The Walking Dead (Huom. saattaa sisältää spoilereita)

Seuraako täällä kukaan The Walking Dead- nimistä tv-sarjaa? Itse olen seurannut ykköskaudesta lähtien ja olen todellakin jäänyt koukkuun. Toivon aiheesta asiallista keskustelua.

Sekalaisia kysymyksiä aiheena The Walking Dead:

1. Milloin aloitit sarjan seuraamisen?
2. Mitä hyviä/ huonoja puolia sarjassa on?
3. Mistä seuraat sarjaa?
4. Kuka on sinun lempihahmosi sarjasta?
5. Entä inhokkihahmo?
6. Mikä on ollut tähän mennessä paras kausi?
7. Mitä pidät sarjan tarinasta?
8. Millä kaudella on ollut paras päätösjakso?
9. Kumpaa toivot sarjalta enemmän, zombien tappamista vai tarinan etenemistä?

Omia mielipiteitä saa ja pitääkin esittää. Kritiikki on tervetullutta, kunhan olisi hyvät perustelut. Ja tässä ketjussa saa myös keskustella The Walking Deadin jaksoista, hahmoista, ontuvista kohdista tms. The Walking Deadiin liittyvästä.

Rattoisia keskusteluhetkiä,
kiekkoilija94,
Suomi24:n jäsen

2

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuollut Kävelyllä

      1. Milloin aloitit sarjan seuraamisen?
      Ensimmäisestä jaksosta
      2. Mitä hyviä/ huonoja puolia sarjassa on?
      Esitysaika on huono. Sunnuntai oli parempi
      3. Mistä seuraat sarjaa?
      telkkarista
      4. Kuka on sinun lempihahmosi sarjasta?
      Daryl Dixon
      5. Entä inhokkihahmo?
      Ei Kukaan. Tosin Rick on TYLSÄ!
      6. Mikä on ollut tähän mennessä paras kausi?
      Ensimmäinen
      7. Mitä pidät sarjan tarinasta?
      Ihan kiva
      8. Millä kaudella on ollut paras päätösjakso?
      toisella
      9. Kumpaa toivot sarjalta enemmän, zombien tappamista vai tarinan etenemistä?
      Molempia!

    • hobidee

      Vastaan vanhaan aiheeseen, saattaa sisältää spoilereita.

      1. Milloin aloitit sarjan seuraamisen?
      Silloin kun alettiin näyttää ekaa kautta Suomen tv:ssä
      2. Mitä hyviä/ huonoja puolia sarjassa on?
      Hyvä puoli on, etten ole missään vaiheessa kyllästynyt sarjaan eikä tylsiä jaksoja ole ollut. Huonoja puolia ei olekaan :)
      3. Mistä seuraat sarjaa?
      Ekan kauden katsoin tv:stä, loput netistä heti (seuraavana päivänä) USA:ssa näyttämisen jälkeen
      4. Kuka on sinun lempihahmosi sarjasta?
      Daryl ehdottomasti. Daryl on periaatteessa täydellinen henkilö selviytymään zombi-maailmassa
      5. Entä inhokkihahmo?
      Ei mikään hirvittävän suuri inhokki ole ollut, mutta Lori oli mielestäni melko ärsyttävä henkilö ja suoraan sanottuna huono ja heikko selviytyjä
      6. Mikä on ollut tähän mennessä paras kausi?
      Yksikään kausi ei ole missään vaiheessa ollut huono, joten pidän kaikkia yhtä hyvinä. Ehkä jos pakko valita, niin nimeän parhaaksi 4. kauden 8. jakson (kauden keskitauko)
      7. Mitä pidät sarjan tarinasta?
      Mielestäni erittäin hyvä ja vihdoinkin nyt 4. kaudella on alettu valaisemaan henkilöiden taustoja suuremmalla suurennuslasilla
      8. Millä kaudella on ollut paras päätösjakso?
      4. Rickin badass-lause oli täydellinen päättämään kovatasoisen kauden. ''They're messing with the wrong guys.''
      9. Kumpaa toivot sarjalta enemmän, zombien tappamista vai tarinan etenemistä?
      Molemmat ovat tärkeitä, mutta ehkä kaikkein eniten toivon tarinan etenemistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1718
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1096
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      144
      1059
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      895
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      890
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      861
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      840
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      745
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe