Onko mahdollista päästä opettajakorkeaan (Haaga-Heliaan) lukemaan itseään ammattiaineiden opettajaksi, vaikka ei olisikaan alla sitä 3. vuoden työkokemusta? Valmistun ensi jouluna kone- ja tuotantotekniikan insinööriksi, ja opetustyö kiinnostaisi minua kovasti? Tällä hetkellä työkokemuksena vain kesätyöt ja työharjoittelut, joista osa on suoritettu kesätöissä. Onko mahdollisuuksia päästä sisään jo tammikuun 2015 hauissa, vai pitääkö minun sinnitellä ensiksi se kolme vuotta työelämässä? Niin ja haluaisin joku päivä olla siis ammattikoulun opettaja.
Kiitoksia kaikille vastanneille!
opettajakorkeakoulu?
opeeksi
1
307
Vastaukset 1
- guigg
Eikö tuo kolmen vuoden työkokemus ole yksi hakukelpoisuuden ehdoista?
Kun se on hakukelpoisuuden ehto, miten siitä voisi sinun kohdallasi poiketa ilman, että tehtäisiin vääryyttä kelpoisille hakijoille?
Yhteisten aineiden opettajilla työkokemusehtoa ei ole, mutta tässä tapauksessahan kysymys on ammattiaineista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411907Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7111312- 1011067
- 102918
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66761
- 33662
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.69532Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13528- 78511