Onko Säkylässä koirapuistoa?
Vastaukset 10
- Koirallinen
Ikävä kyllä ei ole.
- sasku
:(
- Koirallinen
sasku kirjoitti:
:(
Niinpä. Joskus kerrottiin, että kuntaan voi tehdä aloitteita, olisiko tässä nyt sellaisen paikka...?
- sasku
Koirallinen kirjoitti:
Niinpä. Joskus kerrottiin, että kuntaan voi tehdä aloitteita, olisiko tässä nyt sellaisen paikka...?
Ehkäpä :) Olisi ainakin laillinen paikka missä koirat voisivat olla vapaina ja tavata koirakavereita.
- huli ja puli
Niin ja sotakoirat voisivat tavata työkavereitaan.
- tyÄtönKjehKjeh
JUMALAUTAAAAAA
PELTOA KOKO KYLÄ TÄYNNÄ
LAITTAKAA KANAVERKKOA PELLOLLE JA ANTAKAA RAKKINNE SINNE PASKOA JA JUOKSENNELLA
EI TARTTE LAITTAA MINUN SOSIAALITUKI RAHAA MIHINKÄÄN KOIRA-AITAUKSEEN, VAAN LISÄÄ RAHAA MINULLE OLUEESEEN - Heh heh
Mitkä sotakoirat..ei niitä koiria saa kuule pitää vapaana ihan joka paikassa.. Täytyy kyllä sanoa että jos sun maailmas kaatuu yhteen koirapuistoon niin sulla on sitten pienet ongelmat..ihan sama mulle , parempi omistaa kissa :)
- Riikinkukko
Tai vielä parempi idea olisi perustaa pussikaljapuisto, nämä kaikki puistopenkkijuojat voisi aina kokoontua siellä , vaihtamaan kokemuksiaan, häkki ympärille niin ei häiritse muita kanssaeläjiä. Näihin törmää liian usein Porissa.
- HardRockCafeSäkylä
Eikös siinä kirkonkylän metroaseman vieressä ole koirapuisto?
- Alvar Lahopää
Ei koiraveroa = ei koirapuistoa. Pientä mielikuvitusta käyttämällä löytyy kyllä tilaa temmeltää ja ei muuta kuin some kuumaksi ja ajankohtaa ehdolle.
Miksi kaikki ajatellaan nykyisin niin vaikean kautta? Kertootko se meistä jotain??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121427
- 49941
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r145730- 70676
- 67626
- 53607
- 59586
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.118540Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e109505Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 55478
- 5478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410