Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

härkämiehet?

mie vain

jos sinut on kerran vietelty ja tunsit sen poreilevan kemian...peittojen alla mm.;)ja sitten yht äkkiä...kumppanisi muuttuu täysin huitshappeliksi eli aika kylmäksi vilkuillen muita seuraavan kerran kun tapaatte...
onko siinä enää toivoa tulla takaisin kehiin,kun on kerran kääntänyt selkänsä härälle,mutta vain hetkeksi,olen kuitenkin vielä footloose and fancy free,enkä haluaisi sitoutua Kokonaan,kestääkö härkä semmoista?
utelen tässä vain :)

9

5387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shitting bull

      riippuu sen säkäkorkeudesta ja punaisen sietokyvystä

      • h-t

        Niin ja sitten se riippuu kuin kovin sä
        oot kohellu sitä ja sit et kui paljo
        se piti susta. Jos se oli kiintyny suhun kovin
        se koki varmasti tuskaa sisimmissään ja kestää
        ehkä vähän aikaa ku se voi jatkaa sun kaa mut
        kyl se jatkaa. Jos se ei ollu nii kovin kiintyny
        suhun nii kaikki on ohi.


    • TOXIC75

      Mutta älä odota, että joku vielä silloin olisi sinua odottamassa....

    • derec

      rakastan yhtä naista yli kaiken mutta onko sillä merkitystä että olemme eri kansa en tiiä rakkaus on rakkaus, mutta en ymmärä minkä tähden en sais hänet vaimoksen hmm onke se niin että olemme eri kansa päättelen niitten aijatuksist että asiat on niin.... mitä tekisin voiko tähää mulle härkä runoilia vastata mulle???
      koska mä en kestä tätä meininki olen rakastunut enkä haluais menettää toisen puolen sydämmestä jos menetän menetän myös toisen puolen u know!!!!

    • derec

      Unissani sut nään
      unissani sä rakastat mua
      pidät hyvänä.
      Käsikädessä kaduilla kuljetaan
      ja mun sängyllä suudellaan.

      Sängyllä yksin makoilen,
      sinua ajattelen.
      Unia kertaan ja toivon, että kaikki se olisi totta.
      Sua mielestäni pois saa en,
      unissani, mielessäni hämärästi liikut lipuen.
      Se on kuin kiusaus
      ja ihana sellainen.
      Se loppua ei koskaan saa,
      toivottavasti joskus tavataan.>

      jokainen jokaa lukee tän se on kiinostunut tekstistä ja see joka ei ole niin se on kuiteskin miättimässä tät maailman aika kello käy T:derec

    • malesia

      Kyllä. Musta eri maalaisuus ei ole este rakkaudelle!!!!!!

    • sandy_m

      Kyl se kestää bejbe

    • wermg

      härät nussii

    • Nimetön

      kestää varmaaan mutta onko se sitten enää sitä samaa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe