Tehoputki ylä- vai alakautta

teharii

Moi! Olen tässä tehoputkea etsiskellyt ja tullut sellainen kysymys, että onko tehojen/nopeuden suhteen väliä, onko putki yläkauttanen vai alakauttanen? Lähinnä tuota Tecnigasin e-noxia (yläkautta) tai e-boxia (alakautta) miettinyt. ja tietysti ilman kureja.

20

16343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipä ei

Ei mitään eroa.

• therereallyisadifference

On todellakin eroa. Yläkauttanen vääntää paremmin yläkierroksills ja alakauttanen vääntää paremmin alakierroksilla.

• Kullinimeskelijä
        therereallyisadifference kirjoitti:

On todellakin eroa. Yläkauttanen vääntää paremmin yläkierroksills ja alakauttanen vääntää paremmin alakierroksilla.

Vitun aasi hirttäydy saatana

• Anonyymi
        therereallyisadifference kirjoitti:

Tää oli päivän paras. Tiesittehän että tehoputi tuo tehoa, ei vääntöä. Putkiviritteisissä polttomoottoreissa kun lisätään tehoa putkella niin samalla syödään vääntöä ja sama toisinpäin, jos putkimuutoksella haluat vääntöä, se otetaan tehoista. Mopoissa ero on pieni jolloin ääni kompensoi kadonneen väännön mutta pääasia että fiilis säilyy. Kun kuutioihin lisätään nolla perään niin tuo tehon ja voiman suhde alkaa näkymään ja tuntumaan jo selkeemmin

• teharii
      • teharii

• Taaskin
        teharii kirjoitti:

Linkit kusivat hieman, joten tässä vielä uudestaan:)

http://www.katafori.fi/tecnigas_e-nox_acero_tehoputki_derbi_senda_vm00-

http://www.katafori.fi/technigas_e-box_derbi_senda_00-_rx_sx_06-

Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.com/

Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:

http://mattiviikate.blogspot.com/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html

http://mattiviikate.blogspot.com/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onko kukaan halunnut nähdä sun paskoja prätkiä tässä keskustelussa?

Minä

• eipä ei

Alakauttanen on aina fobbamagneetti, muttei edelleenkään eroa tehoiltaan eikä tehoalueeltaan. E-box on vaan alaspäin käännetty e-nox!

• onko näin??

jostain oon kuullu että alakauttanen ottaa tehopiikin aiemmin kuin ylä kauttanen ja jos poliisi setä ihmettelee sanoo että tää oli mun mielestä hienompi

• derbisti

jos sattuu ajamaan drd black editionilla vuosimallia 04 ni sanoo poliisisedälle että iha vakioputki tää alakauttane:D.
        omasta mielestä alakauttane rumempi mutta eipä tuol nii väliä oo. mut alakauttane tehokkaampi ku sehä o lähes suora putki? ei varmaa tietoa mutta näin olen kuullut ja suht järkevältä kuulostaa.

• Jutustelija1

Kannattaa otta yläkauttanen ettei kiinnitä turhaa huomiota ja kolhi sitä kiviin.

• Anonyymi

Kommentoimatta sinällään itse kysymystä, mistä hemmetistä on peräisin sanat yläkauttanen ja alakauttanen??? Yläputki menee yläkautta ja alaputki alakautta mutta ne ei ole kauttanen

• Se on ihan normaalia suomen kieltä, et ehkä vain ole törmännyt omilla huudeillasi.

• Anonyymi

Onks alakauttanen laillinen?

• Anonyymi

Miks se ois sehän on tehoputki

• Anonyymi

jos siin on kurit kii joo, mut jos ostat alakauttasen ja pidät kureja nii mieluiten ajaa sit vakio putkella

• Anonyymi

Tunkekaa ylä - ja alakauttasenne vaikka perseeseen, vitun melusaastuttajat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3328
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2757
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2306
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2278
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2211
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2196
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      1987
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      20
      1979
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1934
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      88
      1741
    Aihe