Tälläinen vastaus DNA:lta

BUAH...

lähetettyäni asiakaspalveluun 8 mittaustulosta, kun 3G:n nopeus sisään on ollut luokkaa 0,5 Mbit/sek ja ulos 0,05-0,04 Mbit/sek, eikä ole tahtonut päästä sivustoille ollenkaan.

"Pahoittelen mokkula ongelmiasi.
DNA Liikkuva laajakaista L -palvelun normaali nopeuden vaihteluväli on 0,4-15Mbit/s. Keskimääräisesti olet yleensä saanut noin 2Mbit/s nopeuksia ja täten määräaikaisen sopimuksen irtisanomisperusteita ei ole."

Sitä ei siis huomioida ollenkaan, että välillä nopeus on niin alhainen, että ei voi edes mitata, ja mikään ei toimi.

5

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnittäisin huomiota sopimuksen sanamuotoihin "keskimäärin" ja "vaihteluväli" noilla asiakas sidotaan toimimattomaan liittymään.

      Jos liittymä toimii silloin ei tarvita 2v määräaikaisia sopimuksia, eikö totta.

      Miksi sitoa ihminen kiviriippaan jos se toimii?
      Mitä pidempi sopimus sen todennäköisempää on, että se ei toimi.
      Jos se toimisi määräaikoja ei tarvittaisi ollenkaan.

    • ex1dna

      Sama täällä, asun DC alueella mutta nopeudet on surkeammat kuin saunalahden 3g. Maksamaan joutuu 2v kun erehdyin aktivoimaan liittymän. No perheen muut dna liittymät vaihtui saunalahdelle. Eli dna häviää kk noin 50€ ja maine kiirii.

    • ------------

      Eihän DNA muuten itse tulkitsisi 2 vuoden määräaikaisia sopimuksiaan sitoviksi, ellei sen liittymien toiminta olisi sutta ja sekundaa.
      Moinen huijaaminen tulee sille omaan nilkkaan, sillä puskaradio toimii, ja 2 vuoden sopimusvangiksikin joutuneet pääsevät aikanaan vapaiksi.

    • hähää

      Tekisivät ja käyttäisivät aikansa verkon tehojen nostoon, idiootti dna vain keksii uusia tekniikoita ihmisten kyykyttämiseksi. No itse maksan sen 250€ ja sen 2v käytän säännöllisesti dna tietouden levittämiseen, myös mittaustuloksia lähetän viikottain dna;alle.

    • jesusex

      DNA dual carrier liittymä 42/8,6 Mbit/s*
      Normaali 4h nopeus on: 0,35-20Mbit/s ja paluu 0,35-2Mbit/s

      Eli jos dual carrier toimii nopeudella 0.35 mbit/s/ 0.35mbit /s on kaikki normaalia ja yhteydelle tyypillistä käytöstä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe