientä jömötystä enää ja sen kestää. :)

No kiva et voit jo paremmin. Mulla taitaa mennä hermo, siis iskiashermo. Seisaallaan ei mitää mut istuppas vaikka autossa pidempi matka.

• kipu sisko

Yleensä auttaa kun muille valittaa ja terveyskeskus se vasta auttaa

• Juu ja kummasti helpotti. Terkkariin en varsinkaan mennyt mokoman asian takia kun tiesin mistä oli kyse. Kipulääkkeitäkin iso purkillinen niin tarvinnut reseptiäkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      133
      7310
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      14
      2670
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      267
      1300
    4. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1069
    5. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      171
      1000
    6. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      73
      961
    7. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      950
    8. Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille

Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.
      Tuusniemi
      79
      794
    9. Kirkonkylän puliveivarit

Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j
      Karstula
      13
      773
    10. Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa

Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com
      Puolanka
      18
      751
    Aihe