Laine bruce toimeentulotuella ja vuokra

13+?

maksamatta,siis sosiaalihuollon elätti,pitihän se arvata!
Nyt naukuu asiasta 7 lehdelle,voi voi,menisi oikeisiin töihin josta maksetaan oikeeta palkkaa,ai niin eihän noita bimboja kukaan ota töihin :D

15

1846

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gr3gh3r1

On laittanut vuokrarahat haiseen ja kuvitteli, että sossu maksaa vuokran.

• päivääkään töitä

Seiskahan sen sitten maksaa vuokran varmaan mielellään sille pikkupikkutypykälle ja hoitaa kynnet kuntoon ja antaa vielä lahjakortin kampaamoon ja meikkaukseen,niin johan se elämä taas hymyilee pikku sillille !

• just just

noinhan ne itäblokin maista tulleet tekee just

• Laine: meni maine

On kyllä aivan käsittämätön lut(ik)ka. Tulee itkemään julkisuuteen miten vuokraisäntä heittää ulos kun ei maksa vuokraa. Voi nyyh. Hei haloo!

• voooooii eläMä

Vilkaisinpa sen fb sivua niin kyllähän siel kaverilistalla näkyi olevan kaikki turhat,köyhät idiootit alkaen kaikki BB tyypit,hunkkzit jne. pissikset tyhjäntoimittajat :DD

• 18 ja 15
        voooooii eläMä kirjoitti:

Vilkaisinpa sen fb sivua niin kyllähän siel kaverilistalla näkyi olevan kaikki turhat,köyhät idiootit alkaen kaikki BB tyypit,hunkkzit jne. pissikset tyhjäntoimittajat :DD

Mahtavaa, saa samantien vertaistukea!

• nummelankasvatti:(

Tosi surullista että puhut jostain ihmisestä tuohon sävyyn. Tiedän, tää on niin vanha viestiketju jo että tuskin tuut koskaan huomaamaan tätä mun viestiä. Mutta voisit vähän miettiä sitä, että puhut oikeasta ihmisestä.

Tuntuuhan se monista älyttömältä, että toinen käyttäytyy tuolla tavalla. Jos tietäisit Brucen taustat niin ehkä ymmärtäisit, miksi hänellä on ongelmia. Ehkä vähän kliseiseltä kuulostaa, mutta hänellä on kyl oikeasti ollut aika rankka lapsuus. Ei sitä tietysti pidä käyttää tekosyynä myöhemmin elämässä sille, että toimii paskamaisesti...

Mutta suoraan sanottuna vierestä hänen lapsuuttaan seuranneena olisin ihmeissäni, jos hänestä olisi kasvanut täysin tasapainoinen aikuinen. Sen verran rankkoja juttuja joutunut kokemaan, ala-asteikäisenä aikuisten miesten hyväksikäytettävänä jne. jotain tästä julkisuudessa puhunutkin, muttei läheskään kaikkea.

Minulla on hieman samankaltainen lapsuus kun samasta kylästä ja samoista piireistä olen kotoisin. Voin sanoa että pari vuotta sitten olin vielä itsekin sossupummi. On vaatinut tosi paljon töitä ja toisaalta myös ulkopuolista apua, että on päässyt elämässä eteenpäin. Mulla on käynyt hyvä tuuri kun kohdalle osuneet oikeat ihmiset, jotka osanneet auttaa.

• 12+9

Niin, toimeentulotuki evätään yleensä siitä syystä että rahaa on tilillä ollut muutenkin riittävästi. Jos ne rahat on sitte käyttäny muuhun kun vuokranmaksuun ni voi voi.

• Kalliit tyrkyt

Seiskafi:stä:
      "Häätö on Laineelle pahin mahdollinen ratkaisu.
      - Yritän hoitaa asiat niin, että voin jäädä asuntooni. Minulla ei ole luottotietoja, joten uuden asunnon saaminen on vaikeaa. Sain nykyisen asuntoni isolla luottamuksella ja sillä ehdolla, että maksan vuokrat ajallaan. "

On sössinyt luottotietonsa, mutta saanut asunnon, kun on luvannut maksaa ajallaan.

Nyt on pettänyt luottamuksen, joten on jokseenkin moraalitonta koittaa oikeusavun kautta saada vuokranantajaa pitkittämään häätöä.
      Mitä lupasi maksavansa? Jos ei olisi luvannut, ei olisi saanut asuntoa, eikä nyt olisi vaikeuksissa ainkaan tämän saman omistajan kanssa.

Mutta onhan hän tietysti julkkis. Pitäisi ymmärtää. Pyörähti oikein BB-talossakin.

• palloonpyöreä

Mun tutut pyörii ton lehmän kanssa ja sen voin sanoa, että kun faceseinää tai instagramtiliä selailee, niin rahaa riittää kuitenkin baareissa ravaamiseen joka viikonloppu. Usein myös sunnuntaisin ja keskiviikkoisin. Naurettavaa. Nussinut tiensä julkisuuteen, eiköhän haarojen avaamisella myös vuokrarahat irtoa...

• Score!

Ja just olympialaisten aikaan, kun kaikki miljonäärijääkiekkoilijat on Sothsissa. Dam.

• Koulu lainen .

Vois perustaa omkan tanssiryhmän, mennä kiinteistövälittäjäksi, ilmoittaa olevansa malli/juontaja/laulaja. Onhan noita hommia, joita voi alkaa tekemään ilman mitään osaamista alalle. Seiskaan vaan tiedote ja siitä se lähtee.

• Hoilaati hoi

Dollsseihin? Veikkaan että tää typy on ihan sopivaa tavaraa Tuksun poppooseen.

• Kyllästynyt loisiin

On Suomella varaa maksaa terveelle nuorelle ASUMISTUKEA! MIKSI???? Miksei tämä vatipää mene töihin ja miksei häntä siihen velvoiteta tai menemään kouluun,että saa jonkunlaisen ammatin,millä itseään elättää? JA MIKSI HÄN ASUU SUOMESSA MEIDÄN KUSTANTAMANA????

• Tyhjäpäälle työ

Tai ryhtyisi maailman vanhimpaan ammattiin. Siinä ei CV.ta kysellä riittää, että tyydyttää asiakkaan tarpeet!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2278
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1873
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      24
      1568
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1540
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1274
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      184
      1194
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1120
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      110
      1105
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      942
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      939
    Aihe