raitilla vstaan entinen Helsingin "ammattilainen"... Monesssa paikassa, mm Mikadossa aikanaan ammattia harjoitti. Mukava että on löytänyt uuden elämän m aalta. Namuhan se kyllä oli.
Sattui Kaavin
9
632
Vastaukset
- Klunssi1
Suomalainen vai ulkomaalainen alunperin?
- edus taja
Ihan on supisuomalinen..
- Okset tavaa
Niinhän se on käynnä sullennii jos täällä Kaavin perukoilla pyörit - kävikö isolla kirkolla maalaispojalle kuviot liian kalliiksi? Et saa nykyajan typsyjä edes rahatukolla, sieltä kun pitää maaseudulle edus tamaan. Pysy sinäkin ukko kotonas ja piä sepalus kiinni reissuillas, jos siellä nyt mitään onkaan.... Anna ihmisten elää täällä rauhassa, mikä sinä oot mitään kommentoimaan kenenkään elämästä?
- sattuipa juu
Enpä juuri pyöri Kuavin perukoilla. Lomailin vain. Ei ole kuviot käyneet liian kalliiksi. Rahaa on.. maailmassa.
- Kiitollinen
Meillä jokaisella on oma menneisyytemme ja tulevaisuutemme.
Annetaan kaikkien elää rauhassa, ilman juoruilua.- Sivusta se
Juoruilua... hmmm siis totuus ja juoruiluhan on 2 eri asiaa? Että voihan totuuden todeta, heittää ilmoille. Ei totuudesta voi kukaan loukkaantua?
- rthfdhgdfg
Mahtaa olla aika onneton elämä toisia ihmisiä vahtivalla aiheen aloittajalla. Mitähän se on vastaavasti itse sitten tehnyt siellä Mikadossa tms paikoissa.. ;)
- Edus_taja
Ryyppäsin ja huorasin. Mitäs sitä muutakaan sellaisissa paikoissa tehdään.. niin, pelataan pelejä.
- Metsänhoitaja
Niin,, ja onhan teillä se Helsinkiläinen taksikuski siellä metsiä hoitamassa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2154118Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii652624Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932381- 472313
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321541Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5161323Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951306- 561287
- 751253
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251176